Tembel Yazarınız Plaj Havlusundan Bildiriyor


Eveeeet başlıktan da anlayacağınız gibi, bu tembel kız nihayet tatilde🙂 Bayramı fırsat bilip kendimi Yalova’ya attım hemen. Tatil yapamadan, denizi görmeden Şanlıurfa’ya gitmek iyi olmayacaktı. Gerçi tatilin bir kısmı bayramlık misafirlerle geçti ama bu misafirlerden biri küçücük bir bebek olunca pek şikayetim olmadı doğrusu..

Bayramın üçüncü günü deniz sezonunu hayırlısıyla açtım😛 Hatta donma tehlikesi bile atlattım.. Tuhaf olduğumu söyleyen herkese yüksek müsadelerinizle seslenmek isterim: haklısınız canlarım haklısınız🙂 Kardeşimle birlikte girdiğim denize, adam zerre üşümezken ben titredim hatta hiç utanmadım bir de dudaklarımı morarttım, ellerimi ayaklarımı uyuşturdum… Sudan bir süre daha çıkmasaydım Jack gibi suyun dibini boylayacaktım sanırım🙂 Hatta bizim sitenin iskelesinde denizin yüksekli benim belimde oluğundan suyun dibini de boylayamazdım ağız tadıyla, öyle garip bir şey olurdum ben size söyliyim😀

Ertesi gün korka korka girdiğim denizden dakikalarca çıkmak bilmedim, bunu da not düşelim lütfen🙂

Peki bu tatile sadece bunları mı yaptım?? Tabii ki hayır😀 Bilgisayarımı da yanımda götürdüğüm için ve VINN’ımdaki 8gb kotayı kullanmak için 25 ağustosa kadar vaktim oluğu için, sınırsız denebilecek kadar internetim vardı. Boş durmadım hemen sömürdüm🙂 Dizi izledim bol bol…

Önce How I Met Your Mother‘ın ilk sezonunu izleyip bitirdim. Gerçekten izlemekte geç kaldığım bir dizi. Çok çok eğlenceli, romantik, hatta yeri gelince hüzünlü bir dizi. Şu an bu yazıyı okuyan herkes eminim bu diziyi çoktan izlemiştir yaa^^ Neyse yine de tanıtımı elden bırakmamak lazım.. Şimdi efenim dizide bir Barney var… Var yani var🙂 Allahım nasıl manyak nasıl tatlı nasıl şerefsiz bir insan… İki muhteşem sözü var bu adamın başka bir yerde duysam görsem aklıma o gelir: “Suit up!” ve “Legendary”😀 Adam söylemeyince rahat edemiyor vesselam. Sonra Ted Mosby var. Bayılıyorum bunun romantizmine, evlilik için yanıp tutuşmasına. Sürekli hayatının kadınını, ruh eşini arayıp duruyor. Bu arayışlar sırasında hayatına Robin giriyor. Fazla spoiler vermiyim (iç ses: ne spoilerı canım herkes izledi bir sen kaldın zaten!!) Robin haber spikeri, özgürlüğüne düşkün, daha ne desem Ted için çok uygun birisi. Biraz daha anlatırsam ilk sezonunun finalinde de şu oldu derim o yüzden bu kadar Robin yeter. Bunlardan başka bir de Marshall ve Lily var. Ted’in ev arkadaşları (burada iki elimle hani şu kafamızın yanında yaptığımı tırnak işareti var ya ondan yapıyorum). Bu ikisi uzun yıllardır sevgili, evlenmeye karar veriyorlar falan. O kadar sevimli ve kıskanılası bir çift ki, izlerken her seferinde ooouuuvvvvvvv sesi çıkarıyorum tatlılıklarına😀

Neyse anlatmıcam yaa izleyin siz izleyin. Dünya üzerinde izlemeyen bir insan kaldıysa ve ona bir faydam olduysa ne mutlu bana😀

