Karar verdim pazarda limon satıcam :(


Offff ne kadersizim ben yaa. O kadar yoruldum ki ders çalışmaktan. Resmen hayattan uzak kalıyorum. O kadar çok ki izleyemediğim filmler, diziler; okuyamadığım kitaplar; gidemediğim etkinlikler. Güyaa okuduk öğretmen olduk ama işimizin kıymeti yok hacı… Ev kızından hallice dolaşıyom ortalıkta🙂 Şu kpss denen beladan kurtulduğum gün parti vercem evde (Jeremy’ciğimin deyimiyle “chugha pati” yapcam)

Bi yazıda okumuştum Güney Kore’de bi öğretmenin yıllık kazancı 4 milyon doları buluyomuş. Ayrıca saygı sevgi de cabasıymış. (artık tutmayın beni koreye gitcem😀 )

 Bizde artık öğretmenler “merdiven altı işletmecisi” muamelesi görüyor. Bi dönem yaptığım “vekil öğretmenlik”te bi dayak yemediğim kalmıştı öğrenciden😦 hayır ben mi çelimsizim onlar mı çok çelimli anlamadım hacı…

Bugün dertliyim arkadaş! Çalış çalış bitmiyo bu dersler tarih bitiyo anayasa başlıyo, o bitiyo eğitim bilimleri dersleri başlıyo. Beni tek avutan coğrafya artık. O da lise yıllarımda nefret ettiğim hatta üniversitedeyken çaktığım ve alttan aldığım 2 dersten biriydi (diğeri de tarihti)😀

Çok sıkıldım çok… Sinirliyim bi de😦 Lee Min Ho’cuğumun yeni dizisini izlemeye başlayamadım “ders çalışmam lazım, oyalamayın beni, ha ne kim” modunda dolaşmaktan. Aaaayyyhhhhşşşşşşşş diye bağırıyorum arada (Koreli nidalarına da başladım, “ana beni Kore’ye gönder”😀 )

Yazının başı ne diyo sonu ne diyo, okuyana şimdiden sabır diliyorum. Ama anlayın halimi delirdim artık😦

Bu depresif yazım için özür dilerim arkadaşlar😀 baksanıza gülüyorum ağlanıcak halime😀

en sona şöle komik bişi koyem bari dedim🙂 aynı zamanda sinirine de dikkat çekerim😀

2 thoughts on “Karar verdim pazarda limon satıcam :(

  1. ne olacak bu memleketin hali diye benimde sokaklarda çığırasım var, inşallah düzgün biryerde öğretmenliğe başlarsın sem (hoca camide, sem kore’de)🙂 o zamana kadar Allah sabır versin🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s