Rüya Görmeden Duramıyom


Bana başlık atma dersi verecek olan varsa cumaları akşam 7-8 arası boşum.. Neyse rüya anlatıp gitcem ben yine🙂

Biliyinüz ki ben saçma salak rüyalar görme konusunda bir numara bi insanım😛 Her gece film tadında bi rüya ile şenlenip sabah uyanmasam olmaz mı duyguları içinde kalkıyorum vesselam. Neyse efenim bundan iki gece öncesiydi, yine normal (ya da bana göre normal sayılabilecek) bi saatte yattım. Sonra uyumakta zorlandım falan her zamanki hikaye yani. Uyuduğum zaman da adam gibi bi rüya görmek hakkım olmalı bence.. sizce🙂

Neyse cancaazlarım yine ilginç bi takım (tanımadığım) insanlarla kanka olduğumu gördüm önce. Böyle eğleniyoz falan bayaa bi kahkahalar bi bişeyler. Nedense yani amacımız artık neyse gizemli hikayeleri olan yerleri geziyomuşuz. Hayalet hikayeleri olan evlere falan gidiyomuşuz. Bildiğin maceraperest bi grubuz ama belli ki salak falanız yani🙂 Sonra efenim bi eve gidiyoruz, böyle büyük kapılı bi eve. Evin kapısı iki kanatlı böyle çok geniş yani. Kapıdan içeri bakıyoruz, içerisi bomboş. Ahşap korkulukları olan bi merdiven görünüyor kapıdan bakınca. Bayaa tedirgin olduğumu hatırlıyorum. “İçerde niye hiç eşya yok gittiğimiz bütün evlerde olurdu.” diyorum. Sonra yanımda meğerse zenci bi kız varmış o cevap veriyo, “Boşaltmışlardır bunda korkacak ne var.” diyo.

Sonra nedense içeri girmeye karar veriyoruz. İçerisi buz gibi soğukmuş. “Dışarda hava güneşli içerisi nası bu kadar soğuk olabilir” diyorum. Sarışın yakışıklı bi çocuk “İçerisi beton” falan diyo. Böyle salak ayrıntılar falan var işte. Ama yanımdaki kimseyi tanımıyom haa.. Sonra biraz daha içeri giriyorum girdikçe serinleşiyo oda. Merdivene bakıyorum korkulukları ahşap ama kendisi mermermiş. Yukarı çıkalım diyo o zenci kız. Ben de “Bence gidelim buradan bu sefer korkuyorum” diyorum. Sonra kimse beni dinlemiyor falan neyse. Birden yanımızda bi adam beliriyo nerden çıktı hiç anlamıyom. “Hemen gidin buradan” diyo. Sonra ben “Tamam buraya kadar ben gidiyorum” diyorum. Kapıya gidip çıkıyorum ama birden kendimi içerde buluyorum. İyice korkmaya başlıyorum. Tekrar kapıdan çıkıyorum bi bakıyorum yine içerdeyim. Koşarak çıkmaya çalışıyorum ama her seferinde kendimi içerde buluyorum. 5-6 kere daha denedikten sonra yere oturup ağlamaya başlaıyorum.

Bi süre sonra kendimi bi merdiveni çıkarken buluyorum. Özel odalar uzun koridorlar falan varmış garip bi yer. Burası nası bi yer diye düşünürken tıbbi bi merkez olduğunu öğreniyorum. Böyle deneyler falan yapılıyomuş ama izinsiz. O girdiğimiz ev meğerse böyle deney yapılan bi yere gidiyomuş (saçmalık). Kapıda da içeri girenin bi daha dışarı çıkamamasını sağlayan bi büyü varmış (American Horror Story’de evde ölenlerin ruhu gidemiyo ya o hesap). Zorla da olsa o yanımdaki zenci kızı buluyorum. Orta yaşlı bi adamın yanında böyle. “Buradan çıkmam lazım” diyorum. “Nasıl çıkacaksın saçmalama öldürürler seni” diyo. Sonra ben “Hemşireleri konuşurken duydum gitmek isteyen birini hafızasını silip salabilirlermiş” diyorum. “Hafızanı mı sildirceksin deli misin sen” diye bağırıyo. Sonra ben “Hafızam olmasa da annem beni bulur, bana bakar, hafızamın olmaması bişeyi değiştirmez ki” diyorum. Sonra birden o adam ağlamaya başlıyor. “Sakın hafızanı sildirme.” diyo sürekli ama sadece böyle diyo ve ağlıyo. Elimi tuttu sonra böyle yalvarır gibi hafızanı sildirme demeye başladı. Ben de sürekli sakin ol falan diyorum ama adam neden böyle oldu birden diye düşüyom bi yandan. Sonra zenci kız “Geçen hafta kaçmaya çalıştığı için ceza olarak hafızasını sildiler. Şimdi kendi adını falan hatırlamıyor ama hafızasının silindiğini hatırlıyor. Bide bi oğlu varmış onu hatırlıyor.” diyo. Meğerse hafıza silerken herşeyi silmiyolarmış hafızanın silindiğini hatırlamanı sağlıyolarmış falan.

Sonra ben adamı sakinleştirirken uyandım. Rüya başında bayaa korktum falan ama sonra uyanmak istemedim yine. Çünkü sonunu çok merak ettim yaa. Film izliyomuşum da sonunu görememişim gibi oldu.

Bundan sonrası için az mantık diliyorum rüyalarıma çok mu.. Neyse ben yattım🙂

Bir Cevap Yazın

