I Need Romance: Kimin yok ki???


Yine uzun bir ara verdim yazılara değil mi? Özlediniz mi beni?🙂 O zaman geri dönüşümün şerefine izledim en eğlenceli dizilerden biriyle tanıştırayım sizi, ne dersiniz? Bu soruya evet dediğinizi ve yazımı okumaya devam ettiğinizi varsayarak diziden bahsetmeye başlayabilirim😀

I Need Romance🙂

Dizi şu ana kadar izlediğim bütün Kore dizilerinde var olan bir konuya odaklanmış aslında. Kadın-erkek ilişkileri, aşk, sevgi, arkadaşlık, dostluk, vs vs vs… Ama bu konuları, bütün dizilerde gördüğümüz karakterlerle ya da o bakış açılarıyla ele almamışlar. Mesela sadece dramalarda görebileceğimiz mükemmel ve taş oppalar yok burada. Evet taş oppalar yine var ama tamamen kusursuz değiller. Veya paspal ve bakımsız hatta çirkin bir kıza aşık olup onun için Roma’yı da (ya da bu durumda Kore mi olur bilemedim😛 ) yakarım, dünyayı da diyen biri de yok. Kadınlar bakımsız değil, alabildiğine bakımlı ve oldukça başarılı tipler.

Dizinin adını bir yerde duyup konusunu öğrenmek istediğinizde, karşınıza genelde şu cümle çıkıyor: Şehirdeki kadının aşk ve hayat hikayesi.. Ama dizi bundan ibaret değil tabii ki😀 Aslında benim aklıma gelen cümlenin bir benzerini dramawiki’de gördüm. Dizi Sex and The City benzeri bir yapım🙂 30’lu yaşlarındaki bir grup bekar ve bağımsız kadının aşk, iş, kariyer, yaşam, evlilik, aile hikayesini anlatıyor. Üstelik çok da güzel anlatıyor😀

Aslında dizide bahsedecek o kadar çok ve güzel şey var ki🙂 Anlatmaya başlarsam spoiler veririm, keyfinizi kaçırırım diye düşündüğüm için anlatmak istemiyorum🙂 O zaman hep yaptığımız gibi biraz karakterlerden bahsedelim, ne dersiniz?

Sun Woo In Young (Jo Yeo Jung) 10 yıldır bir ilişki içerisinde olan, sevgilisine sadık bir kadın🙂 Sevgilisi tarafından bir kez aldatılmış olmasına rağmen bunu arkasında bırakmayı başarmış. İş hayatında da oldukça başarılı. Tabii özellikleri hep böyle güzel ve normal şeyler değil. Aslında çatlak bir karakter, yaptığı dengesiz hareketlere gülmekten karnımın ağrıdığı sahneler vardı😀 Özellikle yaptığı bir hareket vardı ki ilk gördüğünüzde çok basit bir hareket gibi geliyor ama alıştıkça kahkahalarınıza engel olamıyorsunuz🙂

Park Seo Yeon (Choi Yeo Jin) İşte olay kadın🙂 Bizim üç arkadaşın aşk konusundaki akıl hocaları🙂 Erkekler söz konusu olduğunda her şeyi en iyi bilen o, her konuda bir fikri olan o🙂 Bazı durumlarda kelin ilacı olsa diye cümleler kurarken buldum kendimi ama yine de kadın çok şey biliyor canım😛 Akıl hocası edasıyla konuşmasına bayıldım dizi boyunca. Ayrıca en duygusal sahnelerden sonra, ortaya çıkıp öyle bir cümle kurarak gülmekten gözlerimden yaş getirmeyi de başardı🙂 Kısacası sevdiğim bir karakterdi😀

Kang Hyun Joo (Choi Sung Hyun) aşk hayatına istediğini bulamamış umutsuz boşanma avukatı😀 Kendi aşk hayatında işler kesat gittiğinden midir bilinmez, Seo Yeon’un sevgililerinin çeteresini tutuyor😀 Hayatı kitaplardan teori olarak öğrenmeye çalışması falan çok eğlenceliydi. Mesela sex konusunda her şeyi biliyor ama sadece teoride, kitaplarda ne yazıyorsa onu biliyor😀 Bu bildiklerini pratiğe dökmek içinse yardım istediği kişi tabii ki bilirkişimiz Seo Yeon😛

