Başlık Bulamadım Bunu Koydum ⊙_⊙


tk_anime-sleep-again

Şimdiiiii size yine rüya anlatmaya geldim🙂 Ama önce rüyama zemin hazırladığına inandığım bir şeyden bahsetmem lazım sanırım. Bu aralar sürekli fanfic okuyorum böyle deli oldum resmen.. Okuduğum fanficlerin hepsi de +18 sahneleri olan, smut yüklü fanficler😀 Acayip eğlenceli şeyler yazıyolar ama hee okuyun siz de🙂

Neyse efenim. Hani bu sansür muhabbeti var ya tam detayını bilmiyom gerçi.. O sansür şeysi yüzünden geçenlerde fic okuduğum bütün sayfalar kapandı. Ben de tabii bayaa bi cinnet kıvamına geldim evde. Ben ne okuycam napcam lan diye deli oldum. Dün ve önceki gün kapanan sayfalar tek tek geri açıldı da bi rahat nefes aldım. Yani bu sıkıntımı hafife almayın canım okuyucularım, akşam boş kalınca yapacak şey bulamamak ne kadar zor biliyonuz mu siz!

Neyse geleyim rüyama🙂 Bu fanfic sayfalarının kapanması beni nası etkilediyse artık rüyama girdi dün. Hatta ayıplı (+18’e meyilli) bi rüya gördüm🙂🙂

Rüyamda fanfic okuduğum sayfalar kapandı diye nası üzülüyom nası üzülüyom böyle. Sıkıntılı sıkıntılı geziniyorum evde. Ev kendi evim değil ama yani ruyamda kendi evim de yani normalde tanımadığım bi ev🙂 Ama benim evimmiş işte bence anlatabildim😀 Evin iki odası var, biri yatak odası biri oturma odası.. Odalar arasında dolaşıyorum falan.

Neyse efenim.. En son böyle sıkıntıyla yatağa oturuyorum elimde de tablet var yani rüyamda paralı bi insanım. Sonra biri daha geliyo tahmin edin kim😉 Sehun^^

Meğer ben o evde Sehun’la birlikte yaşıyomuşum😀 Yanıma gelip bana ne somurtuyorsun diyo. Ben de böyle böyle bütün hikaye okuduğum sayfalar kapanmış falan diyorum. Ben şimdi nerde okuyacam o hikayeleri diye dertleniyom. Sonra Sehun tableti elimden alıp yatağın yanındaki komodinin üstüne koyuyo. “Hikaye okumana gerek mi var?” diyip böyle yandan yandan gülümsüyo🙂 Ben de dalga geçmesene diyip tableti geri almaya çalışıyorum. Sonra Sehun benden hızlı davranıp, tabii bi de uzun kollarının da yardımıyla, tableti benden önce alıp bu sefer çekmeceye koyuyor. Ya napıyosun diye kızıyorum, o da “Kendi hikayemi kendim yazıyorum.” diyo. Sonra yavaşça yüzüme doğru yaklaşıyo. Küçük küçük öpmeye başlıyo, ben de karşılık veriyorum. Öpüşme giderek derinleşince üzerindeki ceketi çıkarıyor. Sonraaaaaa… Uyandım! Evet uyandım!! Hem de ne bi alarm çaldı ne bi ses oldu öylece nedensiz uyandım!

130721___sehun_oh___by_lovefany96-d6eekbrEğer uyanmasaydım neler olacaktı bi hayal etsenize. Yok yok vazgeçtim hayal etmeyin durun utanıyorum yapmayın len! Ya kime diyorum hayal etmesene arkadaşım! Sehun nası görünüyodu ama bakın onun tipini şöyle göstereyim😀

İşte tam saçları bu renk olduğu zamanlar🙂 En sevdiğim zamanları yani😀

En tuhafı da sabah uyandıktan bir süre sonra kendimi Leeteuk’ı aldatmış gibi hissetmem sanırım. Bu kadar da şizofrenim işte😦 Neyse bu sefer farklı bi rüya gördüm fark ettiyseniz bilim-kurgu türünde değildi🙂 Sehun çok güzeldi ama yaaaa.. Uyanmaz olaydııımmmmmmm >_<

Gidiyom ben hayde!

4 thoughts on “Başlık Bulamadım Bunu Koydum ⊙_⊙

  1. Maknaeyi nelere alet ettin derdim maknae normal bi maknae olsa ama kendisi de anormal (sapık) zaten, o yüzden elleşmicem😀 Çok +18 olmamış bu be ama devam etse güzel şeyler çıkabilirdi askjgdkjagsdk sen bunun devamını gör de anlat, işin o kısmı daha zevkli olabilir😛

    Bunları Teukie’ye anlatmıcaz tamam söz aramızda😉

    • +18’e meyilliydi de işte uyandım neden uyandığımı da hala bilmiyom😥 hayal ettim ama güzeldi devamı aşlsdkaşldka

      anlatmayın olum Teukie’me öfff😦

  2. kahkahahaha harika yaa seni o kadar iyi anlıyorum ki ! ben şahsen teenwolf a sardım bu sıralar sürekli onları okuyorum senin yaşadıklarını çok çok iyi anlıyorum o yüzden :))

    • her gece her gece görünce hoş olmuyo ama :”’))))) bir de fantastik rüyalarım var ki yakında hepsini birleştirip senaryo yazıp parayı götürmeyi planlıyorum😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s