ön yargılarınız…


Bugün çok canımı sıkan bir şeyden bahsetmek için yazıyorum sadece.. Akşam üstü tivitırda Tao’dan ve onun ağlamasından bahsettim diye “aşırı duyarlı” ve benden daha insan olan biri tarafından uyarıldım bugün.. Günlerdir yazdıklarıma ses etmiyormuş ama artık yetmiş… Bir de öğretmenmişim, yazıkmış…

Beni ne kadar tanıyorsunuz ki bu şekilde yorum yapabilme hakkını kendinizde buluyorsunuz! Üzülmek için tivitıra daha önce bilmem kaç kişinin yazdığı ve zaten herkes tarafından kelimesi kelimesine ezberlenmiş özlü sözler yazıp, “ahh işte gerçekten acı çeken bir insan” dediğim birilerinin yazdıklarını rt yapmam gerektiğini bilmiyordum.. Kişisel hesap sözlerinden siz ne anlıyorsunuz bilmiyorum ama ben sadece bireye ait bir şeyden bahsedildiği sonucunu çıkarıyorum. Hesabımda ne yazdığım sadece beni ilgilendirir. Yazdıklarımdan hoşlanmayan ya da rahatsız olan varsa takibi bırakabilir. Sonuçta beni takip edin diye kimseyi zorlamıyorum ya da para falan vermiyorum…

Bir insanın sevdiği birini, yakınını kaybetmesi nedir, nasıl bir histir iyi bildiğimi düşünüyorum. Babam öldüğünde 19 yaşındaydım. Ona en çok ihtiyaç duyduğum anda, iyileştiğini ve artık sağlıklı olduğunu düşündüğüm anda gitti babam. 3 gün boyunca yemek yemedim, ağladım, tabutuna dokunana kadar öldüğüne bile inanmadım.. Sonra ne oldu… Her şeye rağmen yaşamak zorunda olduğumu hatırladım.. Annemin yanında olmam gerektiğini hatırladım…

İnsanlar acılarını her gün aynı şiddette çekmezler, çekemezler. Eğer öyle olsaydı etrafınızda akıl sağılığı yerinde tek bir insan bile bulamazdınız emin olun. İnsanların bir şekilde kafalarını meşgul edecek bir şeyler yapmaya başlamaları gerekir..

Evet Soma’da olanlarla ilgili tek bir haber görüntüsü izlemedim. Gelişmeleri anneme sorarak takip ettim. Çünkü o görüntüleri, ağlayan insanları görmeyi kaldıramıyorum. Babam öldüğünden beri hiçbir cenaze evine gitmedim ben. Çünkü kaldıramıyorum…

Acımı insanlar önünde çekmiyorum diye insanlığımı sorgulamaya hakkınız yok.. Haddinize mi bunu yapmak?!

Ölümün ne demek olduğunu biliyorum.. O insanın güldüğünü bir daha duyamamak, ağladığını görememek, kucağına yatıp uyumamak için inat edememek nasıl bir şey biliyorum… O yüzden konuşmadan önce bir kez daha düşünme zahmetinde bulunun lütfen!

Beni tanımıyorsunuz! Çoğunuz gerçek adımı bile bilmiyorsunuz! Artık canımı sıkmayın!!! İnsanlığınızı biraz ötede gösterin mümkünse!

6 thoughts on “ön yargılarınız…

  1. Okuyunca tek tepki veresim geldi haddimi aşmak istemem afedersin ama koy g.tûne rahvan gitsin.. böyle insanlara laf söylemek ziyan..Başın sağolsun her zaman bu kadar güçlü olursun inşallah..

    • teşekkür ederim.. dikkat çekmek için ya da benim de babam öldü bana da üzülün emek için yazmadım bu yazıyı.. cidden çok canım sıkıldı sinirim bozuldu bugün.. konuşacak kimse bulamayınca😦

      • Normalde çok yorum yapan biri değilimdir ama okuyunca çok içten geldi yazınız tutmadım kendimi kıymetli bir şey yazdığımdan değilde işte..yazmak bir nevi şifa kendi kendine anlatmaktan bıktıysan bir de en iyisi ellerinize sağlık..

  2. her şeyden önce boş ver söylenenleri. hiç kimse başka birinin duygularını, acısını, vicdanını bilemez. saçma sapan konuşup vicdanımızı sorgulama hakkını da nerden kendilerine buluyorlar onu anlamıyorum asıl. la sen kimsin ki tanımadığın birine hesap soruyorsun. klavye başında ağlamak ne zamandan beri bi acı göstergesi oldu. affedersin ama ön yargılarına tüküreyim.

    neyse sıkma canını karşim. ve başın sağolsun. Allah anneni başından eksik etmesin…

    • amin teşekkür ederim..

      ben kimseye ne olduğumu, kim olduğumu anlatmak zorunda değilim farkındayım.. sadece çok sinirim bozuldu.. daha önce de laf sokma şeklinde tepkiler gördüm ama bu kez doğrudan bana menşın atınca birisi çok çok daha fazla sinirlendim..

Bir Cevap Yazın