Tabi bu diziyi ün izlemiştim. Bugün dizinin ikinci sezonu yerine bir anime izleyivereyim dedim. Şöyle kısa bir şeyler aradım. İstediğim öyle eğlenceli, sevimli ilişkiler içeren bir anime istemiyordum. Biraz gerilim yüklü, tuhaf hikayeleri değişik varlıkları olan bir şeyler arıyordum. Sonunda Another‘ı buldum. İzlediğim animeler içerisinde en ilginçlerinden birisi diyebilirim Another için🙂 Çok kısa konusundan bahsedicem sadece, izlemek için ayrıntılı bilgiye ihtiyaç yok çünkü. Hatta ne kadar az bilirseniz o kadar iyi olur belki😀

Bir orta okulda, 3-3 sınıfında Misaki adında bir öğrenci varmış. Yani 26 yıl önce varmış. Okulda öğretmenleri ve arkadaşları tarafından çok sevilen birisiymiş. O sene okula başladıklarında, Misaki ölmüş. Herkes şok olmuş tabii. Arkadaşlarından biri, onun ölmediğini aralarında olduğunu söylemiş. Bunun üzerine mezuniyete kadar, Misaki aralarındaymış gibi davranmışlar. Hatta sene sonunda mezuniyet töreninde ona da yer ayırmışlar. Buraya kadar her şey çok güzel değil mi? Ama hikaye burada bitmiyor, hatta her şey daha yeni başlıyor🙂 Misaki’nin ölümünden tam 26 yıl sonra, Sakakibara Kouchi adında bir öğrenci, aynı sınıfa transfer olur. Bundan sonrası olaylar olaylar… Kısaca izleyin efenim😀 Ben bugün 9 bölümünü soluksuz izledim, yarın bitiririm sanırım^^

Güncelleme: Alt tarafa animenin açılışını ekledim. Ne kadar ilginç olduğunu görebilesiniz diye😀

Güncelleme 2: Another hakkında güzel bir yazı okumak isteyen herkesi şuraya alalım Hikaru çingum yine konuşturmuş kalemini🙂

Eveeeet yazının bu bölümü Yalova’dan yazılmıyor ne yazık ki😦 Tatil bitti yazı bitmedi diyebiliriz… Şu an İstanbul’daki evimdeyim ve denizi özledim bile. Neyse efenim gelelim size bu bölümde ne anlatacağıma😀 Bugün denizde başıma ne geldi…

Bu yaşıma kadar, yaklaşık 23-24 yıldır denize girerim (bebekken de girmişim ne var :P), hayatımda hiç ayağımı midye kesmemişti. Bugün, yıllardır yapmıyorum lan küçükken ne güzel iskeleden atlardım dedim, attım kendimi denizin ılık sularına. İlk saniyeler muhteşem, iskeleden atladım, yere ayaklarımı basmamak için bacaklarımı yukarı topladım, sonra dengemi tekrar sağlamak için sağ ayağımı yere bir koydum… Hay koymaz olaydııııııımmmmmm, koymaz olaydım… Midyenin üzerine basıvermemiş miyim!!! Şimdi yere basamadığım, yanlışlıkla bastığımda çığlık kıyamet hemen kaldırdığım, baştan sona kesik bir baş parmağım var, saygılar🙂

Neyse tatil bitti yazı da bitti. Bu garip kul yakında Şanlıurfa yolcusu (hiç gitmek istemese de) bu sene tatil sezonunu böylece kapattı. Artık bundan sonraki yazılarımda sanırım Şanlıurfa’dan bildiririm. Hepinizi öpüyorum sevgili okuyucularım😀

Jalgaaaaaaaaaaaaaaaaaaa^^

13 thoughts on “Tembel Yazarınız Plaj Havlusundan Bildiriyor

  1. Senin deniz keyfi yapman şarttı doğrusu, iyi yapmışsın. Urfa sıcaklarına gideceksin sonuçta😀 How i met your father’ın ilk sezonunu izlemiştim, bölümler kısa olunca izlemek kolay oluyor. Barney çok fena ya sevilesi şey😀

    iyi yolculuklar^^

    • Evet artık gerekli değil şarttı değil mi😀 bu arada mother yeni neden father yazdın🙂 bölümlerin kısa olması izleme açısından kolaylık sağlıyor ama hemencik bitiyor yaa. Barney’ye bayılıyorum ne diyorsun sen, adam gördüğüm en sevilesi şerefsiz😀

