Saengil Chukhaeeeeee :D Kendi Kendime…


Bugün bloğumun doğum günü wuhuuuuuuuu🙂 Sevgli okuyucularım beni sizler var ettiniz, sağolun çok sağolun!!! (“Kaç tane yazı yazdın da ne okuduk aylardır gıkın çıkmadı hava yapma len!!!” dediğinizi duydum, ayıp, çok ayıp🙂 ) O kadar uzun zamandır yazmıyorum ki sayfalar pas tutmuş, köşelerde örümcek ağları falan var… Dönmenin zamanı gelmiş artık sanırım🙂 Ehh hazır dönmüşken de böyle bir kutlama ve nostalji yazısıyla dönmek iyi oldu haa ne dersiniz???😀

Madem yazıyorum önce biraz nostalji yapalım: Ben bu blog işine nasıl bulaştım?? Cevap My Lovely Roommate isimli o çok güzel hikaye ve yazarı Hikaruivy‘nin bloğu… Hatta onun okuduğum ilk yazısı Aramaya İnanmak – 2 idi, blog aldıktan sonra ilk yorumumu da oraya yazmıştım zaten, hey gidi günler🙂 Onun hikayeleri ve eğlenceli yazıları sayesinde, hem blog tutmaya cesaret ettim hem de hikaye yazmaya… Hikayemin onunkiler kadar güzel olabilmesi için daha çok yol var önümde tabii😀

Peki bu blog sayesinde hayatımda neler değişti? Öncelikle çok eğlenceli yazılar okudum. Ben önceden hiç blog okumazdım, daha doğrusu hiç ilgimi çekmezdi bloglar. Sonradan ilgili oldum bu konularda. Tabii okudukça yazmaya heveslendim. Bunu tam anlamıyla becerebiliyor muyum bilmem ama elimden geleni yapıyorum. Aslında sürekli aklımda yazılacak şeyler var. Hatta çoğu zaman yazıları aklımda kuruyorum, ne yazacağımı nasıl yazacağımı planlıyorum, yine aklımda yazıyorum ve bitiyor… Bir türlü buraya gelip de yazamıyorum, garip🙂

Sonracığıma güzel arkadaşlıklar edindim. Önce burası sonra twitter sayesinde bir sürü bir sürü Koresever arkadaşım oldu🙂 Her Koresever bilir, Koresever bir arkadaşın kıymetini🙂 Bize uzaylı gözüyle bakmayan bir biz varız zaten değil mi? Şu an kaldığım yerde bana Koreli diyorlar varın siz düşünün halimi😀 Ama bu hoşuma gidiyor sanırım^^

Yastığımı hatırlayan var mı? Twitterda beni takip edenler hatırlıyordur orada fotoğrafını paylaşmıştım ilk aldığımda🙂 Bu yastık da bana bu bloğun getirdiği bir kazanç oldu😀 Kendisi de blogger olan (şu an yazmıyor ama uzaklaştı bizim blog dünyamızdan böhüüüüüü!!!) Nomuyeppuda çingumun hediyesi🙂 Yastığımı ne çok sevdiğimi tahmin etmişsinizdir sanırım… Bu arada size küçük bir de sır veriyim, buradaki arkadaşlara hediye olduğunu her fırsatta hatırlatıyorum ki beni ağır Koreli sapığı sanmasınlar😛

Blog dünyasının bir diğer kazancı da, okuduğum bütün o güzel bloglar, dizi/film tanıtımları, hikayeler oldu. İyi ki açmışım şu bloğu dedim hep kendi kendime😀 İnsan içini dökebiliyor rahat rahat buralarda, kimse de sen neden böyle yazdın demiyor… Tamam bazen saçmasapan yorumlar geliyor canıııııımmmm😀 Aman onlar da işin eğlencesi işte🙂

Bu blogdan sonra açmaya karar verdim twitter hesabımı.. İyi ki de böyle bir karar vermişim… Şu an okuduğum pek çok bloğu orada keşfettim🙂 Ayrıca bloğu olan arkadaşlarımdan başka da çok değerli arkadaşlar edindim🙂 En önemlisi tabii ki ShiNn_Min😀 Canım arkadaşımı gerçekten seviyorum, onunla konuşmaya o kadar alışmışım ki konuşmadığım zamanlarda bir boşluk hissediyorum günümde^^ İyi ki tanımışım dediğim insanlardan birisi o da😀

Bak işte yine aynı şey oldu… Yazıyı yazmaya başlamadan önce aklımdan daha güzel şeyler geçiyordu, daha süslü cümleler kurmuştum… Yazarken nereye gittiniz sayın süslü cümleler??? Bugüne kadar güzel olduğunu düşündüğüm yazılar yazdım sanırım, dizi/film tanıtımları yaptım… İlk yazılarıma şöyle bir göz attım da hepsinin kıyısında köşesinde KPSS’den bahsetmişim🙂 Hatta yeni başlayanlar için ilk yazımın linkini veriyim mi?? Veriyim veriyim hadi buyurun buradan başlayın😀

