Love Shuffle: Yapma Be ……


Love Shuffle izlemiş olanlar, cümleyi tamamlasınlar bakıyım😀 Genelde Kore dramaları izleyen ben, ilk Japon dramamı bitirmiş bulunmaktayım, yay pandaaaaaaa😀😀

Öncelikle diziyle ilgili çok ayrıntılı bir şey yazmayacağımı belirteyim. Zira ben hakkında bir şey okumadan, sadece izlememi tavsiye ettikleri için izledim ve bayıldım. Dizi hakkında fazla bir şey bilmeden izlemek bana daha çok zevk verdi, bilmem siz ne düşünürsünüz😀

Ama yine de konusunu kısaca özetliyim. Usami Kei, Aizawa Airu, Sera Ojiro, Kikuta Masato aynı apartmanda hatta aynı katta oturan komşulardır. Ancak bir gece, dördü birlikte asansörde mahsur kalana kadar bunu fark etmemişlerdir ve birbirlerini tanımamaktadırlar. Asansörde kaldıkları süre boyunca sohbet ederler ve konuşma bir süre sonra aşk hayatlarına gelir. Yaşadıkları aşklar, ilişkiler gerçek mi yoksa sahte mi, sadece kendilerini mi kandırmışlar falan diye konuşurlarken, ortaya çok ilginç bir sonuç çıkar. Daha doğrusu ilginç bir karara varırlar. Love Shuffle, yani Aşk Karmaşası yaparak gerçek aşkı bulmaya karar verirler.

Sanırım azıcık da karakterlerden bahsetmeden duramayacam😀 Tamam tamam oturup diziyi tamamen anlatmadan susarım söz😉

Usami Kei “Usa-tan” (Tamaki Hiroshi) çalıştığı şirketin sahibinin kızıyla nişanlı, kendi halinde bir insan. Aslında istediği her şeyi yapabilecek güce ve yeteneğe sahip bir insan ama nişanlısı Mei’yle evlenmek bütün hayat amacı haline gelmiş. İkinci sınıf bir üniversiteden mezun olduğu için, bu şirkette çalışmaktan başka bir işe yaramayacağı inancına sahip kendisi. Ama acaba gerçekten işe yaramaz birisi mi, izleyip görelim diyorum😀 Aaaa bir de bu sevimli adamın sevimliliğini saçlarını yüzünden çekip gülümseyene kadar fark etmemiştim, kendisi pek şeker üstelik gamzeli gamzeli, yay pandaaaaaa😀

Aizawa Airu “Ai Ai” (Karina) tercüman, hem de bir değil iki değil tam üç dil biliyor. Love Shuffle’a katıldığı andan sevgilisini gözden çıkarması da pek hoş yani. Kafasına koymuş yeni birini bulacak^^ Bu kadını izlerken hep anime karakterleri geldi aklıma, eminim anime izleyen herkeste aynı izlenimi oluşturacaktır. Kendisi aynı zamanda dizide giyim tarzına hayran kaldığım insnalardan. O yakasına taktığı gülen yüzlerden üniversite yıllarımda ben de takardım, bayıldım bayıldım, çok şeker (kendim de yaptım diye söylemiyorum haaa :P) Ayrıca çizmeleri ve şortları da hayran olunasıydı, söylemeden geçmeyelim😀

Sera Ojiro “O-chan” (Matsuda Shota) profesyonel fotoğrafçı. Diziyi izleyen pek çok kişinin en sevdiği karakter olmayı başarmış, sevimli ve karizmatik kişilik. İlk izlenim olarak kendini beğenmiş, şımarık biri gibi gelmişti bana. Ama zamanla ben de çok sevdim kendisini🙂 Fotoğraf çekimlerinde bambaşka bir insan oluyor sanki, yani ortama tamamen onun hakim olduğunu seziyorsunuz. Karşısındakine sorduğu sorularla, deyimi yerindeyse insanların çocukluğuna iniyor neredeyse. Yani tek işlemde hem fotoğraf çekimi hem bedava psikanaliz😀 Ayrıca belirtmeden geçersem kendisine ayıp etmiş olurum (yazılarımı takip eder çünkü, değişmez okuyucularımdandır) saç tarzına bayıldım, çok çok sevimli görünmüyor mu sizce de😀

Kikuta Masato “Kikurin” (Tanihara Shosuka) amcamız psikiyatrist. “Aşk Karmaşası” olayını başlatan, hatta ilk turda her hafta çiftleri belirleyen kişilik. Açık konuşmak gerekirse, bazı sahnelerde bu amcadan pek bir tırsmıştım. Gizemli bir yanı var. Dizi süresince aklınızda bir sürü karmaşaya neden olabiliyor. Öyle ki dizi bitene kadar adama yüklemediğim nitelik kalmadı, izleyin göreceksiniz. Ayrıca saç modelini sevmediğim bir karakter kendisi. Ama farklı bir model saçla da hayal edemiyorum, garip😀

