Rüyalar Gerçek Olsa…


her-gun-ruya-goren-insan_273160

Bugün gördüğüm rüyadan sonra gördüğüm rüyaları gelip burada anlatmaya karar verdim🙂 Olm neler dönüyo benim aklımda yaaa valla senaryo haline getirip satacam o kaldı..

Neyse bugün 23 Nisan töreninden sonra eve geldim. O yorgunlukla bi 3-4 saat falan uyumuşum. Bu sürede gördüğüm rüyadan 12 bölümlük sezon dizisi çıkar ben size diyim🙂 Dur hadi anlatayım siz karar verin…

Öncelikle ön bilgi olarak Şanlıurfa-Akçakale’nin bi köyünde öğretmenlik yaptığımı hatırlatayım. Hani Suriye sınırına oldukça yakınım.. Rüyamda tam sınırda büyük bi okulda öğretmenlik yapıyorum. Ama okulda sınıflar okula sığınan insanlarla dolu. Karışık bir durum var artık savaş mı isyan mı bilmiyorum. Sığınanlar da bizim ülkenin insanları hani Suriyeliler bize sığınıyor ya mesela öyle değil. Okula sığınan bu insanları sıralara falan oturtmuşuz böyle. Çocuklar falan var. Susamışlar ben onlara su dağıtıyorum. Bizim şimdiki okuldaki hizmetlilerden biri de vardı. Bana sen de olmasan bu çocuklarla kim ilgilenecek hocam diyodu🙂

Sonra bir yerden okula baskın yapılacağı haberini alıyoruz. Bu haberi alınca herkesi okulun arka tarafındaki sınıflara alıyoruz. Çocuklarla aileleri hep bir araya topluyoruz. Okulda bizden başka bir de hemşireler doktorlar falan da var. Sonra okula büyük gruplarla askerler geliyor bizi korumak için. Askerlerin içinde kardeşim de var. Onu görünce ağlıyorum ama nasıl paralıyorum resmen kendimi. Ya çatışma olursa ya ona bir şey olursa diye öffff….

Sonra birden şehir merkezinde bi evde olduğumu gördüm. Şimdi burada aynı evde kaldığım arkadaşlarımla, merkezde daha büyük bi evde kalıyoruz. Evimiz çok güzeldi🙂 Böyle temizlik mi yapıyoz ne. Sanki yeni taşınmışız da her şeyi yerleştirmeye çalışıyoz gibi. Yine şimdiki çalıştığım okuldaki hizmetlilerden biri bi odada bi şey tamir ediyodu. Ben de başında duruyodum böyle meraklı meraklı ne yapıyo diye bakıyorum falan. Sonra ev arkadaşlarımdan biri erkek arkadaşıyla geldi. Alışveriş yapmışlar bi sürü marketten pazardan falan. Onlara kapıyı açıp tekrar odadaki adamın yanına gidiyorum. Odada tıkır tıkır bi ses duydum sonra. Adam eline bi kutu aldı ses ondan geliyomuş. Tam açacakken sakın açma valla bağırırım dedim adama. O da böyle dalga geçer gibi valla açıyorum hoca falan dedi…

Sonra hop birden İstanbul’da gördüm kendimi. Otobüsle eve gidiyorum yanımda bi erkek var. Tanıdığım birisi yüzünü falan öyle iyi biliyorum ki. Ama uyandıktan sonra 1 saat düşündüm kim olduğunu bulamadım. O kadar eminim ki tanıdığım bir yüz olduğundan. Neyse biz bu çocukla arkadaşmışız. Ama böyle farklı hislerimiz de varmış birbirimize belli edemiyormuşuz. Sonra İstanbul’da şimdi oturduğum eve gidiyoruz. Bayaa bizim evin yokuşunu çıktığımızı falan gördüm. Bu yokuştan çıkarken dengemi mi kaybettim noldu yanımdaki çocuk elimi tuttu düşmiyim diye. Ama böyle hani küçük çocukların elini tutar gibi. Sonra ben bıraktım elini. Ama bi iki adım sonra hani sevgililer el ele tutuşur ya böyle parmakları aralara sokarak falan (nasıl tarif etsem bilemedim ama anladınız bence) öyle tutuyorum çocuğun elini. Böyle daha iyi oldu diyip gülümsüyo. Bende gülümsüyorum🙂

Sonra uyandım yaaa.. Geleceğimi göremedim bu çucukla höfff😦 Neyse amaaaan gidiyom ben kahve içmiştim falıma baktırcam hacı🙂

Jalgaaaaaaaaaaa! ^^

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s