Kim Sung Soo (Kim Jung Hoon) dimizin esas oğlanı diyebiliriz aslında. In Young’ın 10 senelik sevgilisi nappun namja😀 Ben kendisini pek sevmedim, yok yok aslında hiç sevmedim. Hiç öyle yakışıklılığına, şirin gülümsemesine, karizmasına falan aldanmadım yani🙂 Bir kere onu sevmemem için In Young’ı aldatmış olması yeterli bir sebep bence. Aldatan erkek dizi karakteri bile olsa tarafımdan sevilmez, bu böyle biline😀 Neyse işte kendisi yönetmen vesaire.. Ama biz ona kısaca nappun namja diyebiliriz😀 Kendisini fazla tanıtmak gelmedi içimden şimdi, diziyi izleyip siz tanıyıverin😛

Bae Sung Hyun (Choi Jin Hyuk) işte benim esas oğlanım😀 In Young’ın çalıştığı otelde, onun stajyeri olarak çalışıyordu. Sunbae sunbae diyişine bayıldım ilk bölümden itibaren😀 Tamam taraf tutuyorum ne var😛 Böyle şaşkın şaşkın konuşmasına, gülümsemesine falan bayıldım. Ayrıca şaşkın falan dediğime bakmayın gayet karizmatik, yakışıklı, kaslı, uzun boylu, gülümsemesi güzel öhömmm öhmm tamam tamam sakinim😀 Onunla ilgili küçük bir de sır var ama bunu öğrenmek için diziyi izlemelisiniz😀 Şunun gülümsemesine baksanıza yaa oyyşşş😛

Diğer karakterlerden bahsetmeme gerek yok mu ne🙂 Aslında her karakterini sevdiğim dizilerden biri olabilirdi eğer yönetmeni de sevseydim ama sevmedim işte banane😀 Gelelim bir başka konuya, dizinin müziklerine. OST için aramalara başladım ama sadece Korece olan şarkılarını bulabildim ilk etapta. Ama dizide çalan diğer şarkılar daha da eğlenceliydi. Bu nedenle bu daha eğlenceli müzikleri paylaşmaya karar verdim😀

Bu Hint müziği dizi boyunca beni çok eğlendirdi🙂 Ayrıca videodaki film Bend It Like Beckham olup çok güzel bir filmdir, tavsiye edilir😀

Her bölümün bitişinde çalan bu şarkı da çok güzeldi🙂

Bu iki şarkı da çok çok güzeldi🙂 Aslında bir Kore dizisinde belki de ilk kez bu kadar çok yabancı şarkı dinlemişimdir. Dizi gibi müzikleri de çok eğlenceliydi😀 O zaman ne yapıyorsunuz, tez zamanda diziyi izliyorsunuz😛

Ben şimdilik gidiyorum, artık bir sonraki yazımda görüşürüz. Jalgaaaaaa🙂

 

 

37 thoughts on “I Need Romance: Kimin yok ki???

  1. bu diziye çevirisi yeni çıkmaya başladığında başlamıştım ama yavaş olduğu için bırakmıştım (sonra izlerim diye) şimdi başlamak istiyorum ama megavideo yok videobbde de sorun sadece bende mi herkes de mi bilmiyorum ama bende açılmıyor:/ izleyebileceğim yada indirebileceğim bir link var mı bildiğin? bak görüyorsun çok zor durumdayım😛

    • ben megavideo varken izlemiştim:/ ama şimdi asyadizi videoları yenilemeye başlamış farklı bir formatla yeniden alternatif yüklemişler. ben denedim açılıyordu bir bak istersen🙂 indirme linkleri de sanırım 9. bölüme kadar varmış ama ben hiç indirmediğim için tam bilemiyorum😦
      bu arada bloğuma hoşgeldin😀

