MİM: Uri Santa Haraboci Bizi Boş Geçmesin ^_^


Ben yine mimlenmişim ama😀 Beni tembel gören diğer blog yazarı çingularım, beni mimleyip zorla yazı yazdırıyorlar zaar🙂 Beni mimleyen nomuyeppuda çinguma da ayrıca teşekkür ediyorum😀 Hazır buralara kadar gelmişken onun isteklerini de okuyuverin🙂

Neyse efenim gelelim bu seferki mimin ne olduğuna (ne çok mim dedim arkadaş). Uri santa harabociden 12 tane dilek diliyoruz, sonra oturup gerçekleşmesini bekliyoruz😀

Santa Harabocim de geldiğine göre ben isteklerimi sıralamaya başlayabilirim sanırım.

1. Öncelikle Lee Teuk askere gideceği tarihi bir açıklasın da ben de kendimi ona göre hazırlıyım istiyorum. Her an askere gidiverecekmiş gibi hissetmek daha zor yahu… 2012 madem Teuk’a askerlik getirecek, getirdiği gibi bitirsin de bir zahmet😀

2. Adam gibi ve sevdiğim bir iş istiyorum. Sevmediğim bir işte ömür çürütmek, genç yaşımda çökmek istemiyorum… Her insan severek yapabileceği bir işi hak eder bence, bunu ben neden hak etmiyim🙂

3. Dünyada gezmek istediğim yerleri gezmek, ilk durağımı da Güney Kore yapmak istiyorum. Hatta belki gitmişken orada biraz fazla takılmak, o konser senin bu cafe benim (cafe derken Kona Beans🙂 ) gezmek, mümkünse o cafede yerleşmek istiyorum😀

4. Alışverişe çıkıp aklıma her eseni almak ama mali sıkıntıya düşmemek gibi mucizevi bir şey istiyorum🙂 Özellikle bir dolu ayakkabı alasım var, artık ne yapsam bu konuda bilemiyorum🙂

5. Bari bu sene kendime bir harici disk edinebilsem yahu🙂 Dizi indireyim, film indireyim, Super Junior’ın katıldığı programları indireyim, Super Junior’ın kliplerini indireyim, zaten yeterince izleyip kendimi kaybetmiyormuşum gibi, bir de böyle kaybedeyim istiyorum😀

6. Bütün gün dünyaları yesem, üstüne bir de yan gelip yatsam da kilo almıyım istiyorum🙂 Kore dizilerindeki o kilo almayan kız modellerinden olmak istiyorum (ama onlar gibi çirkin ve bakımsız olmıyım mümkünse🙂 ) Ayrıca Kore’de kız başına düşen iki taş gibi oppayı da alabilirsem😛

7. KPSS saçmalığında iyi bir puan alıyım da öğretmenlik yapmak zorundaysam bari en azından atanıyım istiyorum… İki senedir ücretli sürünmekten o kadar bıktım ki anlatacak söz bulamıyorum… Neyse neşemiz kaçmadan bu isteği yapıp diğerine geçelim🙂

8. Şu hikayemi artık tamamlıyım, okuyucular meraktan kurtarıyım, Sena kızımızı da mutlu ve mesut edeyim istiyorum😀 Bu tembellikle biraz zor görünse de yazacam yaa valla😀

9. Yapmak istediğim her şeye vakit ayırabileyim, her şeyi izliyim, her şeyi dinliyim, her şeyi okıyım, bütün bunların üstüne bir de Lee Teuk fotoğraflarına bakıyım, videolarını izliyim, yine de zamanım kalsın uykumu alıyım falan istiyorum😀 (sanırım mucize istiyorum)

10. 2012’yi sağlıklı geçireyim, bari bu sene hasta olmıyım, bir huzurum olsun istiyorum🙂 O kadar sıkıldım ki şu hastalık hallerimden, hatta mümkünse uzun yıllar böyle hasta olmak istemiyorum.. Yeter ulan😀

11. Tv’de yayınlanan Türk dizilerinin sevgili senaristleri azıcık adam olsun, benim de izleyebileceğim bir şeyler yazsın, hatta bütün diziler birbirine benzemesin, Leyla ile Mecnun gibi özgün olabilsin istiyorum🙂

12. Biraz cıvıyalım mı?? Evet… Biricik oppama kimse sarkmasın, o hep benim olsun, Kona Beans’te çocuklarımız gülüp oynasın, o bu kadar çalışma manyağı olmasın hep benimle ilgilensin istiyorum😀😀 Hatta olmuşken kaynanamgil de beni sevsin olur mu😛

Eveeeet isteklerimizi yaptık, topu uri santa harabociye attık😀 Mümkünse bu dileklerin hepsi gerçekleşsin o kadar yazdım yani cık cık cık🙂 Hatta mümkünse son dilek üzerine yoğunlaşabilirsin sevgili uri santa haraboci😀

Neyse ben artık gideyim de çekirdek çitleyip tombala falan oynayım😀 Acayip koptuk yani harika burası, siz de gelsenize😀

