Bu Aralar Bende Ne Var…


Bende ne var derken, yazı yazmama engel olacak ne var demiyorum🙂 Yazamıyorum nedense yaa içimden gelmiyor pek.. Neyse kendimi biraz biraz açmaya çalışıcam yeniden. Yazmam lazım ama değil mi🙂 Bu yüzden bugün oturdum bilgisayarımın başına ve izlediğim, dinlediğim, okuduğum ne varsa yazmaya karar verdim… Hadi başlayalım o zaman😀

I_Hear_Your_Voice-0001Ne İzliyorum:

I Hear Your Voice (dizi)

Bu diziye yeni başladım. Daha bir bölüm izledim ama umut vaad ediyor bence. Peki madem beğendim neden bir bölüm izledim. Hemen cevap vereyim, çünkü henüz sadece 10 bölümü Türkçe’ye çevrildi. Şimdi oturup da la olum öteki bölümde nolcak acabaaaa diye beklemek istemiyorum🙂 O yüzden de çevrilen bölümleri yavaş yavaş tüketmeyi düşünüyorum.. Dizinin konusundan da kısacık bahsedeyim. Jang Hye Sung (Lee Bo Young) bi avukat ama çatlağın önde gideni, avukatlık da pek umrunda değil gibi. Masum olma olasılığı neredeyse sıfır olan sanıkları savunuyor ama aslında savunmuyor bence. Mahkemede konuşma şekline falan bittim ilk bölümde. Cha Kwan Woo (Yoon Sang Hyun) da bi avukat ama işine çok daha bağlı. Eski polis bu arkadaşımız ve çok ciddi. İlk bölümde pek göremedim kendisini ama başroller arasında olduğuna göre ilerleyen bölümlerde 3 saniyeden fazla görürüm bence🙂 Bu iki avukat dışında bir de liseli bi gencimiz var: Park Soo Ha (Lee Jong Suk). Kendisi sıradan bi lise öğrenci değil, insanların ne düşündüğünü duyma yeteneğine sahip. Çok da tatlı eşek sıpası, gerçi estetiği biraz abartmış gibi geldi gözüme ama çok takmayın bence😀 Sonracıma efenime ne söyliyim bu üçü bir araya gelip suçla mı savaşcaklarmış, suçlanan masumları mı kurtarcaklarmış öyle bişey. Daha izlemedim bilmiyom ama siz izlemeye başlayın bence.

Happy_sailor_moonSailor Moon (anime)

Şu animeyi elli kere izlesem yine baştan izlerim hacı o kadar diyorum. (Bu gifler önceden hareket ediyodu bu niye mal gibi duruyo? Neyse siz bi tıklayın hareket ediyo o ben görüyom siz de görebilirsiniz.) Neyse canlarım Sailor Moon’u bilmeyen mi var. Tsukino Usagi animemizin baş karakteri ve Ay Savaşçısı. Kendisi sakar mı sakar, şaşkın mı şaşkın bi orta okul öğrencisi. Sürekli düşüp durması, ağlaması beni benden alıyor. Usagi bir gün Luna isminde bir siyah kediyi yaramaz çocukların elinden kurtarıyo ve kedinin alnındaki yara bandını çıkarıp ay şeklindeki işaretinin ortaya çıkmasını sağlıyor. Bundan sonra sevimli kedicik konuşmaya başlıyor ve Usagi’yi Ay Savaşçısı’na dönüştürüyor😀 Chiba Mamoru da animemizin ilahı, aşık olunası yakışıklısı arkaaşlar. Kendisi Smokinli Şovalye olur, ayrıca Usagi’nin aşkıdır (tabi bizim de) Ya ben bütün karakterleri tanıtamıcam şimdi izleyin bence. Şöyle kısaca isimlerini yazim geçiyim bence Mizuno Ami – Merkür Savaşçısı, Hino Rei – Mars Savaşçısı, Kino Makoto – Jüpiter Savaşçısı, Aino Minako – Venüs Savaşçısı.. Aaaay yiter daha yazamicam izleyin😀 Haa bide ek bilgi vereyim, “Sailor” kelimesi Japonya’da yaygın olan kız okul üniformalarının stilinden geliyürmüş🙂

