Buluşma, Buluşma, Buluşma….


Hahah sonunda benim de bir buluşma yazım oldu🙂 21 pare havai fişek atışıyla kutladım bunu dün gece😛 geleneksel blogsal buluşmaya sonunda ben de katıldım^^ toplaşıp kaynaştık bir güzel (gerçi onlar daha önce kaynaşmışlardı zaten ama🙂 ) ama önce dün genel olarak neler yaşadım onu anlatıcam🙂🙂

Günlerdir bu buluşmayı planladık, “nerede buluşsak?” , “Hangi mekanda takılsak?” , “kimler geliyor, kimler gidiyor?” falan filan derken, zaman ve makana karar verdik güç de olsa🙂 saat 1.30da Kadıköy iskelede buluşacaktık^^ hayatımda ilk defa bir buluşmaya tam vaktinde gittim yoksa ben tam bir “geç kalıcı”yımdır, çok adam bekletmişimdir😛 Neyse ben gittim ama gittiğim gibi boynumu büke büke geri döndüm. Neden mi? Hemen anlatayım ama önce birkaç gün öncesine dönmemiz gerekiyor.

Geçenlerde bir kolejden iş teklifi aldım. Çok şaşırdım telefon gelince, hiç beklemediğim bir şeydi. Ben ücretli öğretmenlik yapıp üç kuruşa süründürülmeyi beklerken, İMEM’e verdiğim dilekçeye bir kolej geri dönüş yapmıştı. Koşarak gittim tabi görüşmeye🙂 Adamlarla konuşurken bana böyle bir ciddiyet, bir kendinden eminlik hali hasıl oldu ki sormayın😛😀 “Ders mi, ohooo bir anlatırım aklınız şaşar. Sınıfta çıt çıkarttırmam, yılların öğretmeni gibiyimdir..” gibi bir kendine güven geldi bana, tabii fazla şımarıp havalara da girmedim canım🙂 ama bi güveniyordum kendime yani :) Görüşmenin sonunda, her iş görüşmesinin sonunda kurulmazsa olmaz olan cümle “Biz sizi ararız.”ı da alıp evime geri döndüm. (yani Kore dizilerinde “duş sahnesi” neyse, iş görüşmelerinde de “biz sizi ararız” odur bence) Ben bunlar beni en geç pazar günü ararlar diye düşünürken, ne arayan oldu ne soran… Ben umudumu kestim bu işte, kısmet değilmiş demek ki dedim…

Sonra dün sabah erkenden kalkıp buluşma için hazırlanmaya başladım. Hayaller kurarak evden çıktım, böyle nasıl bi enerjiğim anlatamam. Gece Lee’nin “Uyuklayan bir Hayal istemiyorum yanımda aha. Yoksa Maksika’da boğarım” tehdidine rağmen 4.5ta yatmış olsam da, evin içinde hoplayıp zıplayacak kadar enerjim vardı :P Doğru düzgün kahvaltı bile edemedim canım bir şey istemedi.. Daha önce sadece bloglardan ve twitterdan tanıdığım insanlarla yüz yüze görüşeceğim için heyecanlıyım tabii😀 O heyecanla Kadıköye indim, telefonum çaldı..Bilin bakalım kim? “Nuguseyoooo?” diye düşünerek açtığım telefonun karşısındaki ses, iş görüşmesine gittiğim kolejin müdür yardımcısı, pehhh!! Ben tam “len şimdi mi aranır beee, iki gündür aklın nerdeydi???” diye düşünürken, bana okula gelmemi genel müdrle görüşeceğimi ve uygun bulunursam işe alınacağımı söyledi…Haydaaaaaa, e daha yeni geldiydim Kadıköy’e…