  2. öhööm! şimdi o nappun namja ki ilk bölüm maharetleriyle kendini kanıtlamış. papaza arada değişiklik gerek demiş ancak pilavıda sevmiş bir namcadır. bu kadar kötülediğin için önce ondan başlamak gerektiğine kanaat getirdik.
    Ayrıca 12.01.2012 tarihindeki dizi yorumumuz da hayal sayesinde boşa gitmemiş oldu. şöyle ki;
    “şu saat itibariyle, günde 1 bölüm ya da 3 günde 1 bölüm, ya da 5 günde bir bölüm, bilemedin haftada bir bölüm izlerim diyerek başladığım “i need romance” ın çevirilmiş tüm bölümlerini bitirmiş olmanın vicdan azabını yaşamaktadır. 9 bölüm boyunca 1. namca mı? 2. namca mı? 1 mi? 2 mi? 1 mi? 2 mi? derken 1-2, 1-2, 1-2 gelin ahjummanızın kollarına demekten kendimi alabildiğim söylenemez. gerçi bir değişiklik yapıp bu kez oppa kıvamında bir namca ve nonası olabileceğim bir kuzu kazandırmış oldum yapay çim alana.” (kaynak:minekibuu,12.01.2012)
    sürekli evet ya evet evet, hepte böyledir diyerek izlenen, yaşadıklarınızı gözünüze sokan ve iyi sokan bir yapımdır dizi. az reklamını da yapmadık değil izleyici kitlesi oluşturmak ne zor iş arkadaş! Korece olmayan müzikleri kesinlikle çok eğlenceli ancak bulupta dinlemek için diziyle alakasız aramalar yapmak gerekiyor ki hayal bunları elimizin altına serdi. bu nedenle 1. namcaya giydirmelerini affedip, kendisini öpüyoruz.
    Madem karakter anlatıldı, onları yorumlayalım😛. her hatunun bulundurması gereken üç farklı arkadaş tipi yaratılmıştır. bu üç karakterden biri de olabilirsiniz, onlardan bağımsız üçünün karışımı da. ama her hatunun mutlaka sahip olduğu yönler vardır bunlardan🙂.
    2 namca için ne denebilir? başarılı bir çalışma eseri dünyaya geldiğine inanmak mümkün. aynı zamanda bu namcanın “pasta” da yer alan yakuşuklu şeflerden biri olduğunu hatırlatır, iki diziyi harmanlayıp eli işte gözü oynaşta olmasını temenni ederiz.
    yorum ben ve şizofren yanım tarafından yazılmıştır, yalnız değiliz biz! eline sağlık hayalim.

    • öncelikle bu süper yorum için seni ayakta alkışlıyorum🙂 çok severim böyle uzun uzun yorumları ellerine sağlık😀
      tamam tamam nappun namjayı çok kötülemeden yazıyı bitirdiğimi düşünüyordum ama sevmediğimi fazla belirtmişim sanırım😀
      ayrıca kaynak belirterek facebookta yapmış olduğun durumu yorum olarak buraya taşımana da çok sevindim🙂 dizinin reklamını rastladığımız herkese yapıp izleyici kazandırmaya çalışmamız, kayda değer bir çabaydı. bunun için kendimizi tebrik ediyorum😀 ayrıca dizinin reklamını yapa yapa izlemeye ikna ettiğimiz nomuyeppuda’nın diziyi benden önce bitirip hakkında yazı yazması da tamamen farklı bir konu sanırım😛
      dizinin diğer müzikleri de çok güzeldi aslında, indirilip dinlenebilecek güzel şarkılar vardı. ama ben bu paylaştığım müziklerini daha bir sevdim😀
      dizideki 3 hatunun da 3 farklı tipte olması çok güzeldi🙂 aslında söylediğin gibi her karakterden biraz bulunması lazım her insanda. ama diziyi izleyen herkesin aaa bu özeliği aynı bana benziyor, ya da bu arkadaşımın aynısı diyebileceği bir özellik bulması mümkün😀
      2. namja olması gereken namjadır, sevilesidir🙂 diğer dizilerini de izlemek istiyorum ama megavideodan yediğim darbeyle nasıl izleyebileceğimi bilemiyorum😦
      sana ve şizofren yanına bu güzel yorum için tekrar teşekkür ederim😀

      • biriktirdiğim konuda yazınca mecburen harcıyorum içimdekileri🙂. tabi birde yorumum önemsendiğinde daha mutlu daha huzurlu ve yazma istekli oluyorum o ayrı. hadi başka konular hakkında da yaz.

