Blogger N’lerini Seçiyor!


 

Artık seçeyim ben de değil mi? Seçeyim yani ben de artık^^ Bu mimin daha güzel olması için daha daha çok blog takip etmek lazım ama ben çok tembelim yaa..Hele bu sıcaklarda iyice tembelleştim yahu🙂 ama halimden de memnunun hacı, işsiz güçsüz olunca böyle oldum ben napıyım😛😛

Neyse konuyu fazla dağıtmadan, önce mimin konusundan bahsedeyim. Başlıktan da anlaşıldığı üzere bloggerlar olarak “en”lerimizi seçiyoruz efenim^^ Hadi hep birlikte kurallara bir göz atalım🙂

***Kurallar***

Yazının başlığı “Blogger N’lerini seçiyor!” şeklinde olmalı.. Bir bütün halinde ilerlemeliyiz. Her kategori için en fazla 3 kişi yazabilirsiniz.. (Sadece bir kategori için 5 tane yazma hakkınız var. Çoğumuzun blog açmasına sebep olan şey, kendimizi anlatmak.) Ekstradan 1 kategori daha ekleyip, seçiminizi yapabilirsiniz. Kategori açarken tercihinizi mümkünse en zeki, en güzel, en akıllı gibi şeylerden yana kullanmayın. Tamam birbirinizi tanıyor olabilirsiniz. Ama burda genel bir seçimden bahsediyoruz ve birbirimizi sadece yazılarımızdan tanıyoruz.

Yazılardan yola çıkarak sonuca varabileceğimiz kategoriler olmalı. (Kişileri rencide edecek, küçümseyecek türden kategorilere kesinlikle yer vermeyin.) Aynı kişiyi birden fazla kategoriye yazabilirsiniz. Mim yazılarınız kesinlikle okunacaktır. Yazılarınız okunduğuna dair yorum bırakılacaktır. Bir gün içerisinde yazılarınıza yorum gelmezse mail atarak haber verirseniz en doğru sonucu elde etmiş oluruz.

Yazıda adı geçen herkes mimlenmiş oluyor. Mim tarzı olan bu olayın sonunda en’leri seçmiş olacağız. Lütfen yazdığınız yazının linkini burada paylaşmayı veya mail atmayı unutmayın.

En iyi tasarıma sahip Blogger: La Fea‘nın temasını çok sevdim, hani defter sayfası gibi ya, yazıları okurken sayfa çevirme isteği uyandırıyor insanda🙂 ayrıca sağ taraftaki kısım da böyle mantar pano gibi sanki üzerine notlar iliştirilmiş gibi (ne çok gibi dedim yaa🙂 ) çok hoş yaa🙂

Bir de Masal Evi‘nin bannerındaki ev çok hoşuma gidiyor. O da yakın zamanda temasını değiştirdi daha bi hoş oldu bloğu sanki🙂

En güncel Blogger: Lee bloğunu sık sık günceller, yeni diziler hakkındaki yazılarını görürüm hep blogda🙂 itiraf edeyim tamamını okumuyorum, önce spoiler var mı diye soruyorum, sonra okuyorum..malum tembelim ben dizileri filmleri zamanında izlemiyorum ondan sonra spoiler yiyecem korkusuyla yazılardan geride kalıyorum işte🙂

En meraklı Blogger: Bu kategoriyi çinguların yaptığı gibi araştırmacı olarak algılıyor ve ödülü Makinosev‘e veriyorum. Sayesinde So Ji Sub’la ilgili bir sürü şey öğrendim, valla Min Ho’cuğumu o kadar yakından tanımıyorum🙂 gerçi Min Ho’yu yakından tanımamam tamamen benim tembelliğim ve Min Ho’nun sevgili bulmuş olmasından kaynaklanan isteksizliğim yüzünden ama olsun, bahane aramayalım bu konuda…

En çok gezen Blogger: Sanırım “Aslı” Gibidir diyeceğim🙂 bloğundaki mekan yazılarıyla falan çok geziyormuş izlenimi bıraktı bende🙂

