Buluştuk, Tanıştık, Kaynaştık…


Bugün çooook güzel bir gün geçirdim ben🙂 twitter sayesinde tanıştığım bir arkadaşımla daha yüzyüze tanıştım çok mutluyum. Gerçekten o kadar eğlendim ki… Her şeyden önce ortak noktanız varsa bir insanla, yanına sıkılmanıza imkan yok bence🙂

Peki ben bugün kiminle buluştum? Taze bloggerlardan, twitter adıyla rvzgrl ya da blog başlığıyla Lee Aiden ya daaaaa benim blogrolle eklediğim adıyla Eeeevaa ile buluştuk🙂 Hava sıcak olduğu ve ramazanda olduğumuz için, serin bir mekanda olalım diye düşünerek Optimum’da buluşmaya karar verdik… İşte size çok şaşılacak bir ayrıntı, ben ilk defa tam konuştuğumuz saatte gittim buluşmaya😀 (altta dil çıkaran ben oluyorum^^ ayrıca çok şişko çıkmışım yaaaa ühühühühüü valla o kadar şişko değilim değil mi Eva??)

Ne yaptık derseniz aslında çok fazla bir şey yapmadık🙂 Ramazanda olduğumuz için bir şey yiyip içemedik uzunca bir süre… Biraz mağazalarda dolaştık, biraz Starbucks’ta oturduk, öyle işte… Ama en önemlisi bol bol sohbet ettik, gülüştük, Super Junior’dan bahsettik, kısacası çok eğlendik🙂 Bizim ortak noktamız Super Junior işte. Bakın Kore demiyorum, bildiğin Super Junior diyorum dikkatini çekerim😀 Kendisi benim Leeteuk sevgim derecesinde bir Donghae sevgisi var (blog başlığından belli değil mi canum🙂 )..

Yazının başında insanın ortak noktası olunca eğlenmemesi söz konusu değil demiştim ya… Bugün önünden geçtiğimiz Tiffany bile gülmemize neden oldu🙂 Nasıl mı? Saturday Night Live Korea’nın son bölümünü izlemeyen bu sorunun cevabını bilemez🙂

Neyse efenim iftar saati geldiğinde yemek yemek için üst kata çıktık… Ne yesek ne yesek derken Çin yemeği yemeye karar verdik🙂 Tatlı-ekşi soslu tavuk yedik.. Gerçekten çok lezzetliydi^^ O yemek çubuklarını kullanmayı da artık iyice öğrendim vesselam🙂

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Bir sonraki buluşmamız inşallah detaylı bir blog buluşması olacak🙂 O zaman da bir yazı yazarım artık… Kısacası benden haber bekleyin sayın okuyucularım… O zamana kadaaaar, hadi ben kaçtım…

Jalgaaaaaa😀

4 thoughts on “Buluştuk, Tanıştık, Kaynaştık…

  1. Kesinlikle çok güzel bir gündü, senin güne tam saatinde yetişmen bunun ilki benim olmam çıkmıtlıetti beni hele ki Sujudan konuşmak ilk defa tüm gün boyunca rahat rahat donghae demek o kadar güzel bir duyguydu ki o an ki heyecandan kafam allak bullak olmuştu zaten ^^ (Hemen bir dipnot vereyim ilk fotoğrafın açılmıyor sanırım.) Neyse efenim blog dünyasına hiç tanınmasamda tanımım için teşekkür ederiririririririririm ~~ ^_^ Yemeğimiz ço-lezzetliydi ama bir gün o çıbıkları kullanmayı öğreniciğim mıtlaka🙂
    Bu güzel gün için tekrar teşekkür teşekkür teşekkür ederim 🙂

    • İlk defa bir buluşmaya tam zamanında geldim, tam 4’te ogeldim o derece zamanında yani🙂 Kore dizileri filmleri konuşabilmek zaten çok iyi gelirken bütün gün Sujudan bahsedebilmek başlıbaşına muhteşem bir şey😀 Blog dünyasında tanınmak için birkaç blogda adın geçmesi çok yardımcı oluyor🙂 Görüp gelince yazılarını beğenip okumaya devam ediyor insanlar^^ Bir de birbirimizi destekleriz onun da yardımı oluyor tabii… Ayrıca yemek cidden çok lezzetliydi keşke baş ağrım yüzünden midem kötü olmasaydı daha rahat yeseydim… Ama tekrar yeriz böyle değişik şeyler sevdim ben yeni şeyler denemeyi^^
      Bu güzel günü kısa zamanda tekrarlarız umarım😀
      (fotoğrafı hemen kontrol ediyorum^^)

  2. selaam🙂 demek buluşmaya tam amanında geldin, halbusi bizimle ilk buluşmaya geldiğinde de tam zamanında gelmiştin ta ki alçak kader seni iş görüşmesine çağırana kadar😀 bu sefer gelip gitmemişsin ama demek ki kör talihin düzeliyor😛😀
    şaka maka çok güzel bir gün geçirmişsiniz belli🙂 bu haftaki buluşmalarımızda öyle geçer umarım😉
    çok öptüm oxoxox

    • evet evet sizinle buluşmaya erken bile gelmiştim çok heyecanlıydım ama hain kader ne yaparsın🙂

      çok güzel bir gün geçirdik, eminim bu haftaki buluşmalarımız da çok çok güzel geçecek😀

      öptüm canum ben de^^

Bir Cevap Yazın

