Ya İşte Sorular Falan (MİM)


Bu mim bana da gelecek diye içten içe korkuyordum. Sağolsun Harmony dongsaeng gönderivermiş unniesine😀 Ehh bize de yazmak düşer.. (başlık tükürdüm yukarıya onu görmezsek çok mutlu olurum😛 )

Öncelikle mimin konusundan bahsedeyim kısaca. Mimi postalayan arkadaşın sorduğu 11 soruya cevap veriyoruz, kendi hakkımızda 11 bilinmeyen şeyi yazıyoruz (ki daha önce yeterince deşifre olmuştum bence daha neyi anlatacaksam), en son da 11 soru yazıp mimi başka bir garibana postalıyoruz.

O zaman cevaplarla başlayalım🙂   (fotoğraf biraz karamsar oldu sanki)

n7024069133156119041

1) Bir arkadaşın (A) başka bir arkadaşının (B) arkasından kötü şeyler konuşuyor ve bu konuşmaya sen de şahit oluyorsun. Ve A, B’nin en yakın arkadaşı. Duydukların karşısında ne yaparsın?

Amaaaan banane canım🙂 O ona şunu demiş de, o da ötekine şöyle demiş de, miş miş miş de mış mış mış da püüfftttttt… Ay dur bu çok sert oldu. Demek istediğimi bir toparlayabilsem bi dakka…

En nefret ettiğim insan tipi, oradan buraya laf taşıyan insan tipidir. Yok o sana bunu dedi, sen de ona bunu de, bıdıdıdı bıdıdıdı vir vir vir vir, ya bi yürü git sanane!! (bu daha sert oldu dur çaktırma) Daha önce arkadaşımı korumak için arkasından söylenen bir şeyi anlatmıştım ki kime nasıl davranacağını görsün diye. Bu nasıl bir arada kalmaktır, lanet gelsin yalancı oldum kaldım ortada. Bi daha mı tövbeee tövbeeeeee…. O yüzden banane kim ne derse desin bu ne yaa……

2) Oyuncu-şarkıcı vs. olmak istiyorsun ve o alanın uzman kişilerinden biri seni keşfetti, ünlü olma konusunda seninle ve ailenle konuşmak istediğini söyledi. Tepkin ne olur?

Ünlü olup napcam yaaa😛 Eski Türk filmlerindeki gibi “Naman Allahım bu ses!!” diye biri beni mi buluyor? Noluyor ki? Şşşşhhhhh bana bak kötü yola falan düşmiyim sonra evlerden ırak🙂

Şaka bir yana da şarkıcı değil ama başarılı bir oyuncu olmak isterdim sanırım. Böyle güzel güzel filmlerde oynıyım, öpüşmem sevişmem göz göze bakışmam falan gibi kurallarım olsun, annem göster ama elletme dedi falan gibi repliklerim olsun. O değil de ben rüyalarımı senaryo yapıp başrolünde oynasam, yeminle gişe rekoru kırarız… Bu arada tepkimi sordu insanlar, arkadaş anlattım da anlattım… İyi bir teklifse değerlendiririm napim başka🙂

3) En çok hayalini kurduğun şey ne?

Bu aralar yurt dışına seyahatlerin hayalini kuruyorum. Hani sadece Kore değil de, Japonya olur, İtalya olur, Mısır olur… Bunlar merak ettiğim, görmek istediğim ülkeler hep. Gidelim gezelim, her şeyi yerinde görelim neticesinde🙂

4) Rüyanda gördüğün şeylerin gerçek hayatta da karşına çıktığı oldu mu?

Ahanda rüya sorusu🙂 Gördüğüm rüyalardan birini anlatayım da, siz sevgili okuyucularım karar verin gerçek hayatta karşıma çıkıyor mu çıkmıyor mu? Hadi bakalım:

Şimdi dünyayı robotlar ele geçirmiş. İnsanları kaçırıp kaçırıp robotlaştırıyorlar. Bir insan düşünün mesela, aynısından 5-6 tane var böyle, rahmetli kopya koyun Dolly gibi. Bu robotlaştırma olaylarından kurtulan sayılı insanlar olarak kötü bir evde saklanıp plan yapıyoruz. Şimdi Urfa’da bir arkadaşım var, Uğur, o da yanımda. Böyle planlar planlar, olaylar olaylar.. Sonra biz planlar yaparken, yanımdaki adamın bir noktaya takılıp sadece oraya baktığını fark ediyorum. Adama neden oraya baktığını soruyorum, karşıda bi adamı işaret ediyor. Bak diyor, oradaki adamın aynısından bir tane şurada bir tane de şurada var.. Ulan bi bakıyorum aynı adamdan 4 tane var odada. Robot olmuş hepsi, bide aramıza sızmışlar utanmazlar. Napalım edelim buradan kaçalım planları yapıyoruz bu sefer Uğur’la. Sonra bi tane çocuk geliyor benim elimi tutuyor: “Annem nerede? Ben annemi istiyorum. Annem yok mu?” diyor. Bu çocuktan 4-5 tane daha var ve hepsi aynı anda konuşuyor. Allahım nasıl korktum anlatamam. Neyse bi yolunu bulup kaçıyoruz o evden. Bir süre sonra o eve geri dönüyoruz. Hani filmlerde olur ya böyle kaçarken dağılan ortamlar, yerde ayakkabılar falan.. Öyle bir yer buluyoruz. Herkes kaçmış ya da ölmüş mü artık bilmiyorum. Sonra uyandım…

