Gökten bir “mim” düştü :)


Tazecik bir blogger olarak ilk “mim“imi almış bulunuyorum, vatana millete hayırlı uğurlu olsuuuuuuunnnnn….. Komawo Hikarucum😀

 Hayalindeki meslek nedir?

Valla ben de bilmiyom ki hacı…İlkokula giderken her 10 çocuktan 9’unun sölediği gibi “doktor olcaaaammm” diyodum. Sonra eczacı olmaya karar verdim, rahat meslek dedim ama sonra ondan da vazgeçtim. Sonra “ÖSS”ye girdim “senin puanın anca öğretmenliğe yeter kızaaammmm” dediler, “öğretmenlik en güzel meslek” dediler, “bi bayan için öğretmenlik en rahat meslek” dediler, kanıma girdiler🙂 öğretmen olduk ama ne rahatlığı, ben daha göremedim o rahatlığı…

Yazın sürmeyi en sevdiğin parfüm?

Ben parfüm olarak hep Avon ürünlerini kullanıyorum yaa. Onu da her indirime girenden alıp deneyerek en son 6 tanesinde karar kıldım (perceive, far away, celebre, wish of love, little black dress, incandessence), aklıma ne eserse onu sıkıyorum😀 Ama en çok incandessence kullanıyorum bu aralar daha hafif bi kokusu var onun.

Bide far away kış kokumdur😀 little black dress’im de bitti yaa alamadım tekrar annem izin vermiyo evde 5 tane parfüm olunca😀 haa bi ara da She almıştım arada onu da sıkarım öle takılırım yani kafama göre😛

En önemli makyaj hileniz?

Makyaj yapmadığım için bi makyaj hilem de yok yaa. Bu niveanın nemlendiricileri var ya hani meyveli onlardan kullanırım, çilekli ya da passion fruit yazan vardı ondan, hatta bağımlı oldum sanırım 10 dakkada bir sürüyorum evdeyken bile🙂 (şimdi de sürdüm yahu) bir de siyah göz kalemim olmazsa olmazımdır, bazen yatarken bile sürüyorum kendimi renksiz hissedersem (deli miyim ne, gece gece kim görcekse🙂 ) Arada bir eyeliner sürerim dışarı çıkarken, gözlerim çekiktir biraz, hoşuma gidiyo etrafı siyah olunca🙂 göz kalemsiz olmaz yani🙂 bi kere bi arkadaşım Mardin’den sürme getirmişti, gözlerime dokunmuştu bu sürme kirpiklerim dökülmüştü biraz, o yüzden 2 hafta göz kalemi sürmemek zorunda kalmıştım, eziyet gibi geçmişti o 2 hafta yaa😦

Çay mı kahve mi? Şekerli/şekersiz,Sütlü/sütsüz?

Çaaaaay diye koptum burda. Acayip çaykolik bir tipimdir😀 Üni.deyken çay diye oda arkadaşlarımı az sürüklememişimdir cafelere falan. Ama kahve de severim yani genelde nescafe derim ama Türk kahvesi de severim. Annemle karşılıklı höpürdetiriz kahvelerimizi bazen😀 Nescafe içtiğim zaman üçü bir arada içerim, Türk kahvesini orta şekerli severim, çayı da şekersiz alıyım lütfen😀 Bana ne sordunuz ben ne dedim dimi hepsini severim işte beaaaa😀

Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkiniz olduğunu söyleseydi, ne olurdu?

Ah be cin kardeş 3 dilek bana yetmez ki derdim ilk önce. Sonra dileklerimi sıralamaya başlarım…

Bir: Artık atanacaksam atanayım öğretmen olduk madem iş yapalım dimi. Şöle güzel bir okula atamam çıksın derdim (dileği boşa harcadık sanki dimi)

İki: Eğer ilk dilek boşa gittiyse, bari çok iyi bir işim olsun paraya para demiyim, ama çalışıyım da boş durmıyım yani.

Üç: Bu para demediğim paracıklarımla Güney Kore’ye gidiyim zırt-pırt, hem geziyim hem çalışıyım olmamı la derdim en son😀

Gerçi Güney Kore’de öğretmen olaydım paraya para demezdim zaten (4 milyon doları buluyomuş yıllık kazancı, Türkiye’de 18 bin dolar) iki dilek birden gerçek olurdu böylece😛

Burdan o çok muhterem şahsiyete, anacığıma sesleniyorum: “Ana beniii Kore’ye göndeeeerrrr!”😛😀

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatli. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız,hangisi olurdu?

Elbette ki kahvaltıııı… Ama sınırsız seçenek isterim, bir de sınırsız çay😀 O sınırsız seçenekle ben o kahvaltıyı hem akşam yemeği hem tatlı hepsi hepsi haline getiririm evelallah😛

Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?

Valla hacı ben Hello Kitty denen vatandaşı pek sevmiyom. Ama derseniz ki en sevdiğin renk hangisi cevap turuncu olur. Tam bir turuncu hastasıyımdır hem de manyaklık derecesinde😛 esmer olmasam Lee Hong Ki-can gibi saçlarımı turuncuya boyardım üni. yıllarımda ama bana gitmez o renk diye sadece aralara attırmakla yetinmiştim (boyattım yani yine turuncuya🙂 )

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydi bu ne olurdu?