Ben bu bloğu yazmaya başladığımda KPSS belasıyla uğraşan hayattan bezmiş bir öğretmen adayıydım, şimdi atanmış ve hayattan bezmiş bir öğretmenim🙂 Yakında yaşadığım ve çalıştığım yerle ilgili bir yazı da yazacam ama ne zaman yayımlarım bilemiyorum🙂

Şimdi gidiyorum çok sevgili okuyucularım😀 Blog yazmaya başlamama vesile olan Hikaruivy çinguma ve beni okuyarak yorumlarıyla cesaret veren bütün blogger arkadaşlarıma çok çok teşekkürler ediyorum… 1 yıl ne çabuk geçmiş anlayamadım valla😀 Heee bir de beni sıkılmadan okuyabilen sabırlı bütün okuyucularıma teşekkür ediyoruuummmmm😀

Güncelleme: Yazıyı yazdıktan sonra fark ettim bugüne kadar bloğum 19,704 tık almış🙂 Bu kadarını hayal bile edemezdim doğrusu😀 Üstelik yazmadığım dönemde bile tıklanmaya devam etmişim ki bu çok güzel bir şey, teşekkürleeeerrrrrrrrrr^^

Ehhh haydi kaçtım ben, Jalgaaaaaaa😀😀

14 thoughts on “Saengil Chukhaeeeeee :D Kendi Kendime…

  1. nice nice yıllara hep birlikte o zaman:)) valla benim blog da epey paslanmıştır şimdi senin yazını okuyunca iyice farkettim asdfghjdfghj döneceğim inşallah ben de döneceğim:D

    yastığını daha önce görmüştüm,şimdi tekrar baktım ve yatağındaki ördekle nasıl bir uyum içinde olduklarını farkettim asdfghjsdfghj ayrıca ben kendime yaptırmak istiyorum tiovpili ve kyu’lu yaztıklar,tişörtler nolmuş??? asdfghjhgfdsdfg sapığım evet:D

    neyse bu yazını yazdığına göre devamı da gelir diye ümit ediyorum:D gelsin litfen.. blog tembelliğine hiç dayanamam:D

    • teşekkür ederim canım😀 bir önceki yazımda da bloğun örümceklerinden bahsetmişim ardından 5 ay yazmamışım🙂 ben olsam bana güvenmezdim😛 şaka şaka yazacam bundan sonra söz😀
      yastığımı çok seviyorum üstüne yatmaya falan kıyamıyorum yaa arada sarılıyorum sadece😀 ben de sapığım canım ne var bunda🙂 hem bu adam nasıl sevilmez ki değil mi???😀
      tembel bloggerdan saygılarla efenim tekrar teşekkürler😀

  2. kuzum benim, iyi ki açmışsın bu blogu ve seni tanıma fırsatını bize vermişsin. uzun zamandır fazla yazmasan da twitter sağolsun neler yaptığından haberim var😉 ama gene de o güzel yazılarını özlüyorum inan… (ayrıca hikayenin yeni bölümü nerde kaldı bakiymm?? :P)

    yastık çok güzelmiş, leeteuk beyler de pek hojlar😀 “Ben bu bloğu yazmaya başladığımda KPSS belasıyla uğraşan hayattan bezmiş bir öğretmen adayıydım, şimdi atanmış ve hayattan bezmiş bir öğretmenim” ahaha, bezme hayattan bezme!😀 genciz güzeliz, daha hayattan bezme zamanı gelmedi😛

    öperim ^^

    • çok teşekkürler canım benim^^ ben de her fırsatta iyi ki açtım şu bloğu diyorum kendime, bir de yazsam çok güzel olacak diye de ekliyorum tabii🙂 şu bloğa yazmadığım süre boyunca aklımda bir sürü yazı yazdım aslında, bir türlü fırsat bulup da şuraya dökemedim o yazdıklarımı🙂 bundan sonra daha sık güncellerim diye düşünmek istiyorum😀

      yastığım benim kıymetlim yaa kimsenin ona dokunmaya hakkı yok evdekilere bile bir korku saldım ki sorma gitsin elleyemiyor hatta yan gözle bile bakamıyorlar😀 (içimdeki Gollum kıymetlimissssss dedi duydun mu??)

      aslına bakarsan ben her sabah güne mutlu uyanıp her gece hayattan bezmeyi başarabilen bir insanım😀 bundan sonra bezmemeye çalışırım, genciz güzeliz haklısın😀

      ben de öperim canım^^

  3. İyi ki açmışsın blogunu çingu🙂 Doğum günü kutlu olsun Hayalmiyim’in🙂
    Bu vesileyle geri de döndün valla, özledik.
    Şu anda yaşadığın yeri şahsen ben merak ediyordum, bunu yazacak olman çok sevindirdi🙂
    Bloga yazmadan önce benim de aklımda hep süslü cümleler oluyor ve yazmaya başlayınca gidiyor. O yüzden seni iyi anlıyorum. Biraz ana kaptırıyorum ben yazmaya başlayınca sanırım aha🙂