Neyse, kendi kendime “Başarabilirsin Hayal, gidip geri dönebilirsin, yine çingularınla tanışıp kaynaşabilirsin, hadi göreyim seni, fighting!!!” falan diyerek gaza getirip, düştüm yollara🙂 Önce ilk görüşme yaptığım okula gittim, öğretmenlerle falan tanıştım. Sonra genel müdürlüğe postalandım, orada bir güzel “eğitim bilimleri sözlüsü” oldum. Sonra yarın gel ders anlat bakalım ne cevherler varmış sende dediler…Haa bir de tutturdular bir “tecrübesizsin” diye sinir oldum, çalışma fırsatı bulamadan acaba nasıl tecrübelenecem. Ayrıca geçen yıl işe aldıkları kız 2010 mezunuymuş ben 2009 mezunuyum ve bir dönem çalıştım, o kız tecrübeli de ben mi tecrübesizim??? Çok sıkıcı bir yazı oluyor farkındayım, bunun için özür dilerim😦 Peki sonuç ne oldu? Ben bugün ders anlatmaya gitmedim, adamlar “ne olursan ol yine gel” dediler..Ben “atamam çıkarsa işi bırakırım” dedim, adamlar “o zaman kusura bakma canım biz yıllarca çalıştıracak, bizi bırakmayacak eleman arıyoruz” dediler. Ben de eyvallah dedim, napim🙂

Gelelim buluşmaya🙂 Ben son 1.5 saatine falan katılabildim, biraz da uykulu ve şaşkındım..Ama yine de iyi ki gitmişim dedim, yorulduğuma değdi bence..En azından tanıştım çingularımla😉 Peki kimler vardı: Makinosev, Masal ve kız kardeşi, Winpohu, Lee, La Fea, Aslı ve arkadaşı🙂 Önce kimin hangi blogger olduğunu tahmin etmemi istediler, hepsini bildim çok başarılıydım hahahahhh^^ Bloglardan birbirimizi takip edip üstüne bir de twitterda muhabbeti koyultunca, sanki daha öncelerden tanışıyormuşuz gibiydi🙂 ah ben bir de yorgun olmayacaktım ki, beni nasıl susturacaklarını şaşırtacaktım onlara ama olmadı🙂 Gevezeyim, konuşkanım, hatta ve hatta bu konuda Lee sana rakibim hahahh😛

Sonra bir de sabah 10da yaptığım kahvaltıyla döndüm eve🙂 koca gün aç gezip üstüne bir de koca bir bardak kolayı devirdim, midem hala ağrıyor😦 Ben gelmeden önce yapılan muhabbetler devam ettiği için arada bir algıda zorlanmalar yaşadım😛 Lee’nin Taeyang’lı kalemini yakından gördüm, nasıl şeker bir şeydi o öyle😀 ben de istiyorum ondan yaa T.O.P versiyonunu ama🙂 bir de SS501 albümü kazanmıştı bir hikayesiyle, o albümü Masalı’ın kardeşine hediye etmiş, onu inceledim biraz, fotoğrafları falan güzeldi😀 ahh dedim SuJu’nun albümleri olsa bende de😀 şarkıları nasıl olsa dinliyorum da o fotoğraflar aaah ahhh^^

Süreyya Paşa Kültür Merkezi’nin tam kaşısındaki ara sokağın sonunda Agapia’da oturduk. Çok güzel bir ortam valla, böyle oda oda gibi^^ zaten bizimkiler bir odayı kaptmışlardı, masalara yayılmışlardı🙂 Geçen buluşmadan sonra yuvarlak masalı bir yer bulalım demişlerdi ama burası da yuvarlak masalı değildi^^ Gerçi oda bize tahsis edilmiş olduğundan yine rahattı🙂 Makino’nun bana fal sözü vardı ama geç kaldığım için fal baktıramadım😦 artık bir sonraki buluşmaya🙂 Mekandan ayrıldıktan sonra da yavaş yavaş iskeleye doğru yürüdük yine muhabbet ederek🙂 otobüs duraklarında ve iskelede azala azala geceyi bitirdik^^ hatta avrupa yakasına giden arkadaşları turnikelere kadar bıraktık, neredeyse evlerinin kapısına bırakacaktık😛

Daha uzun zaman geçirmiş olsaydım daha uzun bir yazı yazabilirdim ama kısmet değilmiş yaa.. (gerçi yazı toplamda pek uzun oldu, okuyabildiyseniz helal olsun😀 ) siz yine buluşmadaki diğer arkadaşların bloglarını bir gezin, onların yazıları eminim daha güzel olmuştur😀

Sabredip okuduğunuz için teşekkürler🙂 ben şimdilik kaçıyorum, jalgaaaaaa^^

10 thoughts on “Buluşma, Buluşma, Buluşma….