Kesinlikle bileklik. Deri olur, metal olur, boncuklu boncuksuz hepsi olur yani. Zaten iki kolumu doldurmadan rahat edemiyorum yaa. Bi kere eski erkek arkadaşım saymıştı kolumdaki bileklikleri, deri metal toplam 9 bileklik sağ kolumda vardı 3 de sol kolumda😀 Bileklik sevdiğimi bilen arkadaşlarım da değişik bişe gördüler mi alır getirirlerdi sağolsunlar çok hediye bilekliğim vardır😀 Tek bir tane uzun deri bilekliğim olsa bana yeter yani ben herşeye uydururum onu😀

Sahip olmak istediğiniz bir yetenek ?

Twilight serisinin son kitabında Zafrina diye bi vampir kardeş vardı onun yeteneği çok hoşuma gitmişti, onu isterdim. Herkese istediği şeyi gösterebilme yeteneği vardı, korkunç hayaller olabilir, güzel rüyalar olabilir😛 hem bu sayede beni görsün istediğim insanların hayallerine kendimi sokardım (şöle usturuplu hayallere ama, kontrol bende nasılsa😛 )

Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?

Şampuan, duş jeli, parfüm, anti-perspirant…Bunlar dışında tabii ki siyah göz kalemi, hatta bitmeden alırım😀 aaa bir de nivea dudak nemlendiricisi işte bakın bu:

 

Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?

Geleceği görmek istemezdim yaa o zaman heyecanı kalmaz. “Flash Forward” diye bi dizi vardı, insancıklar 2 dakika boyunca hayatlarının 6 ay sonrasından bir kesit görmüşlerdi. Orda bi tane adamcık vardı o görememişti de “ben neden görmedim? 6 ay içinde ölcem mi?” diye kafayı yemişti. Diziyi tam izlemedim ama vatandaşların kafayı yediğini görünce “geleceği görme” fikrinden bayaa bi soğumuştum hacı😛

Gizli ünlü aşkınız kim?

Sıkı durun açıklıyorum😀 açıklıyım mı yaa? hadi hadi tamam söledim gitti😛

Lee Min Ho😀

Adama tutuldum resmen yaa. BOF’ta okulun kapısından bi girdi bu, ben koptum. Sonra bağlandıkça bağlandım. Gu Jun Pyo aşağı Gu Jun Pyo yukarı. Bütün filmlerini izledim bi solukta, sonra dizilerini izledim hatta hala izliyorum. City Hunter’a başlamadım henüz ama yaza izlicem ilk sırada o var😀 şimdi Mackerel Run izliyorum, pek bi şebek orda yaa çok tatlııııııı…..😛 Yaa bi de kolunu bilekliklerle doldurmasına bayılıyorum ( tıpkı benim gibi işte🙂 )

Hayatımda ilk defa bi ünlüden bu kadar derin etkilendim hacı, adam çarptı beni😀 şimdi açıp açıp BOF izliyorum, yetmiyo Personal Taste izliyorum, güldüğü sahnelere bakıyorum, ağladığı sahnelere bakıyorum… Sonra şarkısını dinliyorum

Lee Min Ho’dan önce favori aktörüm Kim Nam Gil’di, ama o sadece favori aktörümdü yaa😛 Lee Min Ho’nun yeri ayrı, hem telefonumda hem pcmde ekranda o var, abim de kim bu saftoş diyip beni sinir ediyo… Hikaru’nun SJK için dediği gibi ben de Lee Min Ho’yu görünce gülümsememe engel olamıyorum, ağladığı sahneleri izlerken dudak büküyorum farkında olmadan. Youtube’da fotoğraf çekimlerinin videolarını görmüştüm böle utangaç utangaç gülümsemeler, bi şirinlik bi tatlılık😀 Bu yaz bir de Lee Min Ho’yu tanıma turuna çıkıcam internette, şimdi çok vakit bulamıyorum oppamı tanımaya😦

Biri bana deseki “Kore’ye gidince Lee Min Ho’yu kesin görürsün” ilk uçağa atladığım gibi soluğu Kore’de alırım😀😛

Neden blog tutmaya başladınız?

Ya şimdi ben her zamanki gibi internette o blog senin bu site benim sürtüyodum. Sonra Lee Min Ho derken “My Lovely Roommate” diye bişey gördüm. “Bu da nesi?” diye kendimi attım o sayfaya, baktım bi hikaye başrolde de bir Türk kızı ve Lee Min Ho… Bir solukta 10 bölümü birden okudum. Sonra bu güzide hikaye-senaryonun yazarı olan Hikaruivy adlı arkadaşıma hikayesini ne çok beğendiğimi ne çok bayıldığımı yazdım. Sonra onun hikayelerini ve yazılarını okuduktan sonra bende de böle bi şimşek çaktı “Sen neden denemiyosuuuuun?” diye. İşte böle başladım blog tutmaya😀 yani müsebbibim sensin Hikarucum😀 kamsahabnida çingucum🙂

