Tatil, deniz, güneş, kum…


Eveeet tatile gidiyorum😀 sadece 3 güncük ama olsun denize girebilmeyi umuyorum😀

Bu 3 gün boyunca internetim olmıcak, buralardan uzak kalıcam.. Artık dönüşte yine bişeyler karalarım😀 kafamı dinliyim diyorum biraz, hem hikayeme yoğunlaşırım dizi izleyemeyeceğim için, fena da olmaz hani😀

Gitmeden önce hikarucumun dün göremediği fotoları buraya ekliyim dedim..Msn’im yine bi aptallık sergileyerek açılmamakta ısrar ettiği için mail atamıyorum😦 işte Joong Ki😀

Fotolardan birisi buydu ki bence çok şeker çıkmış burda😀

aa söylemem gereken birşey daha var😀

min ho’mdan sonra ikinci sırada yer alan oyuncudur kendisi😀 (benim için tabiki🙂 )

 

diğer foto da işte bu😀

aslında bi tane daha var da bunlar çok hoşuma gitti, bunları ekledim😀

tatil dönüşü yeni yazılar yazma hayallerim var😀

sevgili çingularım ben yokken güzel yazılar yazarsınız siz şimdi🙂 hepsini gelince okurum artık😀

heee bi de Kaktüscüm, hikayeni merakla bekliyorum ama ancak pazartesi akşamı okuyabilirim.. yani merakım iyice artmış olacak😀

artık döndüğümde görüşürüz😀 aslında bi blog toplaşması olsa da gelsem tanışsam sizlerle çok mutlu olurum😀 o zaman Hayal gider, huzurla kalın :D

Jalgaaaaa😀

5 thoughts on “Tatil, deniz, güneş, kum…

  1. @winpohu @makino: ben geldim canlar biraz önce girdim kapıdan🙂 eğlendim valla ama biraz da sıkıldım internet olmadan😀
    size bi haberim var bi de🙂 one shot yazdım tatildeyken bugün düzenleyip yarın post etmeyi düşünüyorum😀

    • geliyor geliyor🙂 bugün ekleyebilirim belki ama tabii defterden pcye aktarmak cinnet geçirtmezse bana😀 bu arada bir de buraya yazıyım, hikayene bayıldım😀

Bir Cevap Yazın