En çok bilgilendiren Blogger: Hikaruivy… canım çingumun dizi yazılarına bir göz atarım dizilere bakmadan önce🙂 ama ayrıntılarıyla okuyup yorum yazmak için diziyi izlemeyi beklerim ki yazı daha anlamlı olsun benim için🙂

Masal Evi de benim için özellikle FT. Island ve Jang Geun Suk haberlerini aldığım yerdir🙂 Aslında özellikle FT. Island😛 albüm haberleri olsun, Hong Ki’nin yeni dizi haberleri olsun, ilk ondan öğreniyorum ben🙂

En çok özlenen Blogger: Miss Nefertiti ne yazıkki annesinin rahatsızlığı nedeniyle uzun zamandır aramıza katılamadı, çok özletti kendini. Umarım en kısa zamanda anneciği sağlığına kavuşur da yine güzel yazılarını okuruz🙂

Kore Delisi de bloğu haksız yere kapatıldığı için aramızda değil artık😦 umarım o da en kısa zamanda bu sorunları çözer ve tekrar aramıza döner.

En çok eğlendiren Blogger: Kesinlikle Hikaruivy😀 zaten blog yazmaya başlamamın müsebbibi olur kendisi🙂 yazılarını okurken o kadar eğlendim ki, bir de gaza geldim “ben de yapıcam banane yaaa” diye, sonunda kendi bloğumu açtım🙂 Aramaya inanmak yazılarında gülmekten yorulduğumu söylesem abartmış olmam yani😀 Dizilerle ilgili yazılarında da çok eğlendirir sevgili çingum🙂

Makinosev‘in de çok eğlenceli bir üslubu vardır. Yazılarını okurken yüzümde sürekli bir sırıtma oluyor, korkuyorum yüzüm hep öyle kalacak diye😛😛 Bilgisayara karşı sırıtırken yakalandığım çok sevgili annemin alaylarına maruz kalıyorum ondan sonra😀

En çok ziyaretçi gönderen Blogger: An itibariyle Hikaruivy, Masal Evi ve Makinosev😀

En çok yorum yapan Blogger: Hemen hemen her yazımda yorumu olan Makinosev çingum ve Hikaruivy çingum bu kategoride öndeler😀 Her kategori için en fazla 3 kişi diye kuralları hiçe sayarak My Destiny ve Masal Evi çingularımı da bu kategoriye alıyorum, onlar da sık sık yorum yazarlar sağolsunlar😀

En çatlak Blogger: Buna Lee diyesim var yaa😛 özellikle son yazısında anlattığı çatlak ve manyak intikam planıyla bu kategoriye uydu gibi sanki😀

En kaçak Blogger: Bu kategoriye yazacak birini bulamadım yaa, okuduğum bloglar genelde kaçak sayılamayack bir sürede güncelleniyorlar😀

En modacı Blogger: Bu kategoriye son 2-3 gündür yazılarını okuduğum Secret girer sanırım. Moda kategorisi altındaki yazılarını pek beğenmiştim😀

En oppa’cı Blogger: Eveeeet işte geldik en civcivli kategorinin kazananlarını açıklamaya🙂 Aslında hepimiz az biraz oppacıyız, Hikaruivy Song Joong Ki sevdasıyla, Makinosev So Ji Sub sevdasıyla, Masal Evi Lee Hong Ki sevdasıyla bu kategoride yer alacak isimler😀 Hepimiz bu adamları gördüğümüz zaman, pc karşısında aşağıdaki fotoğraftaki kız gibi olabiliyoruz bazen, bence yani😛😛

(bu gifi Lee’nin bloğundan aldım, çok tatlı yaaa🙂 )

Amaaaa en oppacımız Kimbapsushi‘dir bence. Twitterda dönen muhabbetlerde kime el atsak onun koruma kalkanları içerisinde çıkıyor valla😛 neyse benim el attıklarıma bir şey demedi😀

En filmci Blogger: Kesinlikle Winpohu🙂 film yorumlarını okuduğum zaman o filmleri izleyesim gelir hep🙂 Filmlerin en can alıcı repliklerini paylaşır mutlaka. Ben çok seviyorum böyle şeyleri. Bazen film izlerken hoşuma giden cümleleri not aldığım olmuştur😀 Sanırım bu nedenle daha bir hoşuma gidiyor onun film yazıları^^

