Saengil Chukhaeeeeee :D Kendi Kendime…


Bugün bloğumun doğum günü wuhuuuuuuuu 🙂 Sevgli okuyucularım beni sizler var ettiniz, sağolun çok sağolun!!! (“Kaç tane yazı yazdın da ne okuduk aylardır gıkın çıkmadı hava yapma len!!!” dediğinizi duydum, ayıp, çok ayıp 🙂 ) O kadar uzun zamandır yazmıyorum ki sayfalar pas tutmuş, köşelerde örümcek ağları falan var… Dönmenin zamanı gelmiş artık sanırım 🙂 Ehh hazır dönmüşken de böyle bir kutlama ve nostalji yazısıyla dönmek iyi oldu haa ne dersiniz??? 😀

Madem yazıyorum önce biraz nostalji yapalım: Ben bu blog işine nasıl bulaştım?? Cevap My Lovely Roommate isimli o çok güzel hikaye ve yazarı Hikaruivy‘nin bloğu… Hatta onun okuduğum ilk yazısı Aramaya İnanmak – 2 idi, blog aldıktan sonra ilk yorumumu da oraya yazmıştım zaten, hey gidi günler 🙂 Onun hikayeleri ve eğlenceli yazıları sayesinde, hem blog tutmaya cesaret ettim hem de hikaye yazmaya… Hikayemin onunkiler kadar güzel olabilmesi için daha çok yol var önümde tabii 😀

Peki bu blog sayesinde hayatımda neler değişti? Öncelikle çok eğlenceli yazılar okudum. Ben önceden hiç blog okumazdım, daha doğrusu hiç ilgimi çekmezdi bloglar. Sonradan ilgili oldum bu konularda. Tabii okudukça yazmaya heveslendim. Bunu tam anlamıyla becerebiliyor muyum bilmem ama elimden geleni yapıyorum. Aslında sürekli aklımda yazılacak şeyler var. Hatta çoğu zaman yazıları aklımda kuruyorum, ne yazacağımı nasıl yazacağımı planlıyorum, yine aklımda yazıyorum ve bitiyor… Bir türlü buraya gelip de yazamıyorum, garip 🙂

Sonracığıma güzel arkadaşlıklar edindim. Önce burası sonra twitter sayesinde bir sürü bir sürü Koresever arkadaşım oldu 🙂 Her Koresever bilir, Koresever bir arkadaşın kıymetini 🙂 Bize uzaylı gözüyle bakmayan bir biz varız zaten değil mi? Şu an kaldığım yerde bana Koreli diyorlar varın siz düşünün halimi 😀 Ama bu hoşuma gidiyor sanırım^^

Yastığımı hatırlayan var mı? Twitterda beni takip edenler hatırlıyordur orada fotoğrafını paylaşmıştım ilk aldığımda 🙂 Bu yastık da bana bu bloğun getirdiği bir kazanç oldu 😀 Kendisi de blogger olan (şu an yazmıyor ama uzaklaştı bizim blog dünyamızdan böhüüüüüü!!!) Nomuyeppuda çingumun hediyesi 🙂 Yastığımı ne çok sevdiğimi tahmin etmişsinizdir sanırım… Bu arada size küçük bir de sır veriyim, buradaki arkadaşlara hediye olduğunu her fırsatta hatırlatıyorum ki beni ağır Koreli sapığı sanmasınlar 😛

Blog dünyasının bir diğer kazancı da, okuduğum bütün o güzel bloglar, dizi/film tanıtımları, hikayeler oldu. İyi ki açmışım şu bloğu dedim hep kendi kendime 😀 İnsan içini dökebiliyor rahat rahat buralarda, kimse de sen neden böyle yazdın demiyor… Tamam bazen saçmasapan yorumlar geliyor canıııııımmmm 😀 Aman onlar da işin eğlencesi işte 🙂

Bu blogdan sonra açmaya karar verdim twitter hesabımı.. İyi ki de böyle bir karar vermişim… Şu an okuduğum pek çok bloğu orada keşfettim 🙂 Ayrıca bloğu olan arkadaşlarımdan başka da çok değerli arkadaşlar edindim 🙂 En önemlisi tabii ki ShiNn_Min 😀 Canım arkadaşımı gerçekten seviyorum, onunla konuşmaya o kadar alışmışım ki konuşmadığım zamanlarda bir boşluk hissediyorum günümde^^ İyi ki tanımışım dediğim insanlardan birisi o da 😀

Bak işte yine aynı şey oldu… Yazıyı yazmaya başlamadan önce aklımdan daha güzel şeyler geçiyordu, daha süslü cümleler kurmuştum… Yazarken nereye gittiniz sayın süslü cümleler??? Bugüne kadar güzel olduğunu düşündüğüm yazılar yazdım sanırım, dizi/film tanıtımları yaptım… İlk yazılarıma şöyle bir göz attım da hepsinin kıyısında köşesinde KPSS’den bahsetmişim 🙂 Hatta yeni başlayanlar için ilk yazımın linkini veriyim mi?? Veriyim veriyim hadi buyurun buradan başlayın 😀

Ben bu bloğu yazmaya başladığımda KPSS belasıyla uğraşan hayattan bezmiş bir öğretmen adayıydım, şimdi atanmış ve hayattan bezmiş bir öğretmenim 🙂 Yakında yaşadığım ve çalıştığım yerle ilgili bir yazı da yazacam ama ne zaman yayımlarım bilemiyorum 🙂

Şimdi gidiyorum çok sevgili okuyucularım 😀 Blog yazmaya başlamama vesile olan Hikaruivy çinguma ve beni okuyarak yorumlarıyla cesaret veren bütün blogger arkadaşlarıma çok çok teşekkürler ediyorum… 1 yıl ne çabuk geçmiş anlayamadım valla 😀 Heee bir de beni sıkılmadan okuyabilen sabırlı bütün okuyucularıma teşekkür ediyoruuummmmm 😀

Güncelleme: Yazıyı yazdıktan sonra fark ettim bugüne kadar bloğum 19,704 tık almış 🙂 Bu kadarını hayal bile edemezdim doğrusu 😀 Üstelik yazmadığım dönemde bile tıklanmaya devam etmişim ki bu çok güzel bir şey, teşekkürleeeerrrrrrrrrr^^

Ehhh haydi kaçtım ben, Jalgaaaaaaa 😀 😀

Reklamlar