Kagawa Mei (Kanjiya Shihori) kafası karışık nişanlı kızımız. Dizi boyunca anime karakteri olduğuna yemin edebileceğim ikinci karakter😀 Genelde saf gibi görünüyor dizi boyunca ama arada yaptığı çıkışlarla hiç de saf olmadığını, aksine çok zeki olduğunu gösteriyor. Bir gün hiçbir neden yokken nişanlısını terk etmesi, aslında bu karmaşaya katılmalarının da asıl nedeni. Ayrıca halmoni giyim tarzını pek beğenmediğim bir karakter^^ Bu uysal kızımızın dizinin sonunda mutlu olması beni de mutlu etmişti. Nasıl veya kiminle mutlu olduğunu sormayın, söylemem, spoiler vermem, yapmam😀 Neyse siz izleyin bu diziyi göreceksiniz🙂

Oishi Yukichi (DAIGO) ezik prens😀 İşte benim ilk bölümde en sevdiğim kişi olmayı başaran karakter. Airu’nun sevgilisi. Çok zengin ve zengin olduğu kadar da ezik birisi😀 “Para mı, bende çok var.” modunda gezmesine bayılmıştım ilk bölümden. Arkadaşlarının peşine stalker gibi takılması, eşyalarına GPS veya dinleme cihazı yerleştirmesi, bütün problemleri parayla çözmeye çalışması çok şekerdi (tamam bunlar sorunlu bir karakterin özellikleri gibi ama çok şeker tamam mı🙂 ) Ayrıca Usa-tan’la kurdukları arkadaşlık çok güzeldi, Tara-Chan’lar bir numaraydı yani😀

Hayakawa Kairi (Yoshitaka Yuriko) Doktor Kukita’nın hastası, Thanatos’u görebildiğini ve 20. yaş gününde kendisini öldürmesi gerektiğini söylüyor. Kukita onu sevgilisi olarak tanıtıp, Aşk Karmaşası’na dahil ederek, kendini öldürmek istemesinin önüne geçebilmeyi ümit ediyor. Dizi boyunca konuştuğunu gördüğümüz sahneler sayılıdır. Sesi çok az duyulur, bakışları da biraz tuhaftır. Gülümsediği nadir sahnelerde ne kadar sevimli olduğunu gördüm yine de😀 Ayrıca kızımız ressam, çok güzel resimler yapıyor. Özellikle evinde mavi ağırlıklı bir tablo vardı ki ben çok beğenmiştim🙂 Haa bir de Usa-tan’la randevularının olduğu sahneler diyorum ve susuyorum,izleyenler ne demek istediğimi anlamıştır sanırım😛

Kamijyo Reiko (Kojima Hijiri) değişik birisi. Onu nasıl tanıtsam bilemedim. Ojiro’nun sevgilisi olarak olaya dahil oldu ama oldukça karmaşık bir karakter. Mesela aslında evli ama karmaşık bir evliliği var. Bu olaya dahil olmasının nedeni ise daha karmaşık (ne çok karmaşık dedim ben yaa). Anlatmaya kalkarsam spoiler veririm diye düşünüyorum, bu yüzden izleyin diyorum şimdilik. Kairi’yle karşılıklı konuştukları bir sahne vardı, çok gülmüştüm o sahnede🙂 Ayrıca özel arabasının arka pencerelerindeki küpürlü tüller de ayrı bir şeydi, kendimi tutamadım söyledim, ohhhh😀

Benim anlatacaklarım bu kadar (sözde bu yazı kısa olacaktı ama destan oldu yine). Ama siz yine de biraz daha ayrıntılı okumak istiyorum diyorsanız sevgili çingum My Destiny şu yazısında çok çok güzel anlatmış diziyi, okumadan geçmeyin🙂

Sevdiğim sahnelerinden de bahsetmek istiyorum ama ben şimdi kendimi tutamam anlatırım dizide ne olduysa. En iyisi siz izleyin, izlettirin, sevin, sevdirin, vs….😀 Ben gideyim de yeni başladığım animeyi izlemeye devam ediyim.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, jalgaaaaaaaa!!😀

8 thoughts on “Love Shuffle: Yapma Be ……

  1. Spolier yemeden okunabilecek güzel bir tanıtım yazısı olmuş.Yay pandaaa! Ben burdan azıcık spolier versem ne olur.Şu sevdiğim sahneler kısmınıda merak ediyorum ben aynı yerlere mi takıldık diye aslında.Gerçi ben çok yerde aşırı tepkiler vererek güldüm.İzlerken beni bu derece güldüren dizi sayısı da azdır yani hemen belirteyim.Bu arada anime tanımın tamamıyle doğru.Ai ai “Budala” dediği yerlerde buram buram anlaşılıyor.Gerçi ben ilk animemi yeni izlemeye başlasamda şu anda algılıyorum yani :))
    Konferans dedin az önce yine krize girdim çift telefon bide japonya teknoloji devi.İnsanın içi çağ dışı olmasın :))) Kadının kocasına yakalandıklarında hepsinin birden yere kapanıp özür dilemeleri de süperdi haaha.
    Spolier veriyorum hacı! varmı bişey dicek :)) Yorumumun başına okumadan geçin yazmam gerekmiş aslında :))