Sermin‘in film tanıtım yazıları da çok güzel oluyor🙂 çok akıcı bir dille yazdığı yazıları okuduktan sonra filmleri hemen izlemek için can atmaya başlıyorum😀

En öğretmen Blogger: My Destiny😀 onun photoshop dersleri sayesinde ben de kendi çapımda duvar kağıtları, bannerlar yaptım. Çok güzel resimli dersler hazırladığı için uygulamada hiç zorluk yaşamıyor insan😀 tavsiye ederim bu dersleri ve sevgili çingumun bloğunu takip edin😀

En taze filiz Blogger: Kore Hayranı🙂 daha yeni aramızda ve güzel paylaşımlarda bulunuyor🙂

En Yeşil’ci: Sermin, Kimbapsushi, Hikaruivy, La Fea ve ShiNn_Min  :D bu kategoriye yer vermesem olmazdı😀

En Minoz: Harang-Besra🙂 Min Ho sevgime ortak kabul ettiğim tek Minoz o🙂 Min Ho’cuğum çok sevilen biridir ama insan bazen kıskanıyor bu kadar sevilmesini..işte kıskanmadığım tek Minoz Harang-Besra’dır😀

En hikayeci Blogger: Bu kategoriye hikaye yazan bütün çingularımı alıyorum😀 çok güzel hikayeler var, hala okumadıysanız okumaya başlayın hemen😉 Şu ana kadar benim okuduğum ve okumakta olduğum hikayelerin yazarları Hikaruivy, Masal Evi, Lee, Makinosev ve Winpohu🙂 yakın zamanda okumaya başlayacaklarım ise Sermin, Kimbapsushi, Astrea😀😀 bütün hikayeleri şiddetle tavsiye ediyorum^^

Başım ağrıdığı için aklıma başka kategori gelmiyor yaa😦 sağlıklı düşünebildiğim bir zamanımda yazaydım yazıyı iyiydi🙂 pc başında pinekleyerek geçirdiğim günlerin sonucunda aslında daha verimli yazılar bekliyorum kendimden ama yazamıyorum işte…Hikayemi bile yazamıyorum, 1 ay olacak neredeyse son bölümü yayımlayalı😦

pc başından hiç kalkmadığım için annem yakında yukarıdaki ajusshinin yaptığını yapacak laptopuma😀 bunun gerçekleşmemesi dileğiyle diyerek bu yazıyı burada bitirmeye karar verdim😀

Daha sağlıklı zamanları daha güzel yazdığım yazılarda görüşmek üzere sevgili okurlarım🙂 o zamana kadar, jalgaaaaaa^^

18 thoughts on “Blogger N’lerini Seçiyor!

  1. çok güzel yazı olmuş hayalcim, eline sağlık ^^ yaşasın, sana da en çok ziyaretçi gönderen ben olmuşum, aferin bana🙂🙂 Ayrıca bilgilendiren, eğlendiren ve en çok yorum yapan olmak da güzel🙂 Tişkür ettim efenim🙂

    Ama oppacılıkta ve yeşilcilikte hepimiz birbirimize taş çıkartırız, haha😀😀

    • yaşasın, beğenmene sevindim^^ blog macerama başlamama sebep sensin çingum😀
      oppacılıkta ve yeşilcilikte sınır tanımıyoruz twitterda🙂 ama ben daha çok beyazcıyım çingu😀 yeşile ihanet etmeden beyaz diyorum içimden😀

  2. Bir tasarım ödülü daha ağlamak istiyorum sayın seyirciler🙂 Ama bundan cidden mız mızlanmamın payı yok değil mi? :)) Yeşil kardeşliği üzerinden kurduğumuz bağ gün geçtikçe güçleniyor pek duygulandım🙂 Bu arada en baştaki karikatüre bayıldım şahane tek kelimeyle🙂

