Shopping King Louie: Perfect^^


Sonunda bitirdim 🙂 Sonunda dediğime bakmayın, gerçekten güzel ve eğlenceli bir diziydi. Çok uzun bir yazı yazmayacağım, sadece biraz konusundan biraz da karakterlerinden bahsetsem yeter 😀

Önce konusu:

Louie/Kang Ji Sung bir chaebol şirketi Gold Group’un varisi. Kendisine King of Shopping yani Alışveriş Kralı deniyor çünkü aklınıza gelebilecek bütün markaların bütün detaylarını biliyor ve her şeyin en iyisini herkesten önce o alıyor :”) Daha önce gelini ve oğlunu kaybetmiş büyükannesi tarafından Fransa’da deyimi yerindeyse fanus içerisinde yaşatılıyor.

Bir gün, büyükannesini görmek için gelirken bir kaza geçiren Louie, hafızasını ve kimliğini kaybeder. Ardından, kardeşini bulmak için ilk kez Seul’e gelen saf ve enerjik bir kız Go Bok Shil ile tanışır. Bellek ve kimliğini kaybetmesine rağmen, Louie’nin alışveriş krallığı içgüdüleri doğal olarak ortaya çıkıyor ve her zaman para harcıyor ama öyle böyle değil kayıtsız şartsız satın alıyor. Tabii kendisi para kazanamadığı için de, para kaynağı olarak masum kızımız Bok Shil’i tüketiyor :””)))))

Sonrası tabii yine aşk^^

Nasıl ama tipler :”’)))) Wang Louie ve Bok Shil ^^

Louie öyle sevimliydi ki izlerken kyaaaaa modundan asla çıkamadım.. Ağlattığı bazı sahneler de vardı ama güldürdüğü sahneler kesinlikle çok daha fazlaydı. Bi kere safın önde gideni yani böyle bayrak taşıyanı resmen 😀 Kim ne derse hemen inanıyor, yani kızın erkek kardeşi ben senin yengen oluyorum dedi ona bile inandı alksdjasdlkaj Hayatla ilgili pek bilgisi olmamasına bağlı bu tabii.. Çünkü yaşadığı fanusta sadece hizmetçileriyle, Kahya Kim’le ve alışveriş için gittiği mağaza sahipleriyle muhatap olmuş. O yüzden sıfır sosyallik :”)

Bok Shil’e gelince, büyükannesi ve erkek kardeşiyle birlikte köyde yaşayan, bütün işi değişik otlar falan toplamak olan (sanırım) kızımız^^ Belgesel çekmek için gelen televizyon ekipleriyle tanıştıktan sonra evden kaçan erkek kardeşini bulmak için Seul’e gidiyor falan. Baya da saf, pek çok baş rol kızımız gibi alksaldka ama çok da sevilesi.. Ben kendisini çokça sevmiştim yani :”’)))) Aşık olunmayı hak edecek esas kız bulmak oldukça zor malumunuz :”’)))))

Cha Joong Won, Gold Group’da bişey müdürüydü ama inanın hiç hatırlamıyorum hangi bölümdeydi :”’)))) Ama internetten satışlar falan da yapılan bir bölümdü.. Neyse izleyince görürsünüz diyip geçiyorum alksdjajak Yoon Sang Hyun severim aslında, burda da sevdim diyebilirim. Ama bi boğaz temizleme hareketi var ki izledikçe allah belanı versin dedim yalan söyleyemicem :”) Ve kendisi ikinci adamımız oluyor yani çok da sevmeyebilirsiniz isterseniz 😀

Bunlar dışında diğer yan karakterleri tek tek tanıtmak çok uzun olur sanırım çünkü çooook var onlardan.

Louie’nin büyükannesi var, sonra evlerde çalışan büyükannenin asistanı Heo Jung Ran ile Kahya Kim Ho Joon var, ikinci kız olma yolunda ilerleyen Baek Ma Ri var ki kendisini de baya sevmiştim, Louie’yle Bok Shil’in komşuları/ev sahipleri ana oğul var ki çok komikler (hatta ilk zamanlar gıcık olunabilecek tiplerken sonrada kendilerini sevdiriyorlar), Ma Ri’nin annesine de baya gülmüştüm :”’))))

Bu ikisi de dizi tarihinin en salak kötüleri olma adayları alksjalkaj Ma ‘ri’nin babası kötülük yapmaya çalışıyo ama adamın kalbi mi temiz neyse bi türlü beceremiyo, adamı Goo zaten profesyonel gibi görünen başka bi salak :”’)))) Dizi boyunca sürekli panik halindelerdi ve gülmekten öldürdüler :’)

Komik sahneler dışında her Kore dizisinde olduğu gibi hüzünlü sahneler de vardı. Ağladığımı bile hatırlıyorum yani. Louie ve Bok Shil aşkı çok çok güzeldi ama yaaaaa (gözlerinde kalpler olan emojilere ihtiyacım var şu an büyük eksiklik)

Bence koşun hemen izleyin siz ben de yeni dizime devam edeyim skjdhskfjss

Jalgaaaaaaaaa ^^

Yorum bırakın