Tamam işte anlattım rüyamı. Karar sizde, gerçek olur mu bu olmaz mı?😀

5) Şu an hangi şarkıyı dinliyorsun?

Super Junior – Rockstar🙂 Hatta buyrun siz de dinleyin canlarım^^

 

6) Yabancı bir ülkeye çıkacaksın, bavuluna kıyafetler dışında 3 şey koymana izin veriliyor, onlar ne olur?

1. Bütüüüüün elektronik eşyalarım ilk sırada yer alır hiç şüphesiz.

2. Ailemle fotoğraflarım. (kıyafetlerimi koyduğuma göre babamın pijamalarını zaten koymuşumdur heralde dimi)

3.Oyuncak ördeğim Teukie tabi ki🙂

7) Asla yapmam diyip yaptığın şeyler neler?

Bazen, ben bu insanla asla anlaşamam piiii şuna bak dediğim insanları kendime en yakın arkadaş edinmiş buluyorum kendimi.. Kurduğum şu cümleden sonra kendimden o kadar utandım ki daha ne yazsam bilemedim.. Dur açıklıyım şunu yaaa… Bazen çok ön yargılı olabiliyorum. Bi insanı görüp, ben bununla ne konuşcam yaaa diyorum. Ama sonra, aradan biraz zaman geçince, bi bakıyorum en yakın arkadaşım olmuş🙂 Öyle işte aklıma başka da bir şey gelmedi şu an…

8) Canın çok sıkkın, dün aldığın çikolatayı yeme ümidiyle dolabı açtın. Ama yerinde değil! Ne olacak şimdi?

Allahıııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kriiiizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!! (gözünüzde Nurhayat canlandı mı?) Nasıl olur la böyle bir şey?! Evet bu evde her şeyin ilkini ve sonunu kardeşim yer ama, onu ben ayırdıysam yiyemez, böyle bir şey olamaz olabilemez!!! Yakarım bu gezegeni yakarımmmmm!!! Tamam sakinleştim diğer soruyu alayım🙂

9) Yolda sakin sakin yürüyorsun. Karşıdan gelen bir çocuk seni parmağıyla göstererek gülmeye başladı. Neden olabilir?

Ya fermuarım açık kalmıştır ya da kafama omzuma bir yerime kuş pislemiştir… Bendeki bu engin şansla kesin ikinci seçenektir ben size diyim🙂

10) Mektup arkadaşın var mı, yoksa olmasını ister miydin?

Bi ara vardı bi Koreli arkadaşım ama artık yazmıyor.. Benden daha eğlenceli birini buldu zağar! Bende pek atraksiyon yok çünkü, memur adamım saçımı yeşile boyayamıyorum daha… Ona hiç rüyalarımı anlatmadım ama yaa .. Acaba anlatsa mıydım? Gerçi o zaman da yazmazdı bence. Çünkü ben olsam böyle rüyalar gören birine yazmam arkadaş ne yazcam, tipe bak!!

11) Tavuk mu yumurtadan çıkar, yumurta mı tavuktan?

Bu soruyu bir de tavuklara soralım🙂 Bizim evde tavuktan çıkan yumurtalara içinden tekrar tavuk çıkarma şansı verilmiyor hiç. Ya omlet oluyor ya rafadan. Hayat acımasız, soğuk ve zalim yumurtalara. Öyle işte benim de uykum var saat olmuş 03:00🙂

Şimdiiiiii yazının buradan sonrasında kendimden bahsetmem gerekiyor. 11 tane özelliğimi bulup yazmam lazım ki bu kadar özelliğim var mı hiç bilmiyorum yazıp görecez🙂

1) Bunu daha önce bir yazımda daha yazmıştım. Yolda yürürken tren, tramvay raylarına basamam. Hani çizgilere basmadan yürüyen insanlar var ya onlar gibiyim biraz ama daha farklı işte. Sadece raylara basamama özelliğim var. Sanki elektrik çarpacakmış gibi geliyor, ne saçma dimi? Güldüğünüzü görüyorum daha ilk maddeden ayıp!!