Saat geç oldu ama ben yine de bu mimi postalamadan geçmek istemiyorum🙂 Benden önce kimler mimlendi bilmiyorum ama ben Hikaru ve Hyemin‘i mimlemek istiyorum😀 Daha önce mimlenip de bunu yazmışlarsa ve ben okumamışsam mianheeee🙂

Hadi artık gittim ben, jalgaaaaaaa^^

10 thoughts on “MİM: Uri Santa Haraboci Bizi Boş Geçmesin ^_^

  1. Özellikle iş ve sağlık konusu başta olmak üzere bütün dileklerin gerçek olur inşallahhhh😀 Güzel bir sene geçirmen dileğiyle xoxoxo😀

    • Aminnnn🙂🙂
      İnşallah hepimiz için çok güzel bir sene olacak bu sene😀 Bütün bütün bütün dileklerimiz de gerçek olacak inşallahhhhhhh😀

  2. Püff ben bunu neden görmedim.(Sanki bloglara yorum yazarmış gibi mal sus kendini belli etme)
    Şimdi tüm dileklerini teke tek okudum umarım istediğin herşeyi elde edersin öncelikle sağlık ve iş başta olmak üzere sonuçta sağlıktan önemli hiç bir şey yok:)Aslında fazla uçuk isteklerin yok çoğu yerine getirilebilir…Ama 2012 için sana evlilik çoluk çocuk biraz zor önümüzdeki yıllar için düşünebilirsin enişte askere gidip gelsin hele….
    Offf gülmekten yazamıyorum ama Teuk ile ilgili dileklerin umarım gerçek olur yani olması gerek sen benim kader arkadaşım aynı zamanda neyim oluyorsun lan elti falan mı oluyoruz biz hiç anlamam bu işlerden :)))))
    Benimde ne dileklerim var ama yazmaya üşüniyorum ben onları kafama yazdım umarım olurlar….
    Ve size özeniyorum lan ben vakit ayırıpta böyle şeyler yazamam çok meşgul bir insanım meşguliyetlerim malum:)))
    Mutlu mutlu yıllar bize^^

    • hahahah niye canım bana daha önce de yorum yazmıştın sen🙂
      Aminnnn inşallah gerçekleşecek dileklerim o kadar istedim yani, ne demişler isteyenin bir yüzü kara vermeyen, neyse neyse😀
      Daha 2 sene asker yolu bekleyecem ama o zamana kadar gidip kaynanamın gönlünü yaparım falan şimdiden başlamak lazım çalışmalara😛
      Bu akrabalık ilişkilerini ben de anlamam ama sanırım elti doğru kavram🙂 bir de cadı görümcem var ki aman aman😀 senin yine sadece orda burda uyuyan bir kaynın var😛
      Blog işi eğlenceli yaa aklıma eseni yazıyorum ne güzel🙂 ama benim de çok vaktim olmuyor her zaman zibilyon tane meşguliyetim var😀 1 aydan fazla zamandır hikayeye yeni bölüm yazmadım, yakında taşlayacaklar beni😀😀
      Evet mutlu mutlu yıllar bize^^

  3. Ay ne güzel yapmışım iyikide mimlemişim.hıh :p :)))
    İnşallah hemen iyileşirsin, iş konusunda da kafanın karışıklığı hallolur ve severek yapıcağın bi iş sahibi olursun.
    Aşk ne desem bilemedim şimdi Teuklı bir dua mı etsem yoksa biscolata erkeği gibi bir türk için mi? Ne yapıyım bilemedim şimdi🙂 Artık isteği sen yap bende ona göre siparişi veriyim😛
    Umarım çooook güzel bi yıl geçirirsin hepimiz için mutlu mesut geçer.^^
    Buara polyanacı ruhum etrafda, ne kadar mutluluk ve sevgi içeren şeylerden bahsediyorum. Kendime şaşırıyorum yani. -_-

    • Mimle canım mimle yazasım var zaten de vaktim yok genelde😀
      İyileşme dileklerinize toptan bir aminnnnn diyorum.. İş konusunda ne yapacağıma bir karar versem kendimi o yola atıverecem ama işte neyse🙂
      Ben o biscolata erkeklerini sevmiyorum yaa o kadar kaslı istemem ben Teuk gibi olsun bize yetecek kadar kaslı😛 olmuşken Teuk olsun canım yaşı da yaşıma uygun😛 tamam karar verildi Teuk olsun, eve teslim yapıyor musunuz??😛
      Umarım hepimiz çooook güzel bir yıl geçiririz🙂 Arada bir polyanacı ruh iyidir, ben hep depresifim mesela bu da hoş olmuyor yani😀

  4. şekerim sana da harika bir yıl dilerim ^^ geç gördüm yazını, mianeeee😦 bütün dileklerin gerçek olsun inşallah, özellikle de çok severek yapacağın iş ve leeteuk’la ilgili olanlar😀😀 öptümmmm ^^

Bir Cevap Yazın

