Music Bank in Istanbul.. ölüm nedenim… (part 1)


Ben bu yazıyı nasıl toparlar nasıl yazarım bilmiyorum ama başladım.. Hadi bakalım🙂 (bu arada bu yazıyla kısa süreli kambek yapıyom la🙂 )

Önce nereden başlamak lazım hiç bilmiyorum yaa😦 O kadar hayaldi ki bu konser benim için. Gün sayarken falan hiç gerçek gelmiyordu. Bütün hayallerimde “Olum düşünsene Super Junior Türkiye’ye geliyomuş…” diye başlayıp, “Düşünemedi…” diye bitiriyordum cümlelerimi. Sonra bir gün dediler ki “Music Bank İstanbul’a gelecek eylülde ne diyon Hayal-şi?” “Amaaaan” dedim, “Nerde bok (afedersiniz ağzımı bozdum bi daha olmaz🙂 ) püsür grup var kesin onlar gelir.”

Sonra başladık beklemeye.. Acaba kim gelir diye düşünmeye… Bi yandan da kim gelir la buraya salak salak hayallenmeyelim dedik (en azından ben hep dedim yani). Neyse efenim bekledik bekledik derken şu video yayınlandı.

İnanabilmek için videoyu o kadar çok izledim ki. O 29.284 tıkın 20.000’i benim galiba yani o kadar çok tıkladım izledim🙂 “Nee Beast mi yazdı lan, anaaa Miss A de yazdı, MBLAQ mi neyyy, yok artık FT ISLAND mı, Ailee diyo lan….” derkeeeeeeeen…… “Super Junior!!!! Nası lan Super Junior!!!!!! Şaka dimi şaka? Kim dalga geçiyo benimle yaaa????” şeklinde değişen ruh halimle salak salak sırıttım video bitince..😦

Ay sonra bilet telaşı başladı. Nerden nasıl alınır, biz alana kadar ya biterse, ne zaman satışlar başlar?? Sorularla sabahı sabah etmeler, bilet alsak da rahat etsek diye stresten delirmeler, öldük öldük dirildik…😦 Ne biçim de kötü günlerdi. Aklım fikrim bilette. Deli deli rüyalar görüyorum falan (çünkü normal zamanlarda hep sağlıklı rüyalar görürüm… evet evet ben de inanmadım🙂 ). Hatta bi keresinde bilet için bi sürü insan tarafından kovalanmıştım ki sormayın tam bir deli saçmasıydı..

Biletlerin satışa çıkacağı gün açıklandı, hemen sonra da sahne düzeniyle ilgili fotoğraflar düştü internete.. Ondan sonra da VIP bilet mi alsak Platinium bilet mi alsak diye düşünmeye başladık. Stres yapacak konu arıyoruz kendimize işte. Delirdik resmen yaa.. En son artık Platinium alalım dedik (lanet olsun o kararıma yaaa) sahneyi biraz uzaktan daha net görürüz diye düşündük sanırım.

Bilet aldığımız gün de ayrı bi olaydı. Eva bilet alacak, “Ya uyanamazsam ya kaçırırsak.” diye korkuyor.. Biz de uyanalım hepimiz birbirimizi uyandıralım falan diye karar verdik. Sabah uyanamam korkusuyla 3’er dakika arayla tam 5 ayrı alarm kurdum😀 sonra da ilk alarmda uyandım🙂 Biletler 11.00’de satışa sunulacak diye yazmıştı biletix, tam saatinde açtık sayfayı anamm açılmıyo.. Sayfayı yenile yenile parmağım uyuştu yok sayfa yüklenmiyor. Al sana bi stres daha… Yeminle daha net bi stres yaşamadım bugüne kadar ayyyhhhh🙂 Bilet alınana kadar bi posta daha öldük öldük dirildik ama en sonunda aldık o biletleri😀 (burada Eva’ya koca bi teşekkür var)

IMG-20130714-WA0000

Biletleri aldıktan sonra da 7 Eylül bi türlü gelmedi. Günler geçmedi sanki yaaa.. (benim yazının da sonu gelmedi yazmaya yazmaya unutmuşum nası bılok yazıldığını püh😦 ) Ay neyse çok uzattım bu kısımları.. Aha tam burada yazıyı ikiye bölmeye karar verdim. Tam şu an yazıyı bölüyorum🙂 (küfür etmeyin çok ayıp bişey küfür etmek) Aha gidiyom bak nası da gittim bile..

Jaljayoooooo🙂

6 thoughts on “Music Bank in Istanbul.. ölüm nedenim… (part 1)

    • bu yazıda gelcektim de gelemedim hyung🙂 cidden unutmuşum sanırım yazı yazmayı laksjaslkjalk yarın akşam da ikinci kısmı yazcam taam😀 aklımı hala toparlayabilmiş değilim ki..

  1. Bu yazı bildiğin gösterdi ama elletmedi gibi olmuş:D En heyecanlı yerinde kesmişsin çabbuh devamı gelsin^^ Seyirci hakkında, yaş ortalaması vs hakkında da yorumlarda bulun. Performansımız nasıldı heyecandan farkında değildim sadece kendi çığlıklarımı hatırlıyorum:D

    • Birazdan yazmaya başlicam. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatmak istiyorum ama anlatamicam sanırım. O kadar hayal ki hala yaşadıklarım🙂 elimden geleni yapıcam yine..

  2. Siz bu stresleri yaşarkenki hallerim geldi aklıma ya. Music Bank’e gelemiceğim (yani o zaman öyle sandığım) için tiviklerinize bile bakasım gelmiyodu. Gidin az ötede yapın muhabbetinizi diye ağlamaklı olduğum zamanlar hey gidi heyy… Şu telaşları yaşayamadım ama bi mucize oldu ve ben de ordaydım (şaka gibi). Vay be insan hiçbişeye imkansız dememeli sanırım.

    Hemen geçiyom yazının 2. partına. Bu kadar geç okuyup yorumladığım için de sorry. (Affettin sen beni ama biliyom hadi hadi affedersin sen :P)

    • biz stresten ölürken sen gülüp geçiyodun az daha çekin oh diyodun dimi şaslkaşslka iyi ki geldin haa ne güzel oldu heyecan paylaştık birlikte😀

      2. parta da yorum isterim haaa🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s