  3. Yea yönetmenimi niye kötü tanıtıyorsun! Ben seviyorum aldatsa bile yüzsüz değildi en azından pişman oldu🙂 Gerçi stajerde gönlümü feth etti bu durumda ikisinide idare etmeye karar verdim.😛 Stajer ahhhhh! vücut, para, sevimlilik bende istiyorum bi tane😀 Yok yok ben gördüğüne aşık bi tip olup çıktım sonum iyi değil.😛

    Ostlarını araştırma olayına hiç girmemiştim ama finaldeki şarkıyı çok seviyordum izlerken. Her finalde ilginç tonlardan eşlik etmişliğim var😀
    Ellerine sağlık güzel oldu bu tanıtım izleyenler çoğalsın😀

    • Sevmedim yönetmeni banane yea🙂 pişman olsa ne yazar, pişman olacağına aldatmasaymış hıhh! Stajyer dururken nappun namja kenara çekilsin bakayım😀 yea aslında ben de her gördüğüne aşık olan bir tiptim ve bundan mutluydum aslında ama Leeteuk hayatımı derinden sarstı. dönüp dolaşıp ona bağlıyorum her şeyi, bence benim sonum iyi değil😀

      Ost içinde özellikle bu şarkıları sevdiğim için bunları ekledim buraya🙂 beğenmene sevindim canım teşekkür ederim😀

  4. bu diziyi çooook önce altyazısı çıkmadan görmüştüm,merak etmiştim ama yorumlarında hiç güzel değil falan yazıyordu.Bende o kadar çok izleyeceğim dizi var zaten diye elemiştim.Ama sen anlatınca tekrar ilgimi çekti😀 Umarım izleyebilirim^^
    Ellerine sağlık:)

    • güzel dizi ya izlemeye değerdi bence çok güzel vakit geçirdim izlerken😀
      umarım izleyebilirsin, teşekkür ederim^^
      bloğuma hoş geldin bu arada🙂

  5. dizi muhteşem bu yazının üstüne başka da söz söylemeye gerek yok🙂 yalnızz bi müzik varki saatlerdir bulmaya uğraşıyorum.9.bölümde 39.12de başlayıp 40.32 de biten parçanın ismini biliyormusunuz?

  6. Ben yaklaşık bir ay önce başladım diziye. 12. bölümde takıldım kaldım. Malumunuz megavideo kapatıldı; iki haftadır öyle duruyor dizi. En kısa zamanda olaya el koyacak ve tamamlayacağım😀
    Dizi müziklerine bir sende rastladım; aydınlattın, tşk (: Bu arada ne kadar da güzeller!
    Nappun namjayı bende sevmedim; zatten onu Goongda da sevmemiştim; isabet oldu.
    Orda başkasının kadınına -hem de evli- göz koyuyordu; burada on yıllık sevgilisini aldatıyor; icaşşiga! Tansiyonum yine fırladı; ıslatıp ıslatıp döveceksin böylelerini😀
    Sung Hyun yani dizinin 2. benim gözümde birinci adamı; o bir yakışıklı, o bir karizma, o kaslı, ablacım o uzun boylu, esprili, zeki, saygılı ve çook tatlı. Allahımmm! Adama sormazlar mı -seni kim doğur du? -insan mısın sen? Ottukee😀
    Hatunlara gelince In Yong’u çok sevmedim şahsen; arsız hatun😀 Gaz çıkarıp çıkarıp masum melek numaralarına yatıyordu; yavrum benim😀
    2. çapkın kızın hayat felsefesi bana ters; çarpılırız amanallah😀 Ama ahlaki boyutuna gözlerimi kaparsam; iyi yapıyor be, anasını ağlatıyor işte erkeklerin. Tüm kadınların intikamını alıyor:D
    3. kız; ahh benim safım. Düğün sahnesinde beni şok etmişti; o bebek, o yavru ya. Ben onu çok sevdim; pembe şişe kapağı, sık; sık!
    Ah bide diziyi tamamlasam yakın zamanda…
    Güzel yazı tosek; çukkahae!

