Photoshop merakı ^_^


Evet bir photoshop merakıdır gidiyor bende🙂 vakit buldukça kesiyorum, birleştiriyorum, siliyorum falan😀 İşte ilk çalışmam:

bunda birkaç hatam vardı, düzeltmeye çalıştım ama hepsini düzeltemedim🙂 napalım “hatasız kul olmaz” diyelim😀 İkinci çalışmam sanki daha iyi ama gereksiz bi boyutta çalıştığım için kullanamıyorum şuanda😀

Sabahın 5inde pc başında hala bunları yazdığım için annemin bağırmaları bitmediği için daha fazla yazamıcam😀 (ne uzun ve saçma bi cümle oldu bee..) neyse bu çalışmaların ilkini yaparken mydestiny’ciğimin derslerine bakarak yaptım, ikincisiniyse derslerden aklımda kalanlarla yaptım😀 Beğenip beğenmediğiniz hakkında yorum alabilir miyim sevgili hocam?? Seonsaengiiiiiiimmmmm😀

Neyse sabah sabah saçmalamadan bitireyim yazıyı😀 vakit bulunca yeni çalışmalar yaparım, tabii genelde daha mantıklı boyutlarda olanlarını yapıp kullanabilme taraftarıyım😀

şimdilik kaçtım, Jalgaaaaaa!!!^^

4 thoughts on “Photoshop merakı ^_^

  1. Animeyle yapmak hiç aklıma gelmemişti, çok yaratıcı!😀 Bence ikisi de çok güzel olmuş. Birleştirmeler güzel, renkler de öyle. Çok beğendim!

    • senin çalışmaların kadar vurucu olmadı😀 ama beğenmene sevindim😀 teşekkürler🙂
      seonsaengnim de göreydi eyiydi😀 aslında vakit bulunca lee min ho çalışmaları yapmak istiyorum😀
      senden de bir Onew çalışması bekle oldum söyliyim😀😀

  2. Ellerine sağlık Hayal çok güzel olmuş. Derslere çok bağlı kalmadan ps’yi kurcalayarak farklı yöntemler keşfetmelisin:)) Her ikisi de güzel olmuş fakat ikincisi daha bir güzel😛 Çalışmalara devam😉

    • seonsaengniiiiiim😀 (ay bayılıyorum bu kelimenin söylenişine😀 )
      ikinici daha başarılı dimi, orda bütün resimleri silgiyle birleştirdim, ‘add layer mask’ kullanmadım onda😀 ama boyutu çok alakasız oldu kullanamıyorum Kyo’nun suratı kocaman olduğu için😀
      kurcalamaya devam edicem ama 3. dersi de bekliyorum merakla😀

Bir Cevap Yazın