    • yok yok tasarımın cidden hoşuma gidiyor canım^^ masal da günlüğe benzetmiş ya benim aklımdan da okurken öyle geçiyor🙂
      Yeşil kardeşliğimiz hiç bitmesin^^
      o karikatür çok şeker dimi yaa ben de bayıldım ona😀

  3. Çingu düşün ne kadar güncel bir blogum var. En çatlak kategorisinde son yazısı diye yazmışsın, o sırada ben 2 yazı daha yazıp yolladım aha :p

    2 çdülümü severek kucaklıyor ve sana çok teşekkür ediyorum🙂 Ben bu mimi okumayı çok seviyorum. İyi ki hepimiz mimlenmişiz haha🙂

    Ayrıca o kız tamamen sizi temsil ediyor. Yazıma bunu düşünerek eklemiştim, buraya da çok uygu sanki😀

    • aslında hediye paketiyle ilgili yazın aklımdan çıkmış bunu yazarken🙂 diğer yazını da ben bunu yazarken yayımladın sanırım🙂 çok güncelsin gerçekten yaa, ben çok tembelim aha^^
      bu mim gerçekten çok eğlenceliydi🙂 bu yakınlarda ben de bir mim başlatmayı düşünüyordum ama önce hikayemi yazmam lazım😀
      gönlünde 2 prens bulunan biri olarak o kız resmini kabul ediyorum çingu, çok sevdiğim için buraya da uyduruverdim gitti^^

  4. Hayalcim annen beni çok sevdi o zaman… saygılar sevgiler benden😀
    ödüllerin hepsini kucaklayıp, pencereme dizdim çingu😀 sağol varol😀
    yiriim ben o gifi bu arada😀

    • zaten bir senin yazılara bir de Hikaru’nun yazılarına gülerken yakalanıyorum hep anneme🙂 “ne sırıtıyorsun sen yine??” diyor kadıncağız😀
      ödülleri hayırlı olsun çingu, hepsini hak ettin^^
      gif çok tatlı yaa, Lee’nin yazısında görünce bayılmıştım zaten😀

  5. Canım ne kadar mutlu oldum anlatamam bana yer verdiğin için çok teşekkürler😀 Minozlar bir birini kıskanmazlar dimi😀 benim MinHo aşkımı bilmiyen yok genellikle hiç paylaşımcı değilmidir ama seninle paylaşırım ne olacak😀 Blogger yazın çok hoş olmuş ellerine sağlık😀

    • eheh beğenmene sevindim canım teşekkür ederim^^
      ben de pek paylaşımcı değilimdir aslında, hatta onu korumuşluğum da vardır buralardan “höööyyyytt yaklaşmayın Min Ho’ma!!!” nidalarıyla😀
      Min Ho aşkı bir başka🙂 ama biz paylaşımcı Minozlarız değil mi?😀😀 (sadece birbirimize karşı ama başkaları yaklaşmasın yakarız!!!!🙂 )

    • himayendeki boybandlerle hak ettin o ödülü çingu🙂😛
      ayrıca en yeşilcilerden olmasan olmazdı^^ Fellowship of the Panties dedik ne de olsa😛
      beğenmene sevindim🙂

  6. Geri bildirim: Blogger N’lerini Seçiyor! « Kimbapsushi's Blog

  7. uu çok mutlu oldum ki ben şimdii🙂 5 kategoride ödül almışım daha ne olsun dimi🙂 banner’ın hansel ve gretel filmindeki evdir, çok severim o filmi de🙂

    en bilgilendirici ödülümü de severek kaldırıyorum, bilgilerim oppa ağırlıklı olsa da oppalar candır napalım🙂 en oppacı kategorisine de boşuna girmedik herhalde🙂

    ödüller için tekrar teşekkürler çingu, çalgaa^^

    • filmi henüz izlemedim ama en kısa zamanda izlemeye niyetliyim🙂 bütün ödüllerini hak ettin sen çingu^^
      sen o oppalarla ilgili bilgileri paylaşmaya devam et çingu ben hep geç kalıyorum yoksa öğrenmekte🙂 hepimiz oppacıyız😛 (azıcık kendimi de rahatlattım böylece ben en çok o kategoride ödül aldım çünkü🙂 )

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s