    • bloğuma hoş geldin🙂 ne güzel upuzun bir yorumla gelmişsin😀 bu kadar geç cevap verdiğim için kusura bakma internetim yoktu😦
      dizi müziklerini ben çok aramıştım nulmuşken herkesle paylaşayım dedim🙂 benim gibi merak eden arkadaşlara yardımcı olurum belki dedim, sanırım iyi de yapmışım^^
      evet nappun namjayı Goong’da da sevmemiştim, seni hiç sevmedim nappun namja babanı da sevmezdim zaten diyesim geliyor görünce🙂 ıslatıp ıslatıp sevmek iyi fikirmiş bir denemek lazım kanımca😀
      ah zaten bu dizilerdeki ikinci adamlar ömrümü yedi benim🙂 onlar olmasa diziler izlenir miydi hiç… esas kızlarda akıl yok ki gül gibi ikinci adamlar dururken hep nappun namjaları seçiyorlar cık cık cık…
      hatunların üçünü de sevdim ben🙂 bana kalırsa üçünden de az biraz huy almak lazım, ortaya karışık bir karakter oluşturmak lazım sanırım😀
      umarım izleyip bitirmişsindir ben cevap yazana kadar.. ben finalini pek sevmemiştim sen ne düşündün merak ettim😉

  7. Diziyi izlemeyi hiç düşünmemiştim -herkesin dilinde duymama ve kulağa hoş gelen ismine rağmen- ki dediğin gibi “kim istemez ki” peh😀
    Ancak anlattıklarından sonra nappun namjayı çok merak ettim doğrusu eheh😀 Gerçi ilginç bir şey beklemiyorum başrol hatunlar hep gül gibi çıtkırıldım ikinci namjalar varken hep nappun namjaya kafayı takarlar.- (içses) Sen sanki takmıyorsun kızım azıcık dürüst ol!-
    Çok keyif almışsın eminim bende severim koreseverlerin zevklerine güveniyorum^^
    Dizi kötü olsa bile o birbirinden harika şarkılar için bile izlenir! Özellikle Hot hot ve en sondaki parçaya tek kelimeyle bayıldım! Ellerine sağlık ^^

    • Dizi gerçekten bir şans vermeye değer. Eğlendiriyor, hüzünlendiriyor, hepsini çok güzel başarıyor🙂 Cidden bu dizilerin esas kızlarından çektiği nedir ikinci adamların (dolayısıyla genelde ikinci adam seven bizlerin) gül gibi adamlar dururken gidip koftileri seçiyorlar hep çok üzülüyorum…
      Ben bu cevabı yazmakta çok geç kalmışım çünkü cevap yazdım sanıyordum😦 biyan^^ Umarım diziyi izlemişsindir🙂

  8. Kim Jung Hoon varsa nasıl izlerim hiç sevmiyorum herkes çok sevmişti 1 sezonu ben 2. sezona başladım kesinlikle çok sevdim Kore standartlarına göre fazlaca cesur dizi esas oğlanı çok beğendim kızlarda çok hoş🙂 tuttum bu diziyi

    • Besracım kusura bakma ben sana cevap yazdım sanıyordum ilgisiz blogger oldum resmen tüü bana😦 2. sezonda 1. sezondan konuk oyuncular vardı hatta göndermeler de vardı umarım 1. sezonu da izlemişsindir çünkü güzeldi. Yazıda gördüğün gibi Kim Jung Hoon’u ben de sevmedim ama diziyi izlememe engel olamadı, dizi kazandı😀 Bu diziyi de kaçırma derim zira 2. sezondan daha eğlenceli bence^^

  9. ahhh kim jung hoon a bayılıyorum ya çok tatlı siz neden sevmediniz anlayamadım ama çocuksu bi yüzü var tatlı şeker ayyşş neyse diziyi izlemeye yeni başladım ama bu blogu sevdim yazılar çok güzel bu dizinin 2. sezonu var mıı ??