  2. how i met your mother güzel dizidir devamını getirirsin inşallah🙂
    dizinin baş karakteri red ama sen barneyden bahsetmişsin ilk başta🙂 o olmasa bu dizi çekilmez zaten bi saaten sonra sırf onun için izliyorsun diziyi yani ben onun için izledim🙂
    ted ah ted bende bayılıyorum onun mükemmel kişiyi bulup evlenme hayaline 7 sezon geçti hala bulamadı.ama olsun bulacak güveniyorum ona

    • Barney yaa🙂 ilk ondan bahsettim evet nedense aklıma hep onun şapşal tipi geliyor. ama o olmasa izlemezdim değil diğer karakterleri de seviyorum. dizi tutunca fazlaca uzatmışlar hissi veriyor ama izlicem inşallah😀


  3. sana en içten samimi duygularımla bir şarkı yolluyorummm…. Götür beniiiiiiiiiiiii gittiiiiiğiiiiinnnnn plaj havlusunaaaaaaaaaaaaaaaaa…. ahh uleyyynnn ahhhhhh… getirin bir büyük :)))

    • öncelikle nerdesin kızım sen özlettin kendini cık cık cık… yorum ve şarkı için teşekkürler🙂 benim bu sene tatil çok kısa sürdü yaa bana da getir bir büyük… ya da bana küçük de yeter😛

  4. HIMYM güzel dizidir devam et çingu.. ben 8. sezonu bekliyorum işte.. anneyi görmek için kasma çünkü ben bile henüz görebilmiş değilim asdfghsdfghj dizinin tadını çıkar gerisini salla asdfghjfgh ve legen… wait for it… dary! diyor ve kapatıyorum bu konuyu asdfghsdfghj

    plaj işine hiç ağzım sulanmadı biliyünnü.. tam karşımda koskaca van gölü var ayıptı söylemesi asdfghjfghj he kaç kere girdin dersen 1 der ağlarım asdfghjdfghj hüff bu sene çok kesat geçti benim için.. hep bakıştık gölle asdfghjdfg

    orada bir Another görüyorum ve napıyorum hızlıca geçiyorum asdfghdfghj bu gecelik yorumumu Hikaru’ya yaptım ben yeter asdfghjdfghj

    geçmiş olsun çingu, deniz tehlikeli ya dikkat etmek gerek.. Yalova’da yüzmüşlüğüm var manyak etmişti o deniz beni.. denizanalarından geçilmiyordu, keyfimin içine etmişlerdi canlarım🙂

    hadi şimdiden iyi yolculuklar sana.. görüşürük!

    • Devam edecem tabii canım çok seviyorum bu diziyi🙂 Robin olmayacağı kesin de anneyi önceki bölümlerde görmüşüz gibi geliyor bana nedense gerçi bütün sezonları izlemedim henüz ama arada izlemişliğim vardı rastgele bölümleri🙂 Ben bunu indirecektim aslında ama o kadar çok sezonu saklayana kadar bir sürü Kore dizisi, Japon dizisi, anime saklarım dedim😀

      Ben Another’dan fazla bahsetmedim çünkü Hikaru’nun yazacağını biliyordum, hatta yönlendirme için onun yazmasını bekliyordum🙂

      Yalova’nın denizi deli işi yaa güven olmuyor hiç bazen çok temiz oluyor güveniyorsun yarın da böyle olur diyorsun ama olmuyor. Depremin olduğu sene çok fena deniz anası olmuştu o zamandan beri hiç görmedim öyle pislendiğini… Ama genel itibarıyla pis, başka bir şey söylemeye gerek yok😀 Bu benim hayatımın ilk midye kesiğiydi, bunu da tecrübe etmiş olum neyse ki çok derin değil şu an acı çekmiyorum^^