2) İnternette o kadar gevezeyim o kadar gevezeyim (26 bi küsür tweet atmışım hayvan gibi) ama normalde ilk tanıştığım insanların yanında ağzımı bıçak açmaz. Konuşmayan insan mı olur la diyip benimle bütün ilişiğini kesen kişiler oldu, o derece.. Ama alışana kadar bu suskunluğum. Alışınca bi sus artık yeter diyorlar🙂

3) Eğer bir insana verdiğim değer bitmişse, yani o insan gözümde sıfırlanmışsa, onu bir daha görmüyorum duymuyorum. Açıklıyım mı bunu? Bir insan benim için bitmişse, değer vermiyorsam artık, ondan gelen her şeye kendimi kapatırım. Yani yazar burada diyor ki, ben seni duymuyorum görmüyorum sen kimsin??

4) Bir kitaba, bir filme ya da bir diziye başlamışsam ve sevmemişsem, kralı gelse onu bitirmeden bırakamıyorum. Evet süründürüyorum elimde, ben de sürünüyorum ama bitmeden bırakamıyorum.

5) Birinin yapma dediği şeyi (özellikle sevmediğim insanların yapma dediklerini) yapmaya bayılıyorum. Manyakçasına bir zevk alıyorum hatta. Normal olmadığım söylenir, doğrudur. Ona göre önleminizi alın banane… Yap denilen şeyleri yapmamak da ayrıca hobimdir.

6) Madem kendi hakkımda yazıyorum, açıklama zamanı geldi… Ben öğretmenim arkadaşlar😛

7) Çok sakarım. Arkadaş bildiğin kırıp dökme, kendini kesme yakma uzmanıyım. Master derecem var benim bu konuda yaa😀

8) Bir yerde yemek yerken önce her şeyin tadına bakar, sonra sırasıyla en sevmediğimden en sevdiğime doğru yemeye başlarım. Hani mesela çayın yanında kek, börek, poğaça falan getirirler ya. Hah işte onların tek tek tadına bakarım önce, aklımda bi sıralama yaparım ona göre yerim. Bir de yemek yerken yanında pilav da yiyeceksem, genelde pilavı yemeğin üzerine güzelce yayarım öyle yerim. Yani pilav üstü kuru değil, kuru üstü pilav çaktın??

9) Daha önce tek başıma yemek yemediğim bir mutfaktan gidip de kendi başıma bir şey alıp yiyemem. Daha önce yediğim mutfaktan da kendi başıma bir şey alıp yiyemem. Arkadaş kendi evimde bile annemden izin alıp yemek yediğim zamanlar olmuştur. Birkaç madde önce normal olmadığımı söylemiştim ya, bu normal mi sizce? Aç yattığım evler var benim. Ki arkadaşımın evi bu bahsettiğim ev, mutfakta neler yiyip içmişim daha önce, yalnız kalınca bir şey yiyemeyip aç yattım bir gece🙂

10) Korku filmi izleyip yusuf yusuf olmayı çok severim. Mazoşist bi tutkum var bu konuda. En korkunç filminizi getirin izliyim aylarca uyuyamıyım mantığıyla hareket ediyorum.

11) Çorap takıntım var. Renkli desenli çorapları gördüm mü almadan duramıyorum yaa🙂 Bir de asla ve asla ayakkabı içine giymediğim çoraplarım vardır. Arkadaşın evine kalmaya giderken yanımda götürdüğüm yedek çoraplarım işte bu ayakkabı içine giyilmeyen çoraplarımdır. Sadece evde oturmalık çoraplar onlar, çok gıymatlılar benim için bilemeniz😀

Kendimle ilgili yazacak 11 özellik var mı ki diye düşünüyordum. Tutmasanız daha bi 11 madde daha yazacam.. Açıldı mı kapanmıyor ki çene🙂 Soru bulma kısmı yerine kendimden bahsetsem biraz daha. Narsistlik yapsam azıcık olmaz mı mim sahabısı insanlar he olmaz mı be??

Neyse kaderden kaçılmıyor ben kafamı patlatmaya başlıyım şu sorular konusunda…

1) Issız bir adaya düşseniz….. Yok yok tamam onu sormayacam dur🙂 Hayatın boyunca seyrettiğin tüm filmler arasında, en sevdiğin film hangisi? Fazla düşünmeden ilk aklına geleni yaz ama🙂

2) Daha önce yemediğin, mutlaka denemek istediğin 5 tane yemek ismi yaz bakalım?

3) Evcil hayvanınız var mı? Varsa adı ya da adları ne?

4) Hayatında “Lan şunla da tanışmadan ölmiyim!!” dediğin biri var mı? Varsa kimdir kimlerdendir bi de bahalım..

5) Blog yazmaya başladığın ilk günden bu güne, en sevdiğin şunu da iyi ki yazmışım dediğin yazın hangisi?