    Süper tanıtım eline sağlık ^^

    • Yay pandaaaa! dilime yapıştı artık beni Tara-Chanlar gelse kurtaramaz😀 Dizinin geneline gülmeden duramadım zaten yaa, en dramatik sahnelerde bile gülünecek bir ayrıntı vardı sanki🙂 Anime tadı bırakıyor diye ilk izlemeye başladığımdan beri boşuna söylenmiyormuşum değil mi??🙂 Yani bir tek bağırırken kocaman olan kafalarıyla, utanınca kafalarının yanında çıkan su damlaları eksik😛

      Senin yorumun başına, diziyi izlemediyseniz bu yorumdan uzak durun diye uyarı levhası koymak lazım😀 (abarttım canım :P) sevdiğimiz sahneleri daha sonra konuşuruz artık, diziyi izlemeyenler var😀

      yazıyı beğenmene sevindim, teşekkür ederim^^

  2. cevap veriyoruuuuum …. Yapma Be Joeeeeeeeeeeeeeeee!😀😀😀
    Ellerine kollarına sağlık, sıcağı sıcağına yazmışsın yaa hem heyecanlı heyecanlı anlatmışsın hem de izlemeyenleri meraka düşürecek tuzak cümleler koymuşsun kih kih😀 yay panda diyorum burda😀 bu yazıyla izlemeyen varsa da izler zaten sayende😀
    elimde izlenmemiş diziler olmasa oturur tekrar izlerdim şimdi hatta😀😀😀
    Tekrar ellerine sağlık canım😉 bir döndün pir döndün😉

    • Bildiniz ve bir sıkımlık diş macunu kazandınız, tebrikler tebrikleeeeer🙂
      Ay valla spoiler vermemek için kendimi zor tuttum, azıcık daha uzatsaydım yazıyı anlatıverecektim ne var ne yok😀 benim amacım da bu güzel diziyi izleyelim, izlettirelim, sevelim, sevdirelimdi ya, işe yaradıysa ne mutlu bana😀 yay pandaaaaa😀
      Güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım😉

  3. çok güzel anlatmışsın canım, sayende yeniden hatırlamış oldum ben de🙂 çok güzel diziydi yaaa, izlediğim en iyi japon dizisi desem yalan olmaz.

    ezik prensimiz benim de favorim olmuştu, ama bir yandan da içinden bi psikopat çıkacak korkusuyla diken üstündeydim: malum, iş hayatında bu kadar başarılı, ama normalde ezik, kesin pis bi şey var bunda diyordum, ama çıkmadı neyse ki.. psikolog amca da beni çok ters köşe yaptı. ah, bi de evli ve şekşi kadın da öyle😉 sonuç olarak hepsini sevdim be yav. bi de fotoğrafçı eleman hana yori dango’da (BOFun japon versiyonu) kim bum’un canlandırdığı karakteri canlandırıyordu, F4’un çapkın üyesi😉 orda da çapkındı burda da, ahah😀 dizide en sevdiğim sahne de ona aittir: korku filminden fırlamış gibi dolaşan kızın fotoğrafını çektiği ve arkasına bakmadan topukladığı sahne! aaksajsajdssjfksd😀😀

    • teşekkürler canım^^ benim izlediğim ilk japon dizisi ve sanırım bununla başlamak iyi bir fikirmiş😀

      ezik prens çok tatlıydı ama azıcık psikopatlık da vardı yaa, insanları takip etmesi, eşyalarına GPS takması falan çok hoştu ama psikopatlıktı biraz😀
      psiolog amcanın saç modeli dışında her şeyini sevdim, özellikle final sahnesinde çok şirin buldum^^ fotoğrafçı elemanın orda oynadığını biliyordum da hangi rolde olduğunu bilmiyordum, öğrendiğim iyi oldu😀 onu da izlemeyi düşünüyorum bir ara^^ o topukladığı sahnede kopmuştum zaten yaa😀 ama yine de diziden beni en çok üzen eleman da o olmuştu yaa, kızın öldüğünü düşündüğü zamanlarda bayaa üzülmüştüm hallerine😦
      neyse ki dizi tam istediğim gibi bitti de, finalini de beğendiğim diziler listesine giriş yaptı Love Shuffle😀

Bir Cevap Yazın