Şimdi hem Hikaru’nun Güneş ve Ay’ını okuyorum, hem de kendi hikayemi yazıyorum.😀

Bu bloglarda gezdikçe kendi deliliğimden sıyrılıyorum yahu. Evde “Kore sever” pek fazla kişilik olmadığından özellikle abim adımı “deli”ye çıkardı. Burda yeteri miktarda “Kore sever” var çok şükür😛 Kore sevgimi sizlerle paylaşmak iyi geliyor yani😀

Bu “mim”i iletmem gerekiyo sanırım, dimi? Henüz yeni olduğumdan çok fazla kişi tanımıyorum, o yüzden seni seçiyorum My destiny😀 umarım bu konuda daha önce “mim” gelmemiştir sana😀

11 thoughts on “Gökten bir “mim” düştü :)

  1. Rica ederim şekerim🙂 Senin cevaplarını okumak da bayağı eğlenceliydi😉 Bu arada G.Kore’de öğretmenler o kadar kazanıyo mu yahu?o_O Boşuna değil, öğrenciler dünya sıralamasında hep en üstlerdeler. Eee, öğretmenlere bu kadar para verirsen onlar da iyi çalışır, iyi öğretirler, de mi?😀 Flash forward’da ben de korkmuştum geleceği görme fikrinden! :S Ayrıca Lee Min Ho benim de en sevdiğim aktörler arasındadır, Allahtan Joong Ki’yi keşfettim de sana rakip çıkmaktan kurtuldum, haha😀 Ayrıca ben de hayatımda ilk kez bi ünlüden bu kadar etkileniyorum sanırım! Bu Koreliler çok fena çarptı bizi, çookk… Neyse ki bu delilikte yalnız değiliz! Hahah😀

    • bi ara bakmıştım öğretmenler ne yapar oralarda diye öleymiş şaşırmıştım ben de🙂 tek deli ben değilim diye kendimi avutuyorum ben de işte😀 ama hakkaten ya bi ünlüden bu kadar etkilenebileceğim hiç aklıma gelmezdi Lee Min Ho’yu görene kadar, her hareketine bayılıyorum adamın😀

  2. Birkaç gündür bloglarda okuyorum bu mim’i, açıkçası bana gelecek mi acaba diye de düşünüyordum😀 Neyse sayende geldi, unni. Yazın çok eğlenceli olmuş, Kore’li öğretmenler maşallah ne kadar çok kazanıyorlarmış öyle😀

    Hemen cevaplıyorum mimi, teşekkürler^^

    • kehkehkehhh🙂
      cevabını merakla bekliyorum o zaman. hem mimin sana daha önce gelmemiş olmasına sevindim😀
      bu arada ilk “unni”mi almış oldum, sevindim, yerimde zıpladım😀😛

  3. Geri bildirim: Mim’lendik^^ | Mydestiny's Blog~

  4. 🙂 Yaşasın her Türk kızına bir oppa olsun böle… sana min ho, hikaruivy’e Joong Ki, bana da ji sub🙂 oyş hayal etmesi bile güzel🙂
    bu arada herşeyi geçtim hafif çekik olmana takıldım, ne güzel genlere sahipsin çingu🙂 darısı benim çocukların başına, benden geçti malum🙂

    • genlerde biraz çerkezlik var ondan çekik gözler malum eski Türklerde de varmış az çekiklik (çekik ama büyük gözlerim yaa en çok gözlerimi severim ayıptır sölemesi😛 )🙂 ama şöle çekik bi bebem olsun isterim doğrusu, Min Ho’mun bebeklik fotosunu görmüştüm nası bi tatlı nası bi şeker sık yanaklarını böle ayyşşş😀
      mydestiny yodongsaengle bi kampanya başlatsak dedik “Ana beni Kore’ye gönder” kampanyası ne dersin??

      • @hayalmiyim @hikaruivy
        benim annem gönderir, zaten kurtulmak istiyor benden ahahah😀 çeyiz işi de kolay bir prinç yapma makinasına bakıyor iş, gerisi faso fiso🙂 bu arada “ana beni kore’ye gönder kampanyası”nı izdivaca çevirdim 2 dakikada, çeyiz meyiz düzmüş gidiyorum çingu🙂😛
        @hayalmiyim ah ah hayalimdeki genler arasında çerkez ve tatar genleri vardır zaten hep ama benim dedeler ya esmerlerden yada çakır gözlülerden gitmişler=) ama kore kampanyamız sonuç vermezse eskişehirden bir tatar bulacağım ya da bursa’dan çerkez 😉

  5. aaa, ben de isterem o kampanyadan😀😀 nası yani anlamadım, annelerimize mi başvuruyoruz?😛 bizimki hayatta göndermez😀😀 gerçi ben ondan gizli de giderim, yeter ki fırsat çıksın, haha😀

    • katıl katıl çingucum kampanyamız çığ gibi büyüsün😀
      yeni ufuklara yelken açarız😀
      hatta sloganımız da “Bekle bizi Kore biz geliyoruz!” olsun😀😛

  6. Geri bildirim: Yeni sorularla yeni ‘mim’ ^_^ | hayalmiyim

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s