Mim Var Gençler Önünü Açalım…


Tiiii haftalar önce Bırcı mim yolladıydı bana yazamadım düğündü dernekti memleketti falan derken🙂 Bir mimin önü böylece tıkanmış oldu karşimler.. Şimdi yüksek müsadelerinizle tıkadığım yolu açıyorum. Haydin hayırlısı…
Blog açma hikayeniz nedir?
Aslında pek hikaye yok da.. Hikaru’nun bloğunu okuyodum ben sadece. Çok gülüklü eğlenceli yazıları vardı. Hatta hikayesini okumuştum ilk galiba. My Lovely Roommate🙂 Sonra dedim canım sıkılıyo benim. O dönemde bi de KPSS hazırlanıyorum. Çalışmamak için her şeyi yapabilecek düzeydeyim yani😀 Blog açtım işte yazarım, eğlenirim, atarlanırım falan diye. Yıllardır yazmıyorum gerçi ama şalsşlkdjakljda of çok uzadı bu cevap ikinci soru gelsin…
Blogunuzun ismi nereden geliyor?
Yazmayı düşündüğüm şeyler biraz saçmalıktı galiba. Hayal ürünü şeyler yazarım demiş olabilirim. Çok ilginçli bi isim hikayesi bekliyodunuzsa üzgünüm ama bu yani. Hikaru’nun bloğunun adı çok hoşuma gidiyodu ama o zamanlar ki hala çok severim🙂 Sonra tivitırda falan da adım Hayal kaldı ne güzel oldu akjsdlkdja
Hangi mevsimi seversiniz?
Kış. Kesin cevap. KIŞ… 
Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Şimdi ben de Bırcı’yla aynı ikilemde kaldım. Sevdiğim mevsimi sorduğunuzu varsayıyorum ama.. Kış güzel mevsim yaaa. Soğuk iyidir iyi. İstediğin kadar giyinebilirsin çünkü. Ama yaz öyle mi? Hadi soyunun bakalım ne kadar soyunabiliyonuz! Ayrıca bi kahve insanı olarak tabii ki soğuk havayı seviyorum. Yatağımın içine girip, yorganımı çekip, kahvaltı tepsimin üstüne kahvemi koyup kitap okumayı çok seviyorum. Soğuk alerjim nedeniyle soğukta dışarıda dolaşabilme gibi bi olayım yok ama evde oturup camdan dışarı bakarım ben de🙂 Bırcı’nın cevabına benzer bişey çıkıyo ortaya bak.. Cam kenarına oturayım kitabımı okuyum sonra dışarıda kar yağsın ben dondurma yiyeyim falan böyle şeyler işte😀 Olum benim cevaplarım niye bu kadar uzuyo biri sus mu dese bana ne dese aşlsjkdjadlk
Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Mezuniyet yemeğime giderken bi kere kırmızı ruj sürmüştüm de dudaklarımı yalaya yalaya bi hal olmuştum ruj silinsin diye aşksjakldja aylaynır yani bence ama onu da süremiyorum… Siyah göz kalemi desem olmaz mı hem bak yatarken bile sürüyorum ben onu😀
Blog yazmak size ne kazandırdı?
Vakit geçiriyorum işte. Hem bir sürü insanla tanıştım bilok sayesinde🙂 Sonra tivitır hesabımı açtım falan eğlenceler eğlenceler. İlk açtığım zamanlarda izlediğim dizilerden filmlerden kimseyle konuşamadığım için buraya yazmak büyük rahatlama sağlıyodu. Şimdi herkesle konuşabildiğim için sanırım pek yazmıyorum buraya. Yazılacaklar listem kabardı şalsjdalkdjalk
Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Kitap okumayı çok seviyorum. Ama yazmak da hoşuma gidiyor. Yazdığım hikayeleri okuyan arkaaşlarım güzel yazdığıma da inandırıyor. İkisini de seçsem olmaz mı🙂
Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
Sevdiğim 1-2 şiir vardır aslında. Ama roman diyorum bu soruya. Hikaye derken feysbukta wattpadde efenime söyleyim bloglarda okuduğum hikayeleri diyosanız hikayeleri de çok seviyom. Ama yine de roman diyorum. Roman iyidir yaa. Roman diyorum evet.
En çok etkilendiğin film?
Kesinlikle Lord Of The Rings. Defalarca defalarca defalarca izliyorum. Sonra yine izliyorum. Harry Potter da var aslında ama. Yok yaa Lord Of The Rings taam evet.
Hangi tür kitap/film?
Fantastik ve polisiye/gerilim kitaplarını seviyorum. Film olarak da fantastik, gerilim, polisiye severim. Dram da severim. Öyle…
Öğrenci olma mı iş hayatı mı?
Öğrenciliğe geri dönülebiliyo mu? Öğretmen olmak çok sıkıcı. Gerçi maaş günlerim çoeğlenceli oluyo ama… Kararsızım. Yeni soru gelsin…
Kitap okumak mı film izlemek mi?
Kitap okumak… Kendi hayal dünyamda kaybolmayı daha çok seviyorum. Teşekkürler…
Klasik giyim mi spor giyim mi?
İş gereği klasik giyinmem gerekiyo ama en son okula konversle gittiğimi düşünecek olursak spor giyim diyorum galiba🙂
Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey?
Kitap ve ayakkap.
En sevdiğiniz yemek?
Makarna. Tercihen yoğurtlu ve bol salçalı.
En sevdiğiniz dizi?
Bırcı’yla bi noktada daha buluşuyoz. Friends.. Her denk geldiğimde sağdan soldan ortadan hangi bölüm olursa olsun oturup izliyorum.
Özel yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Olmaz da gerçi… Sihir yapabilmeyi isterdim…
Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Burnumun akması. Sildikçe yara oluyo falan. Silmemek için peçete tıkıyorum. Neyse daha fazla konuşmayalım bu konuyu…
Alınacak listen var mı?
Her zamanki gibi hiç bitmeyen bir kitap listem var çok şükür…
İlk aldığın makyaj malzemesi?
Göz kalemi. Siyah.
Oh beee bitti… Ne zamandır yazmıyodum aşlsdkşldalk neyse mimi paslayıp gidiyom ben. Harmony’ye gönderiyorum mimi yazsın da okuyalım hadi bakalım😀 gittim….

8 thoughts on “Mim Var Gençler Önünü Açalım…

  1. vuhuuu tek solukta okudum bitirdim ne güzel cevaplar vermişsin böyle! (not: okurken anladım ki bu mim zormuş ya :P)
    öncelikle şuna katılıyorum yazın derini soyacak vaziyete geliyorsun ki gelmiş moddayım. yeter artık! bunu demesem rahat edemezdim.😀
    ve yemek konusunda.. mmm… feci canım çekti vallahi, tek yapabildiğim yemek olmasıyla da dikkatleri çekiyor.😀 biri yapsa da yesem (bkz: üşengeç harmony)
    çok hoşlandım cevaplardan bakalım ben nasıl yazacağım.. umarım elime yüzüme bulaştırmam, yazınca haber ederim unni. hadi o zaman kaçtım, çalga!

    • özlemişim yazmayı🙂 zor değil o kadar yaa çabuk çabuk yazım ben alskdjaldkaj
      ben urfada çalışıyorum ya neyseki yaz aylarında orada değilim çok şükür yoksa kafayı yerdim :’)
      urfada bi kere her yerde makarna aramıştım yemek için yani ev yemeği satılan yerlerde ama bulamamıştım şasjakldajlk
      yaz da okuyalım yayılsın mim😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s