Kafamda Dönenler


Bi önceki yazımda da rüyamı anlatmışım.. Yine garip bi rüyayla karşınızdayım🙂 Hiç vakit kaybetmeden yazıyorum yoksa unutacam gidecek gül gibi film imkanı.

Şimdi öncelikle normal bi evdeyiz. Esmer uzun boylu bi çocuk var. Saç modeli Teuk’ın saç modeli gibi ama daha koyu renkli. Bi de sarışın bi kız var. Saçları kulaklarının altında küt böyle sevimli sürekli gülen bi kız. Biz bu kızla ellerimizde oyun kolu, hani şu üstünde bi sürü tuşları olan Playstation oynanan oyun kolları var ya (tanımlamaya öl bit) kocaman bi ekran karşısına oyun oynuyoruz. Çocuk da kalkın artık diye bize söyleniyo. Bu böyle söylenirken dışarıdan bi gürültü geliyor. Böyle sanki bomba patlamış gibi. Hemen dışarı koşuyoruz. Garip görünümlü asker kıyafetli adamlar var etrafta. Ellerindeki silahlardan ateş çıkıyor böyle mangal yakmak için kullanılan alev tabancaları gibi. Bayaa bildiğin savaş çıkmış biz içerde oyun oynarken. Asker dediğim adamlar da adam gibi yani insan gibi görünmüyolar pek. Üçümüz böyle aramızda konuşup neler oldduğunu anlamak için ayrılmaya karar veriyoruz.

Gizli bi örgüt gibi bi şeye üyeymişiz hepimiz. Dövmelerimiz falan var. Çocuğun kolundaydı dövme, sarışın kızın belinde, benim de sırtımda. Dövmenin şeklini de anlatayım hemen: üçgen şekline benziyordu. Her köşede farklı bir şekil vardı. Alt köşelerde sol tarafta aleve benzer bi şekil vardı, sağ tarafta kurt şekli gibi bir şey vardı. Üst köşede de benim dövmemde tavşan resmi vardı, kızda koyun resmi vardı, çocukta da erderha vardı sanırım. Tabiki bunlar çin burçlarıyla felan ilişkili hep🙂 Anladığım kadarıyla kız benden küçüktü biraz da şımarıktı. Üstü kirlendiği zaman falan sürekli söyleniyordu.

Neyse ben bu ikisinden ayrıldıktan sonra duvar diplerinde falan saklanarak tuhaf görünümlü bi binaya geldim. Her yerde asker görünümlü adamlar insanların üstünü falan arıyolar bazılarını öldürüyolardı. Kaçarken bikaç insanın da hayatını kurtardım. Çocuklar falan vardı saklanan. Çok değişikti her yer. Yıkık döküktü sokaklar falan. Neyse işte ben o dediğim tuhaf görünümlü binaya girerken dövmemi falan kontrol ettiler. Bana tavşan diyodu herkes, kimse ismimi söylemiyodu. Hatta bu konuda kızın şikayetleri çok komikti “Tabii sana da koyun deseler çok hoşuna giderdi eminim!” askjaldkjaldkjalk ne çok şikayet ediyodu..

Bütün ayrıntılarını hatırlayamıyorum ama biz dövmeli gençler olarak fantastikmişiz. Bakın rüyamda fantastik oldum siz olamadınız en çok ben biliyom bana soracaksınız (Hilmi)!! Neyse devam edeyim dur🙂 Ben bi sürü yabancı dil biliyodum ingilizce, fransızca, korece, japonca… Ay çok hoştum bide özel gücüm vardı insanların düşüncelerini okuyodum (bana sorsalar bunu seçer miydim hiç bilmiyom şu an🙂 ) İyi de dövüşüyodum haa🙂 Bütün ayrıntıları hatırlasam aslında çok güzeldi rüyam valla bak. Haa bide bu binaya girerken bi kapıdan geçtim örümcek ağları falan vardı iğrençti… Sonra sarışın kız geçince yarım saat bağıra bağıra söylenmişti üstü başı ağ oldu diye :’)

En son biri bana tavşan yerine rabbit dedi diye adamın kolunu büküp ismimin Türkçesini tercih ettiğimi söyledim. Sonra çocuk gelip adamı elimden kurtardı beni sakinleştirdi. Sonra biz plan falan yapmaya başladık.. Sonra daaaa telefonum çaldı uyandım meğerse kardeşim eve gelmiş kapıyı çalmış duymamışım🙂 Fantastik buraya kadardı genşler hadi dağılın şimdi😀 Böyle de fotoğrafsız şeysiz sıkıcı bi yazı yazdım ama napim bu var elimde şu an…

Bir Cevap Yazın

