saeng-il chughahabnida Min Ho oppaaaaaa ^_^


Kore’de şu an saat 3:48 geceyarısını bile geçti yani…Takvimse 22 Haziran’ı gösteriyor…

Ve ve ve bugün Lee Min Ho’nun doğum günüüüüüüü😀 Buradan Min Ho-sshi’ye sesleniyorum

saeng-il chughahabnida , saeng-il chughahabnida😀 (생일 축하합니다)

Korece öğrenmem lazım ya en kısa zamanda mesela bu yaz😀 Neyse bir şey daha ekleyecektim ben.

Bu videoyu “MinozTurkey” hazırlamış. Uzun zamandır bu projeden bahsettiklerini okuyordum zaten. Çok güzel olmuş ben bayıldım ve izlerken çok duygulandım gerçekten. Kendilerine sorma fırsatım olmadan buraya ekledim ama amacım sadece izlenmesi yani😀 Böyle güzel bir çalışmadan kimse mahrum kalmasın istedim😀

Lee Min Ho’nun official facebook sayfasında da sürekli ekleniyor ki Min Ho izlesin diye. Umarım izler, bizim sevgimizi görür😀

Lee Min Ho, happy birthday to you😀 Bir de Türkçe yazalım dimi “İyi ki doğmuşsun, iyi ki varsın da senden mahrum kalmamışız😀 ”

Burdan öncesini dün yazmıştım, neyse bunlar da bugün facebook’ta yayınlanan doğumgünü fotoğrafları😀

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

bir de video ekliyim mi😀

Nasıl tatlı yaa😀 yirim onu yirim (hikarunun söylediği gibi oldu bu😀 ) ayrıca Min Ho me2day hesabında doğumgünüyle ilgili bi mesaj yayınlamış işte facebookta yapılan orijinal açıklama😀

Actor Lee Minho shared a photo of himself on his birthday through his personal me2day.

He wrote, “Good morning. I think the filming will go on for a while so I wanted to leave a short note. Every year, I usually spent my birthday with my fans, but I’m spending it today on set. Ah~ I feel empty.”

Lee Min Ho went on to say, “The surprise birthday party I found out about was fun, and I’m thankful for all your messages (though I haven’t read them all yet). I’ll try my hardest to talk to you all through ‘City Hunter‘. Have an awesome day! Fighting!”

Fans responded, “Be careful during the action scenes in the drama,” and “I’m enjoying City Hunter.”

Özetle; her yıl doğumgününü hayranlarıyla kutladığını ama bu yıl dizi çekimlerinin yoğunluğu nedeniyle bunu yapamadığını söylemiş. Bu yüzden boş hissettiğini söylemiş. Sürpriz partiyi öğrenince çok eğlenmiş (sanırım böyle demiş) ve bütün mesajlarımız için bize (yani hayranlarına) teşekkür etmiş. Henüz hepsini okuyamadığını da söylemiş. ‘City Hunter’ aracılığıyla bizimle konuşmak için en zorunu yapacağını söylemiş (ya da en iyisini ingilizcem çok parlak değil yaa😦 ) Harika bir gün geçirin demiş. ‘Fighting’ de zaten fighting di mi?😀😛

hee bir de resim paylaşmış Min Ho’cuğum😀

Aaaaay çok tatlı yaa😀 neyse ben sakinleşirken siz de videoya, fotolara falan bakın, mesajı okuyun falan. Unutmadan uyarımı da yapıyım, AŞIK OLMAK YOOOOKKKKKKK!!!

4 thoughts on “saeng-il chughahabnida Min Ho oppaaaaaa ^_^

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s