      Yorum için teşekkürler canım🙂

  5. How I Met Your Mother tek tek sezon sezon izlemesem de zaplarken cnbc-e’de görünce izlemeden de geçmiyorum.😀 Çok komikler yaa😀

    Another konusunda -korkarımmmm tırsarımmmm izleyememmmm rüyama girerrr- yorumsuzum😦 Ama çok izleyesim var, ottukajo?:/ Ne önerirsin?😛

    Ve tatil yapmana sevindim, cidden büyük bir ihtiyaç. Lakin Yalova ovs :S Buz gibidir orası… o.o Biz geçen yıl Ege’de -bile- donmuştuk, düşün yani. Akdeniz’in mavi sularına baka baka bir tatili geride bıraktım ben de. Evet baka baka, inan bir kere girince bir daha girmek istemiyorsun burada suya. Akdeniz’in suyu pek güzel, hoş olsa da çoooooook aşırı sıcak. Bildiğin saunaya girer gibi. Sabahın ilk ışıklarıyla girmedikten sonra o su hamam suyu yani. O saatte de kim uyanır, ben uyanamadım.😀 Bir de tuz deryası ki hiç söylemesem mi? Gözlerini hissetmek istiyorsan suyun içinde açmayı deneme, insanlara çarp olmadı git ters yönde yüzdüğünü bilemeyip kumsalda bul kendini ama gözlerini suda açma..sakın… Havuz diyeceksin o da ayrı bir vaka, klor gölünde yüzüyormuşum gibi hissediyorum, aynı şekilde sıcak bir klor gölü. Sitemizi buradan kınıyorum, hıh.😦

    İşte bu sebeplerden ötürü bu yaz böyle geçti… Eylül geldi, burda sezon şimdi başladı benim için, en iyi mevsimidir denizin. Yani en azından bizim denizin sezonu eylül.😀 De işte denizanası olmaz umarım..:/ Huf..

    Okullar başlamasa ne iyi olur.😀 Urfa’da başarılar diliyorum sana unni, işini severek yaptıktan sonra seni hiçbir şey üzemez, fighting~!!!!! Ama okul başlamasa iyiydi.😀😀 ^^”

    Ayağın konusunda, geçmiş olsun.😦 Umarım acısı geçmiştir…😦

    Görüşmek üzere.

  6. ahaah, denize girip donma tehlikesi atlatan çingum benim😀😀 neyse gene de deniz iyidir😉

    HIMYM ilk sezon gerçekten çok güzeldi… ama uzattıkça uzattılar, artık bir yerden sonra iyice b.ka sardı afedersin.. ben 6. sezonda bıraktım:/

    another linki için teşekkür ederim, ayrıca bence sen de gayet sade ve şık anlatmışsın. güzel animeydi ama beah…

    midye konusunda çok çok geçmişler olsun!o_O bi kere de benim ayağıma deniz kestanesi batmıştı, haftalarca dikenleri içinde kalmıştı ya.. çok fena şeyler bunlar :S

    • valla donma tehlikesi yaşamayı ben de beklemiyordum benim için ilk oldu🙂 genelde normal şeyler bulmaz beni zaten😀
      HIMYM arada denk geldiğim bölümlerini izliyordum ilk defa oturup adam gibi izledim ama sıkar zaten dediğin gibi🙂 yavaş yavaş izlicez bakalım^^
      another fenaydı yaa ölü olanı bulduk diye dayak yiyecektik şizoynan😀 ben sadece konusundan bahsediyim dedim işte senin yazın biraz daha detaylı olmuş bence🙂
      ayağımdaki kesik fazla derin olmadığı için şimdiye kapandı ama 2 gün yürümekte çok zorlandım😦 kimsenin ayağı kesilmesin çizilmesin🙂 ben yine şanslıyım atlar atlamaz yere bassaydım ayağıma gömülürdü heralde midye😦 deniz kestanesini hiç tecrübe etmedim aman aman o da çok kötüymüş…

Bir Cevap Yazın

