Yorgunum a dostlaaarr….


Bugün neler yaptım neler yaa.. Sabahın köründe uyandım her şeyden önce (8.30 muydu neydi?) bi de boşu boşuna uyandım. Ailevi bi işimiz vardı amaaan o da olmadı zaten abim sağolsun beceremedik bi yani.. Mal mal gittik mal mal geri geldik resmen 🙂

Sonra bugün ders çalışmam gerekiyodu sözde ama her gün yaptığım gibi o blog senin bu blog benim gezdim, dizileri araştırdım falan (bu Kore aşkı da zor zenaat arkadaş).. Kısacası ders mers hak getire 😀  Hem ayrıca kim icat etmiş ki bu KPSS belasını bi biniş bindi sırtıma 2 senedir mal gibi inmiyo yaa. Sözde öğretmeniz ama hala evdeyim ders çalışıyorum prof oldum bu KPSS’yi çözemedim arkadaş 😀

Hee bi de hikayem için oyuncu, müzik falan araştırdım. Üstüne bi de müzikleri araştırırken k-pop kliplerine takıldım kaldım 😀  Valla annem ne dese haklı hacı ben ders çalışmak dışında her şeyi çok iyi yapıyorum 😀  Güya yeni dizi izlemeye başlamıyorum daha sıkı ders çalışabileyim diye amaaa nerdeeeeee yine takılcak bişey buluyorum. Yok yok ben adam olmam hakkaten 😀 😀

Geriye bugün yapılcak tek bişey kaldı; You’re Beautiful izlicem annemle. Bi kez izledim diziyi tekrar izliyorum anneme izletme bahanesiyle kehkehkehhh 😀  Amaannn şu derslerden bi kurtulsam yaa ondan sonra uzuuuuuun k-drama listemi izlemeye başlıcam ama kurtulamadım gitti beee…

Neyse başka yazılarda görüşmek üzere artık sıkıcı yazımı okuyanlara Allah sabır versin 😀

İyi geceleeeerrrrrr 😀 😀

Reklamlar

4 thoughts on “Yorgunum a dostlaaarr….

  1. İlk yorumu ben yapayım istedim 🙂
    Öncelikle hoşgeldin aramıza 🙂 Herkes tesadüfen başlayıp, blogger kıvamına geliyor en kısa zamanda, içimden bir his seni de aktif bloggerlar arasında göreceğiz diyor ilerde 🙂 bu arada you’re beautiful’dan sonra beethoven virus’ü de izlemeni tavsiye ederim, annen de sevecektir (söylemedi deme) 🙂

    • daha önce cevap yazmamışım ya ben yazdım sanıyodum…kafam çok dolu sanırım, benim tahmin ettiğimden daha çok dolu hatta…
      geç de olsa hoşbuldum diyim öncelikle 😀 hergün bi yazı yazdığımı fark ettim ben de ya kaptırdım kendimi şimdiden 😀
      neyse yapıyom işte bişeyler. dizi tavsiyesi için teşekkürler zaten listemde ilk sıralarda yer alan bi dizi şu derslerden kurtulur kurtulmaz izlicem 😀

  2. aynı şey bana da oluyor hiç sorun değil, bir süre sonra hangi bloğa ne cevap verdiğini bile karıştırmaya başlıyorsun 🙂
    Bloğun telafisi olurda derslerin telafisi olmaz, aman derslere dikkat 😉 tekrar görüşürüz 😉

  3. Geri bildirim: Saengil Chukhaeeeeee :D Kendi Kendime… | hayalmiyim

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s