204772_2Ne Okuyorum:  Harry Potter ve Melez Prens

Kitaba bugün başladım gençler. Heyecanla okuyorum şu an. İlk 5 kitabı okuduğum gibi aynı ritüele uyarak okumayı düşünüyorum. Ritüelimi bilmeyenler için kısa bir açıklama yapayım hemen: kitap biter film izlenir (gerçekten kısa bi açıklama oldu). Harry Potter’ın konusunu, karakterlerini hala bilmeyen varsa gitsin kendini intihar etsin yöntemi ona kalmış ben karışmıyorum. Harry Potter bilinmez mi arkadaşım sen daha ne yaşıyon bu dünyada sen sen ne yapıyon sen?!!!! Neyse tamam atarımı yaptım bu konuyu kapatıyorum. Ben sadece filmini izledim (hatta son filmi bitmesin diye hala izlemediğim doğrudur). Kitapları benim öğrenci harçlıklarım için çok pahalıydı, korsanını da almak istemediğim için alamamıştım. Kısmet mayiş aldığım zamanlaraymış. Bütün seriyi aldım kaptım okuyorum işte böyle para olunca saadet de var gençler naapcaaanız😀 Okumayan varsa bak filmini izledim okumama gerek yok iyen varsa kakın gidin alın kitapları okuyun. Kesinlikle çok fark ediyor. Ben mesela 3. film olan Azkaban Tutsağı’na lanet ediyorum şu an hiç de yapamamışınız pislikler beeee şeklinde… Neyse işte alın okuyun beni sinir etmeyin🙂

2368-Isaretİşaret (Gece Evi #1)

Buna da dün başladım gencolar. Evet artık aynı anda iki kitap birden okuyabiliyorum (hatta vikitap hesabıma girip bakarsanız şu an 5 kitap birden okuyorum göyası elleşmeyin bana okuyom ben!!). Bu seriyi geçen yıl almıştım ama ancak bu yaz başlayabildim. Urfa’da yaşadığım için kitapları oraya götürmedim, malum 7 kitap biraz ağırcana oluyor. Gerçi şu an yayınlanmış 10 kitap var (oku baba oku bitmez bu yaz). Serinin kitaplarını bir çırpıda şaşırmadan sırasıyla sayanlara sürprüzlü ödül vercem hadi bakalım😀 Neyse efenim kitabın konusuna acık değineyim. Zoey 16 yaşında bir lise öğrencisi. Bir gün İz Sürücü denilen bir vampir tarafından işaretleniyor ve ölüme mahkum oluyor. Ölüme dediysem öldükten sonra vampir olacak zaar daha oralara gelmedim🙂 İz Sürücü’nün Zoey’i işaretlerken söylediği sözler çok hoşuma gitmişti dur yaziyim hemen.. “Zoey Montgomery! Gece seni seçti; ölümün doğuşun olacak. Gecenin sesine kulak ver. Kaderin seni Gece Evi’nde bekleyecek.” İşte bu şekilde işaretlendikten sonra Gece Evi denilen vampir okuluna yerleşmek gerekiyor. bu kitap da sanırım vampirlere farklı bir yaklaşım getirecek bilmiyorum daha yeni başladım. Güzel bi seri olduğu söyleniyor. Yakın zamanda abim okudu. Ondan önce de Eva okuduğunu söylemişti, hatta kitapları bi çırpıda sayabiliyor🙂 Okuyun!!

Ne Dinliyorum:

EXO-M – What Is Love linkini atim de şöyle dursun belki dinlemek istersiniz (https://www.youtube.com/watch?v=7PMRe4k3OSw) Şimdi bildiğiniz gibi EXO grubu M ve K olmak üzere iki alt gruptan tek bi bütün oluşturan mucizevi bir gruptur. Ben What Is Love şarkısının özellikle Çince olanını seviyorum, kelimelerinin söylenişi falan o kadar güzel akıyor ki insanın kulağında🙂 Kim ne derse desin Sehun’a biterim ben arkadaş.. Hele o karavan mı ne onun camından sarktığı bi kısım var klipte aneeeem ne datlu bişey o😀 Yeni albüm çıkmış olsa da ben inatla bu şarkıyı dinlemeye devam ediyorum banane…

EXO-K – Peter Pan aha bu da yeni albimden olsun bunu da çokça dinliyorum link de veriyim (https://www.youtube.com/watch?v=5FK8tN5Vv3g) Tabi bu albümden Wolf da çok sık dinliyorum ama bu şarkıyı da en çok beğendiklerim listesine ekledim ben canlar🙂 Dinleyin siz de seveceksiniz bence.. (piteopaen diyişlerine kurban öhöm öhöm)

Sanırım son günlerde sadece EXO dinliyom🙂 Yeni gözdelerim ama napim olsun o kadar…

Ne Yiyip Ne İçiyorum: (amaaaaan bundan banane demeyin okuyun)

