Yeni Yıl Dilekleri Santa Haraboci Unutma Bizi (mim)


Bu yazıyı aslında geçen yıl yazmam gerekiyordu.. Aslında geçen yılın mimleri iptal olsaydı da, ben de rahatlasaydım şu yazıyı yazmamı bekleyenler de rahatlasaydı olurdu bence.. Sonuçta teeee geçen yıldan beri şu yazıyı yazıyorum hala bitmedi😛 Evet yazıma bu kötü espriyle başladım mutluyum huzurluyum bence😀

Şimdiiii yeni yıla Urfa usulüne uygun olarak girdikten sonra (bkz. alttaki video), geç de olsa bu yazıyı yazmaya oturdum..

Lafı hiç uzatmadan yeni yıl dileklerime geiyorum efenim😀 Yazarın notu: Bütün bu dilekleri yeni yıla girerken aklımdan sıraladım olmasını diledim😛

1. Her şeyin başı sağlık. Bu sene de yeni yıla hasta girmeyi başardım sevgili okuyucularım. Bütün yıl hasta gezer miyim bilmem ama artık hasta olmak istemiyorum yahu.. Geçen yıl hayvanlarcasına öksürüp 5 aylık hastalığın sonunda kaburgamı çatlatmayı başarmıştım. Bu yıl da aynısı olmasın mümkünse.. Benim kadar düzenli ilaç kullanan bi insan daha icad olmamıştır bence ama iyileşemiyorum işte.. Böhüüüeeeeee diye dağıtmadan diğer maddeye geçiyorum😛

2. Yeni bir iş, yeni bir aşk. Öğretmenliği sevmediğimi ve bana göre bir meslek olmadığını artık sokaktaki adam bile biliyor. Bu yüzden bu yaşta oturdum sıkıntıda YGS’ye hazırlanıyorum. Amacım Kore veya Japon dili okumak. Meslek konusunda çok da illa olsun görüşünde değilim belki ama okumak istiyorum işte.. O bölümlerden biri olsun da sonunda aç kalmaya bile razıyım..

3. Kore, Kore, Kore. Artık Kore dizilerini, filmlerini, kültürünü, falanını, filanını sevdiğimi bilmeyen kalmadı koca dünyada bence. Dile karşı da bir ilgim var ki bir önceki maddede buna değinmiştim zaten. Oraları gidip görmek, oya doya gezmek istiyorum. Hatta bunun için para biriktiriyorum. Belki de sırf bu yüzen şu anki mesleğime katlanıyorum🙂

4. K-Pop cdleri. Saçma sapan bir sürü albüm Türkiye’de müzik marketlerde bulunabiliyorken neden K-Pop cdleri bulunmuyor?! Eşek yüküyle para verip Kore’den getirtmek zorunda kalıyoruz sonra.. Tabi bu işin bir de poster, takvim, fotoğraf albümü, dergi boyutu var ki hiç girmiyorum o konulara.. Zira onlar için de ayırdığım bütçeyi düşünecek olursak, bayaa para babası olmam lazım😀

5. Leeteuk. Her sene olduğu gibi bu sene de yeni yıl dileğim tabii ki Leeteuk oldu😀 İstiyorum arkadaş.. O adam buraya gelecek!! Askerliğini de aradan çıkarttı mı aramızda hiçbir engel kalmayacak!! Zaten Kore’ye gittiğim zaman Kona Beans’e yerleşip Leeteuk’ın anasını kafalamayı planlıyorum😀 Şizoya bağladım iyice durun yaa öteki maddeye geçeyim en iyisi😛

6. Bol bol vakit. Az önce geçen yıl ki dileklerime bir göz attım da hep aynı şeyleri istemişim ama elde edememişim la!! Arada bi dilek tutmuş atanmışım işte.. Yine de bıkmadan usanmadan istiyorum banane🙂 Bu sene de izlemek istediğim her şeyi izleyebilmek için biraz daha zaman istiyorum. Sonra hikayemi yani hikayelerimi yazıp tamamlamak istiyorum. Okumayı planladığım kitapların hepsini okumak istiyorum. Şu kitaptaki İrfan Kurudal’la ilgili bölümler biraz daha kısa olsun da sıkılmadan okuyabiliyim istiyorum.

Aaaay yeterin artık sıkıldım.. Bu kadar dilek bu yıla çok bile😛 Geçen yıldan kalan bütün dileklerimi de istiyorum işte.. Yazı yazmaya yazmaya yine unutmuşum nasıl yazıldığını😀 Bundan sonra yazmam gereken daha zibilyon tane mim var ama kim ne gönderdi hiçbirini hatılamıyorum iyi mi🙂

Neyse efenim bu yazıyla bloğun örümcek ağlarını, kirini, tozunu, pasını aldım bence.. Bir süre beni idare etmesi lazım artık😀 Bir sonraki yazıda görüşürüz sevgili okuyucularım.. Tamam tamam gözlerinizdeki yaşları kurulayabilirsiniz… Ben de gidip yazı yazmayı öğreniyim yeniden😀

NOT: Yeni yıl geçtiği için mimi kimseye postalamıyorum kapanışı yapıyorum vesaire.. Taam oldu o zaman hadi ben kaçtım…

Jalgaaaaaaaaa!!😉

3 thoughts on “Yeni Yıl Dilekleri Santa Haraboci Unutma Bizi (mim)

  1. lağğnnn sen nerdesin lağğnnn.. haraboci seni bulabilse dileklerini yerine getirecek.. yeni yıldan bu kaçak bloggerların yeniden aramıza karışmalarını toplumsallaşmalarını sosyalleşmelerini istiyoruk… özledik lağğnn seni.. ağzını burnu kafanı öberim senin bebeğim.. yaz lütfen daha çok yaz… hep yaz…

    • bebeğiiimmmmm ben de seni özledim haa😀

      yazı yazmaya vakit bulamıyorum, vakit bulsam da yazacak cümle bulamıyorum sanırım yazamıyorum bir türlü… taslaklarda üç tane yazım var ikisi sadece başlıklardan oluşuyor😦 ama bundan sonra yazacam🙂 yorum yazdığın için sağol bebişim^^

      • yivrum güzelim ballı gaymağım sen yazı yaz bak ben sana ne yorumlar hazırladım🙂 ya hepimizin en yoğun olduğu dönem sanırım bu 2012 oldu.. çok özledim sizinle tivitte yaptığımız manyak sohbetleri.. onun bunun kafasını kırdığımız günleri… offf özledimmm lağğnn… (arka fon selami şahin- özledim teninin kokusunu özledimmmmmmmm)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s