    • teşekkürler🙂
      artık döndüm sanırım taslaklarda bekleyen şu yazıyı bir tamamlayabilirsem çok iyi olacak😀 aslında burayla ilgili anlatacak bisürü bisürü şey var ama bakalım🙂
      o süslü cümleleri aklıma her geldiğinde not almaya karar verdim özel bir defter tutmaya başlayacam🙂

    • teşekkür ederiiiiiiimmmmmmmm😀

      yazacam söz🙂 bundan sonra daha güncel olmaya çalışıcam yaa burada pek yazılacak bir şey yapmıyorum gibi geliyor… aslında buraları yazsam güzel bir yazı çıkar ortaya ama dur bakalım😀

  4. Merhabaa🙂
    Ben de bir süredir blog dünyasını takibe başladım seninkini de takip ediyodum🙂 1. yılın kutlu olsuun ^^ lee teuk hayranı olduğundan sana bu videoyu göndermek istiyorum belki görmüşsündür ve sana kötülük yapmış da olabilirim artık sen karar ver😀

    • hoş geldin bloğuma ve teşekkürler🙂 ama keşke böyle bir videoyla gelmeseydin yaa böhüüüü😦 izlememem gerekirdi ama izledim sinirden kudurdum oturdum….
      bana böyle videolar iyi gelmiyor kıskanıyorum😦

  5. İyi ki doğdun, iyi ki bizimlesin unni!!! Saengil chukha hamnidaaaaaaa! ❤

    Ben ilk blog açtığımda gelip yorum bırakmıştın hatırlıyor musun? İki yeni blogger birbirimize konuk olmuştuk, eğlenmiştik. Senin o yorumunu alınca öyle mutlu olmuştum, öyle güzel hissetmiştim ki anlatamam. Ve şimdi sen yeni bloggerlıktan bir senesi dolan (profesyon olma yolunda emin adımlarla ilerleyen) bloggerlığa geçiş yaptın. Ama oldu mu şimdi?😛 Ben hala amatörüm.😀 Daha temmuza kadar vaktim var.. Hatta blogspota geçtiğimde eylülmüş.. Ama yok, temmuz gelir gelmez kendimi “yeni değil artık” ilan edicem😀😀

    Kore severi kore sever anlıyor gerçekten ve bana da okulda “Koreli” diyorlar.😦 Bilemiyorum sevinince sulandırıyorlar, tavır yapınca da “kore seversin diye şey ettim” diye düzeltmeye uğraşıyorlar. Ben de artık tepki vermiyorum.😀 Aynen katılıyorum, ben de bitek sizlerleyken yadırganmıyorum.😀

    Bloguna, temana, yazılarına bayılıyorum. Blogunun yıldönümü kutlu olsun. Hep mutlu olman dileğiyle. ^^ Hitin de çok iyiymiş, daha da iyisini dilerim.🙂 Yeni yazılarda buluşmak üzere. ~

    • komawoyo uri dongsaeng🙂 teşekkür ederim^^

      taze bir blogger olarak benden daha yenisini görünce hoş geldin demek gerekti😀 1 yıl nasıl geçti inan hiç anlamadım🙂 gönül isterdi ki yazılarım dolsun taşsın ama çok güncel tutamadım bloğumu.. bundan sonra daha güncel olmaya çalışacam😀 senin de az kalmış doğum gününe yahu^^

      bana Koreli demelerinden rahatsız olmuyorum hiç hatta bazen hoşuma gidiyor “Koreli sen bilirsin de bakayım bu kim?” diyorlar bazen🙂 bir de arada bazı kelimelerin Korecesini soruyorlar ne biliyim ilgili olanlar var😀 ben de bilgili konumundayım^^

      bloğumda en sevdiğim kısım bannerım hohohooo😀 teşekkür ederim tekrar🙂

  6. Canımmm nice yıl dönümlerine, daha uzun yıllar burada bizimle dertleşin inşallah😀

    göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor zaman, ilk blogu açtığımızda nerdeyiz şimdi nerelerde, hayat sürekli kendini yeniliyor😀 bengin olmak Allahın emri zati, yoksa nasıl olgunlaşacağız😀

    işin ile ilgili yazını da merakla bekliyorum xxx

    aja aja fighting senseinnim😉

    • teşekkür ederimm🙂

      valla zaman çok çabuk geçti anlayamadım ne zaman yıl oldu.. bloğum artık 1 yaşındaaaaa😀

      işle ilgili yazım hala taslaklarda umarım yakın zamanda yayımlayabilirim🙂

      aja aja fighting^^

Bir Cevap Yazın