Doğadan A, C, E Vitaminli Yeşil Çay 44_low

Bunu geçenlerde markete gittiğimde bi denemek için aldım çok hoşuma gitti. bundan başka bi de Ginkgolu aldım ama onu henüz denemedim. Bu yandan gördüğünüz arkadaş çok güzel portakal kokuyor. Yeşil çayda farklı kokuları, aromaları çok sevdiğim için belki de beğendim bilmiyorum. Daha önce Doğadan’ın Ballı Yeşil Çay‘ını çok içerdim çok da severdim. Bir arada Lipton’un Tarçınlı ve Elmalı olanlarını almış onları da çok sevmiştim. Bence bi denemeye değer. Böyle değişik yeşil çayları sever misiniz bilmem ama🙂

images (2)Eti Lifalif Yulaf Ezmesi

Urfa’da sabah erken dersim olduğu günlerde bir bardak sıcak süte iki yemek kaşığı yandaki arkadaştan karıştırıp kemiriyordum arkadaşlar. Tadı çok hoşuma gidiyordu. Tipi sanki talaş gibi ama tadı güzel yaa haksızlık etmeyim🙂 Özellikle sabah 6’da kalkıp 6.5’ta derse giden bir insan için bulunmaz bi nimet litfen😀 Şimdi evime geldim ama gelir gelmez yine marketten aldım arada canım isteyince yiyorum. Hakkaten sevdim olum niye inanmıyonuz yaaa…

Neyse yedim, içtim, okudum, dinledim, izledim… Arada anlatmama gerek olmayan bazı fizyolojik şeyler felan yaptım😛 Yazı da pek uzun oldu en baştan kontrol edemicem şimdi imla hatalarımı falan.. Varsa yüzüme vurmayın içinize atın olur mu başım dönüyo zaten😀 Ay beynimi de aldırdım galiba en son ne zaman uyuduğumu hatırlamıyom…

Gidiyom ben… Ja ne🙂

4 thoughts on “Bu Aralar Bende Ne Var…

  1. Ben okuyom bak o kadar isyanın geldi…Fekat harry potter,sailor moon,işaret ve çayla ilgili şeylerle ilgilenmediğim için atlayarak okudum, bizde yalan yoh sdklfjgsjhdkhj

    O diziyi izleyecem ben gözüme gözüme sokuyonuz, üstüme üstüme geliyonuz.fakat bu jongsuk bebesinden çok randıman alamıyom ben. kıl edecek mi beni, sevecek miyim acaba? kendisini erkeklerle görmeye alışmış gözlerim kör olursa nasıl ödeyecen hesabını dsklfhskjdgfshjd

    o what is love adisini ezbere biliyom ben de, belkim biliyosundur kendilerine keypapın en iyi şarkısı plaketi verdimdi…sen de biliyosan bi gün birlikte söyleyek, yazık etmeyek emeklerimize kdghshjdf

    • dürüst insansın severim seni mikot🙂

      diziye yeni başladım işte ben de çok heyecanlı olduğunu söylüyolar o yüzden yavaş yavaş izliyim de çevrilenler tükenmesin dedim bakalım🙂 ben sadece Oska’yla izledim kendisini o yüzden alışkanlığın sonrası için garanti veremiyom alskdjalkd

      what is love’ı ezberlemedim henüz ama çok dinliyom yaa öyle böyle değil.. korecesini de değil işte çincesini çünkü o daha çok yatıyo kulağıma😀

      okuduğun ve yorumladığın için sağol^^

  2. melaba cnmmm! o yazamama durumu hepimizde var da, bi şekilde kırmak lazım. hatta bu vesileyle “senin bir zamanlar hikayelerin vardı, nooldu onlar??” diye de sorayım bari, kihkih😀 bi ara el at yav, özledik, sonunu merak ediyoruz, böhü😦

    evet çemkirdikten sonra gelelim yazına: i hear your voice benim de son gözdem. hatta o kadar sevdim ki, üşenmedim upuzuuun bi yazı döşedim, bugün yayınlıycam. ilk bölüm en sıkıcı olandı, sonra öyle bir güzelleşiyor ki anlatamam. üç günde 14 bölüm izledim😛 çok pis sardı yani..

    what is love’ı dinlemeye başladım, hatta “dostum, çince demişsin ama bu ingilizce??” filan oldum başında😀😀 sonra hoşuma gitti ama. çince’yi hiç sevmem, ama ilginç bi şekilde koreli oğlancıkların ağzından çok da kötü gelmedi kulağıma. bu arada bu exo’dan kaçmanın imkanı yok, bu bebeleri de zorla ezberleteceksiniz bana di mi hee?? neyse😛

    • Hikayelere el atmayı ben de çok istiyorum ama kafamda bağlayamadığım şeyler var.. Ama yakında yazmaya çalışıcam yine🙂
      Diziyi izlicem ama işte çeviri bitsin diye bi süre beklemeye karar verdim bakalim.. İlk bölüm biraz sıkıcıydı gerçekten ama umutluyum devamından.
      Şimdi K-pop gruplarının söylediği bütün şarkıların aslında bi yandan ingilizce olduğu konusunda bi anlaşalım önce🙂 ingilizce söylemeden duramıyor çucuklar😀 Exo’ya ben de buluşmayı düşünmüyodum aslında ama sıfatsız Sehun aklımı çeldi asdjfad şarkının melodisinden mi ne değişik bi akıcılığı var hoşuma giden de o sanırım🙂🙂
      Bloğumda yeniden yorumunu görmek çok güzel oldu teşekkür ederim😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s