6) İlk okuldaki sıra arkadaşının adı ne?

7) Yüzüklerin Efendisi üçlemesinde en sevdiğin karakter hangisi? Neden?

8) En son okuduğun kitabın adı? Ay dur bunu da sormazsam çatlarım, o da arkadaşımla bütünleşmiş bi soru şu: Bu kitap sana ne kattı?

9) Uzak Doğu’ya ilgi duymana neden olan şey ne?

10) Alışverişte takıntılı olduğun ürünler var mı? Yani böyle gördün mü almadan duramadığın şeyler..

11) Gece gece nerden de okudum şu yazıyı oku oku bitmedi Allah kahretmesin dedin mi demedin mi? Bak doğruyu söyle😛

Bir yazıda bu kadar mı saçmalanır. Ama itiraf edin güzel bir yazıyla comeback yaptım🙂 Yaz yaz yaz yaz yaz yaz bitmedi 4 saattir oturuyorum şu bilgisayarın başında totom uyuştu benim… Ben yatacaktım saat 12de… Uykum var benim UYKUM… Durmuş burda yazı yazıyorum hala🙂 Hadi uyudum ben siz de uyuyun bence sabah okuyun bu yazıyı😀 Bütün yazıyı da resimsiz fotoğrafsız yazmışım sıkıcı sıkıcı.. gitmeden şunu şöyle bırakayım bari^^ Ahanda şu an ki tipim….

uyku

Sevgili Akiracığım bu mim sana geldi mi bilemedim ama bence yazmalısın mutlaka🙂 Çok eğlenceli valla bak…

Haydin kaçtım ben… Jalgaaaaaaaa^^

4 thoughts on “Ya İşte Sorular Falan (MİM)

  1. evet göründüğü üzere ilk yorum yazının taze taze fırından çıkmasını kedi misali fırın önünde bekleyen Arya yapacak.. bu konuda kendimi bi selebiriti hissettimki bak saat kaç olmuş gözlerimden selebiritilik akıyo :)) rüyaların konusunda sana bişiy diyim mi yalnız değilsin dostum.. bide kıçın açıkta kalıyodur dikkat et.. çorap takıntısı bende de var ama seninkisi takıntıdan çok bağımlılıkmış o ne lan ayakkabı içine giyilmeyecek çorap kategorisi.. tavuklu yumurtalı soruya verilen felsefik ve biyolojik cevabın ise beni yerlerde süründürdü bil istedim.. neyse bende yatayım bari.. az önce klavyenin üstünde uyuyodum salyalarım akmış :)) hadi iyi uykular öretmen hanımm :))
    iyi döndün çokkk özeldik ki biz seni hemde manyaklı özledik..

    • çok beklettim seni de🙂 ama ben de bir ara klavyenin üzerinde uyudum sanırım gözlerim aktı…

      üstüm açık ya da örtük fark etmiyor canım haftada 4 kere görüyorum ben bu tip rüyalar artık filmler olaylar🙂 çoraplarımı çok seviyorum ama bildiğin gibi değel^^ valla tavuklu yumurtalı soruya kim nereden çıkarsa çıksın ikisini de afiyetle yediğim için bu cevabı uygun gördüm🙂

      ben de sizi özledim canım^^ bunan sonra daha aktif olmaya çalışıciiiiimmmmmmm…

  2. hahahahaha bu soruları ben nerden yazdım onu düşünüyorum şu an😀 ben de uykuluydum yazarken, ondan valla unni bak😀 bu mimi başına sardığımdan dolayı bianeyo unni ama eğlenceli, şeker bir dönüş yapmanı sağladım bak bi de o pencereden bak😛 (kendimi kurtarma çabalarım görülmeye değer değ mi ama :D) Yumurtalı soruya verilebilecek en yerinde cevap!😀😀 bu arada ilk soruyu yazarken sanırım ben de anılarımdan bir buket yapmışım. (o anda sıkıla sıkıla uydurmuştum soruyu ama olaylar olaylar onları hatırladım şu an) çünkü benim başıma da gelmişti böyle bir durum, ama artık benden de bir “töbe bi daha, kimseden banane” geliyor.😉 rüyanın gerçek olabilitesi yüksek, korkuyorum tırsıyorum :S rahmetli doly😀 çok eğlenerek okudum, ellerine sağlık. cevapladığın için teşekkürler ^_^

    • yok canım senin soruları cevaplarken çok eğlendim ben🙂 dediğin gibi eğlenceli bir dönüş oldu benim için^^ yumurtalı soruyu arada bir yerde cevapladım haa bak bunu da burada itiraf edeyim, snra başa dönüp diğer soruları cevaplamaya devam ettim🙂

      rüyalarım çok fena bi ara anlatsam mı ki blogda acaba😀 neyse^^

Bir Cevap Yazın

