Beethoven Virus: Ve Tanrı Kang Maeh’yi Yarattı


fullsizephoto149402

Bu yazıyı taslaklara ekleyeli asırlar olmuştu yaa… (Ve sadece başlıktan oluşuyordu, hani yazı dediğime bakmayın başlık atıp bırakmışım bravo bana akjshsajdka) Şimdi öylesine bakınırken tamamlayıp atmaya karar verdim^^

2013 ya da 2014’te izledim diziyi, emin olamadım şu an. Gerçekten çok severek izlemiştim^^  İnsana hayal kurmayı ve hayallerine ulaşmayı öğretiyor sanki. Bilmiyorum izlerken sıkılan var mıdır ama ben sıkıldığımı hatırlamıyorum. Klasik müzik seven bir insan olarak bayıla bayıla izlediğim sahneleri vardı. Müzikle ilgili dizileri, filmleri oldum olası sevmişimdir zaten 🙂

Dizinin konusunu özetleyecek olursak.. Kang Gun Woo, çalışmalarında mükemmeliyetçi olan dünyaca ünlü bir orkestra şefi. Birlikte çalışılması kolay olmayan biri ve bütün orkestrası kendisinden korkuyor. Şans eseri, bir kemancı olan Du Ru Mi ile ve onunla aynı ismi taşıyan ve resmi eğitim almamasına rağmen bir müzik dehası olan genç polis Kang ile karşılaşır. Ve kısa sürede kendilerini bir aşk üçgeninde bulurlar.

Gelelim karakterlere…

Kang Maeh, yani Kang Gun Woo, nam-ı diğer muhteşem maestromuz. Kendisi dünyaca ünlü bir orkestra şefi, dizi tanıtımında da belirtildiği gibi mükemmeliyetçi birisi. Soğuk ve kalpsiz bir insan, mükemmel olabilmek için muhtemelen babasını bile satar gibi görünüyor :”’)))

Hemen her dizide olduğu gibi, bu abimizin de yüreği yaralı bir serçe gibi masum ve içli aslında… Çok fazla gösterilmedi gerçi bu masum yanı ama benim dizide en sevdiğim karakterlerden birisiydi.

Ayrıca belirtmek isterim ki, Kim Myung Min’in ses tonuyla ayrı bir aşk yaşıyorum 🙂 The King of Dramas’ta da soğuk ve düşüncesiz biri rolündeydi, neden hiç acımıyorlar kendisine bilmiyorum 🙂 Ama o ses tonu için yaptığı her işi izleyebilirim, net…

Bir diğer Kang Gun Woo, orkestranın trompet çalan yakışıklı genci^^ Kang Maeh ile aynı ismi paylaşmakla beraber, hayali de büyük bir orkestra şefi olmak. Ayrıca müzik dehası olarak nitelendiriliyor çünkü kendisi nota bilgisi olmadan sadece kulağıyla bütün parçaları çalabiliyor. Hani müzik kulağı derler ya, sonuna kadar sahip buna.

Jang Keun Suk, sevip sevmediğime bir türlü karar veremediğim bir oyuncu. Bazen çok seviyorum ne kadar tatlı diyorum, bazen de ööööf çekil şuradan diyesim geliyor :”’)))) Ama genel olarak hoşlaşıyorum galiba kendisinden asjdakdj (şu yazılarda random gülmeye son mu versem ajkshkjdaakjsa veremedi)

Spoiler vermeden yazmaya çalıştığım için burada son verip bir diğer karaktere geçiyorum, hadi bakalım 😀

Du Ru Mi, kemancı kızımız…. Uyuuuuuuz bişey bence :”’)))) Neden bilmiyorum sevmedim ben bu kızı… Hiç gerçekçi gelmedi keman çaldığı sahneler de, hani oyuncu gerçekten keman çalmayı biliyor olsa hayır efendim olmaz öyle şey diye itiraz ederim o derece :’)

Lee Ji Ah’ı sanırım başka hiçbir yerde izlemedim ve tek kelimeyle ısınamadım. Yani şu saçını toplayışına bile sinir oldum, çoğu yerde göz devirdim falan :”) Dizi izlerken sürekli sıkılan bir insan olarak aslında burada da sıkılacak bir şey bulmak zorundaydım kabul edin :”’))))

Kore dizilerinin vazgeçilmezi uyuz bir kadın baş role yer vermektir aslında, şaşırmamak gerek belki de 😀

Eveeeet, bunlar ana karakterlerimizdi. Ancak senarist kardeşlerimiz sadece bu üçlüye odaklanmamış, yan karakterlere de çok özel hayat hikayeleri vermişler. Zaten 2008’de yılın yazarı ödülü almış kendileri. Kardeşlerimiz diyorum çünkü iki kız kardeş bu arkadaşlar :”) Henüz izlememiş olsam da The King 2 Hearts dizisi de onlara aitmiş, beğenildiğini hatırlıyorum inşallah bir ara izlerim.

Yan karakterleri de tek tek tanıtmak isterdim ama muhtemelen birkaç bölümlük hikaye tadında bir yazı çıkar ortaya. Bunu okuyan çocuk kör oldu şeklinde söz edilmek istemiyorum :”) O yüzden dizideki en favori sahnelerimden birini hemen aşağıya iliştirip kaçmak istiyorum. Videodaki hanım teyzeyi nerede izlediysem kendisine bayıldım bu arada, mükemmel anne karakteri, tek kelimeyle hastasıyım akjsdhakdj

(imla kontrolü yapamadım umarım bir hatam yoktur)

Jalgaaaaaaaa ^^

 

Bir Cevap Yazın

