MİM: Ne Söylerdin?


En son yazımın üstünden 512 gün geçmiş arkaaşlar (evet üşenmedim hesapladım ne var asjhakjda) ve kimse de aaaaa sen neden blog yazmıyosun artık ni gizel okuyoduk falan dememiş… Gücendim, kırıldım, örselendim… Neyse mimimi yazıp gidiyorum ben 😦

Kısaca mim konusundan bahsedeyim.. J.K. Rowling ve Sehun ile karşılaşsan, onlara ne dersin? Mimi bana paslayıp az da olsa bir şeyler karalamamı sağlayan Rosa‘ya teşekkür ederim efenim^^ Karşılaşacağım kişileri de özenle seçmiş gördüğünüz gibi aslkjalkdja

Öncelikle J.K. Rowling:

“Her ne kadar hayal gücüne hayranlık duysam ve bir kısmına özensem de, o kitap dizisi öyle mi bitirilir allasen?

Öyle güzel bir dünya kurdun ki beynimize, hala gerçekliğine inanıyoruz. Aslına bakarsan bunu herkes başaramaz. Çoğu hikayedeki hayal ürünü mekanlar, kişiler, hikaye bittikten kısa süre sonra sadece güzel anılar olarak akılda kalırlar. Ama senin kitaplarındaki mekanlar okuyan herkesin gitmek istediği, yaşamak istediği, gerçek olmasını dilediği yerlere dönüştü. Bu konuda elini öpmek istediğim bir yazarsın.

Yine de o ne biçim final öyle yaaa! Çok düşündün mü? Bir de kafana estikçe çıkıp o aslında böyleydi falan diye açıklama yapmaktan vazgeç! Hiç üşenmeden Londra’ya falan gelip kafana sıkmak istiyorum bu yüzden!!

Kitaplar için teşekkürler canım 🙂 “

Ve Sehun 😀

“Ya sen ne kadar sevilesi bir varlıksın! Resmen kalbime sokasım geliyor seni 😦 Üzüyorsun beni. Koskocaman kırılgan bir bebek gibisin gözümde. Çok farklı seviyorum seni kahrolmayasıca. Evet çok yakışıklısın, kaslı uzun boylu falan koca adamsın ama hala V yayınını kapatınca gidecek olan kalplere üzülen minnak bi çocuksun işte 😀

Keşke hayatında bulunabilecek birisi olsaydım. Sadece bir kerecik saçlarını okşayıp güçlü ol en iyisi sen olacaksın diyebilseydim. Dansını geliştirmek için daha sıkı çalış diye seni teşvik edebilseydim.

Yetenekli olduğun konularda daha da başarılı olmanı diliyorum. Daha çok çalış ve daha daha başarılı ol, tamam mı!”

Bu kadar yeter yaa alsdkjadlk yeter dimi? Aslında Rowling’e bazı konularda çok sinir oluyorum ama spoiler olmaması açısında yazmadım. Aramızda kalsın sayın Rowling!

Mim’i kime postalasam acaba diye çok düşündüm yaa aşlsjdalkdj bu yazı da ancak bu kadar ruhsuz yazılırmış ama alksjdaldja (yeni alışkanlığım sağa sola öne arkaya her tarafa random gülmek canım alışsanız iyi olur)

Neyse, Eva‘cım Hobie Hobie J-Hobie’yi görünce ona neler dermiş onu öğrenelim bence bi kere :”’))) yaaa bi de Suga’ya neler söylersin onu merak ediyorum^^

Başka kime atsam bee asjahkdja ya da vazgeçtim yaa bu kadar yeter sadece Eva’ya atıyorum :”)

Yine de Rosa’nın yaptığı gibi buraya bi not düşeyim, ben bu mimi yazmak istiyorum diyorsanız bana menşın atın sizi de ekleyip yazıyı düzenleyivereyim 😀

Şimdilik bu kadar.. Jalgaaaaaaa^^

6 thoughts on “MİM: Ne Söylerdin?

  1. özenle seçtiğim isimler için ne kadar da özenle yazılan bir yazı:’))))) (buraya alkış efekti gelsin asdfghjkl)

    Kitabı okumadığım için J.K.Rowling için dediklerin hakkında yorumsuz geçiyorum. tek anladığım kitaplar mükemmel ama final olmamış asdfghj spoi yedim sanki ama neyse asdfghjk

    sehun bebik ya ♥ ben içi dışı bu kadar farklı bi idol görmedim ha. onun hakkında yapılan yorumlara eleştiriler de çok üzülürüm hep. bu kadar iyi yürekli bi çocuk haketmiyor bunları. ama olsundu kıymetlimis o bizim. iyi olduğu alanlarda kendini yetiştirip başarılı olur işalla. pammıklara sarılıp korunup kollansın litfen. bi sehun kolay kolay yetişmiyor sonuçta:’))))
    ellerine sağlık karşim. daha çok blog yazın da okuyalım^^

    • özenmeye çalıştım ama oldu mu bilemedim :’) sevdiysen ne mutlu^^

      aslında spoiler sayılmaz çünkü finali beğenebilirsin de 🙂 yani bence çok da üstünde düşünülmüş gibi durmuyo finali, ama belki sana öyle gelmez :”’))))

      sehun dansı konusunda falan daha çok çalışsa daha iyi olur bundan eminim ama bi eeeeeh olsa da olur olmasa da havası var üstünde 😦 beni üzüyür….

Yorum bırakın