    • 🙂 teşekkür ederim hoş gelmişsin bloğuma…
      yaa neden sevmedim bilmiyorum ama izlediğim ikinci dizisi onun sevebileceğim bir karakterle çıkmadı karşıma ne yazıkki😀 2. sezonu hala gösteriliyor dizinin sanırım 10 bölümü gösterildi ben izliyorum onu da çok eğlenceli tavsiye ederim^^

      • bu blog işini çok sevdim gerçekten önceden sıkıcı gelir okumazdm bazı yazıları ama blogların içine girince yeni yeni şeylerde keşfettim sizinki de onlardan biri yazılar süper devamı bekliyoruz😀 bu yazıyı yazarken çok düşündüm aslında a sosyal biriyimdir ama güzel oldu ya ohhh😀😀😀

  10. Bu yazı bu diziye başlamam için fazlasıyla yeterli oldu başlayacağım:)) Sene ortasında dizi başlamışken ara ara blogları okurken muhteşem arkadaşlık hikayesi diye yazılar okumuştum tamam başlayayım dedim ve ilk sahnedeki yellenme ile bende dizi bitti zaten baş erkek karakteri hiç sevmem ya neyse askerden geldi bir şans vermeli. 2. sezonu başlayınca allah allah bu dizide iş varmış demekki ddim ve yendien merak ettim, sağolasın link attın ki izlemem için bir itici güç oluştu en kısa sürede başlayacağım teşekkürler.

    • o yellenme sahnesi zaten olay🙂 ben sanırım senin bununla ilgili bir tweetini görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam^^ ama dizi o sahneyle yargılanıp silinebilecek bir dizi değil, kaçırma bence😀 2. sezon da çok eğlenceli ama ilkinin yerini tutmuyor… yani ilki o kadar güzel bence^^

      zaten izlemeye de karar vermişsin, ne iyi etmişsin😀 iyi seyirler şimdiden^^

  11. Yaa napcaz başladım ben ama bu nappun namcadan hiç haz almıyorum.Adam resmen itiyor beni.Goongda da ne kadar denesemde sevememiştim zaten:/ Ben daha 2.oğlancağazı 10 sn falan gördüm ama yetti yani.2.oğlan olmasına ayrı bir bozuğum o yüzden valla izleyesim kaçtı içime biyerlere.Hemen aldatıp diğer oğlana aşık oluyo mu ona göre başlıcam.Doğruyu söyle bak kaçıncı bölümde nappun hödüğü bırakıp diğer oğluşa gidiyoo? Bide sanırım sonu vasat bitmiş onun hakkında da bir tüyo alırsam iyi olur hehe

    • öncelikle bloğuma hoş gelmişsin sayın okuyucu🙂

      izi bence güzeldi o uyuz nappun namcaya rağmen keyifle izledim.. izlediğim en cesur kore dizierindendi.. aslında devam etmeni tavsiye ederim. ama evet sonu iyi değildi…

      • Yok yok canımcım ben duycağımı duydum ve direk sildim diziyi.Öyle son mu olur allah aşkına.İzlemem daha iyi dizimi yok piyasada😀

  12. lütfen bi tane daha yabancı müzik var dokuzuncu bölüm başında çalıyor onu da paylaşır mısınız…

  13. bi ost var bu dizide ama bulamadım serdar ortaçın nereye şarkısının melodisiyle aynı nakaratı birebir hemde farkeden olmadımı hiç acaba benmi yanlış duydum yoksa

  14. Ben geç olsa da izledim bloğu görünce bi şeyler yazmak istedim gerçekten çok eğlenceli çok keyif aldığım bi diziydi ama sonu da güzel olsaydı bu koreliler bi son yapmayı beceremediler 😖 ayrıca bence diğer kızların sevgilileri daha yakışıklıydı😍 ama isimlerini dahi bulamıyorum kim bu adamlar 😭 baş roldeki kızı çok mu aramışlar haketmiyor o rolü(Bu arada in young un yaşadığı ikilem bana “sevgi neydi sevgi emekti”repliğini hatırlattı😭) Kısacası benim bakış açımdan baş rol kız ve sonu dışında herşeyi güzeldi .Sonuna da laf ettiğime bakmayın bu kadar gerçekçi olmak zorunda mıydı diye kızıyorum çünkü dizi gerçekten de hayatın özüydü😅

Bir Cevap Yazın