  1. ehehe çingu ne güzel yazmışsın he eblek eblek gülüyormuşum da farkına yazı bitince vardım😀 Bİr dahakine bende gelicem,çok özendim😀 Winpohu anlattı tüh vah ettim sürekli.İnşallah atanırsınız hepiniz de kurtulursunuz.Herkes kafayı yiyecek atama yüzünden.Ben okudum sonuna kadar valla billa bak😀

    • ay sen çok yaşa e mi!!😀 bir de yemin etmiş okudum diye😀
      bir dahaki buluşmaya sen de gel tabi, benim ilk buluşmamdı bu süre az da olsa çok güzeldi🙂 onlar daha çok zaman geçirdiler birlikte ne güzel^^
      dün biraz maceralı geçti günüm, daha otobüs hikayeleri vardı da pek sıkıcı olduğundan anlatmadım😉

  2. Çok sevimli bir yazı çingu, işteyken okumuş ama yorum yapamamıştım🙂

    İş olayı yüzünden geç katıldın ama artık bir dahakine diyoruz. O zaman hiç muhabbet kaçmaz, hem de daha çok birlikte vakit geçirmiş oluruz🙂

    Ellerine sağlık^^

    • o kısacık zamanda bile çok eğlendim ki acayip yorgundum🙂 artık bir dahaki buluşmada daha da çok eğlenirim🙂 dün eve geldiğimde yorgunluktan canlı cenazeye dönmüştüm desem yeridir😀

      beğenmene sevindim, senden de gelecek mi bir buluşma yazısı?😀😀

  3. sonuna kadar okudum ben de🙂 Umarım hepimiz hayalimizdeki iş buluruz çingu, fighting!🙂 buluşmamız çok güzeldi, sen de sonunda da olsa üşenmeyip aramıza katıldın süper oldu.. Yine söylüyorum bunu saymayız🙂

    • yaşasın^^ demek sıkıcı olmamış yazım🙂
      iş konusunda hepimiz için dualar ediyorum çingum, inşallah olacak😀
      buluşmaya en başından katılabilseydim çok iyi olurdu ama kısmet böyleymiş, artık bir daha ki buluşmamıza😀

  4. Geri bildirim: Yine Yeni Haberler^^ « Masal Evi

  5. “4.5ta yatmış olsam da, evin içinde hoplayıp zıplayacak kadar enerjim vardı😛 Doğru düzgün kahvaltı bile edemedim canım bir şey istemedi.. Daha önce sadece bloglardan ve twitterdan tanıdığım insanlarla yüz yüze görüşeceğim için heyecanlıyım tabii😀 ”
    ben de ilk buluşmadan önceki gece sevinçten uyuyamamıştım, hatta buluşma sırasında kafam bir dünya dönüyordu🙂 kimle konuşsam kimi dinlesem diye feleğim şaşmıştı😀😀 şimdi yazını okuyunca aynı şeyleri hissetmişiz dedim😀
    sana hala kahve falı borcum var unutmadım, o günde sürekli baktım içer mi acaba kahve diye ama senin o surat ifadesini görünce geldiğinde dedim başka zaman içelim , kendinde değil gibiydin😀😀 ama sözüm söz yani😀

    not: blogspota da yorum yapmıştım ama buraya da ekleyeyim aynısını n’olcek😀

    • yaa ben o gün hem heyecanlıydım hem sabah aşırı bir enerjim vardı ama sizin yanınıza ulaşana kadar enerjim bayaa azalmıştı🙂 kahveye gelince, karnım fena halde açtı o yüzden içmedim ama gittim mal gibi soğuk kola içtim ondan sonra 2 gün mide ağrısından kıvrandım😀 artık kahve falı sözünü bir daha ki buluşmaya saklamış olduk😉

      not: blogspotu açmayı unutuyorum genelde ama hemen bakıyorum şimdi🙂

      • aynı mesajı attım hayalim sorun değil, bu arada bizim blogspot olayımız söndü galiba, bende dahil herkes yedeklemekte kullanacak gb🙂
        2gün hemde off, gel de öğrencilerine soğuk bir şey içmeyin karnınız ağrır deyiver şimdi😀 geçmiş olsun tabi😀
        bir dahakine söz😉

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s